Dat zou mijn stagebegeleider al helemaal niet snappen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat em raden, je hebt er achterstevoren ingezet ? :
!edneodlov nee tfeilbejsla jim feeg
inderdaad, hij kreeg een 3 of een 4quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En toen kreeg ie nog steeds geen voldoende
dan kan je jouw fins meteen ook ophalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mail naar de algemeen directeur in Finland![]()
vraag of wij vanavond mogen winnen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mail naar de algemeen directeur in Finland![]()
Iets met knäckebröd was het toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan kan je jouw fins meteen ook ophalen
Wel goede actie inderdaadquote:
nu je 't zegt... ik zou wel meteen mailen, morgen heeft hij een slecht humeurquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vraag of wij vanavond mogen winnen!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu je 't zegt... ik zou wel meteen mailen, morgen heeft hij een slecht humeur
Nils Holgersonquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
das zweeds
mede als niels holgerson
Ik ga hem nu maar mailen, morgen hoef ik als Nederlander niet meer bij hem aan te komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu je 't zegt... ik zou wel meteen mailen, morgen heeft hij een slecht humeur
Litmanen is mijn enigste woord Finsquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
suomi, da's het enige fins dat ik spreekt
je zou kunnen zeggen dat voetbal je niets intereseertquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga hem nu maar mailen, morgen hoef ik als Nederlander niet meer bij hem aan te komen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[b] Nils [/b] Holgerson benjamin ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |