k laat het staan anders heb ik geen sigquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is die button aan de rechterkant van je scherm met dat blauw erin.
[afbeelding]
Zo duidelijker?
klikken op button fotoboek is op eigen risico.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, want in m'n sig zet ik tenminste erbij dat 't je eigen risico is
*zucht, ik heb geen respons meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Megter het volgende:
[..]
klikken op button fotoboek is op eigen risico.
Niets link
jij ookquote:
Hij's fijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij is cool hé?
Ben jij nou ookal bezig ze te bedenken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij bent goed in andere dingen
knakworstjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij ook
nu word ik aan bier en aan friet herrinert
je hebt ook nog niets gedaan dus geen eten verdientquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
omfg en ik heb nog niks gegeten vandaag.....
Sorry geen interesse ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, nu al antwoord op mijn sollicitatie mail
Ik ben echt goed
hebben ze al zo snel door dat ze je niet willenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben echt goed
let op jezelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ben sporten.
goddess, ik hoop dat je iets aan m'n op- en aanmerkingen hebt gehad.
En Geitje....![]()
![]()
Laterquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ben sporten.
En Geitje....![]()
![]()
"Geachte jitz,quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben echt goed
jij mag dat omdat je mooi bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k laat het staan anders heb ik geen sig
Nee, dat stond er nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
"Geachte jitz,
Leer eerst een fatsoenlijke brief schrijven, dan praten we verder.
Met groeten,
Dhr. P. Rutser"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
"Geachte jitz,
Leer eerst een fatsoenlijke brief schrijven, dan praten we verder.
Met groeten,
Dhr. P. Rutser"
ehm.... ik heb kei veel gedaan enzo... allemaal plaatjes gezocht enzo... en op invoeren geklikt enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt ook nog niets gedaan dus geen eten verdient
heb je er wel een geheime boodschap ingezet dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Overhandig net laatste verslag van 27 pagina's aan mijn stagebegeleider, zegt ie, oke bedankt ik zal het doorlezen
Hij neemt niet eens de moeite om een document van 5 pagina's te lezen , laat staan 27 pagina's
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ben sporten.
En Geitje....![]()
![]()
Dat het waarschijnlijk wel zou kunnen, en dat ik het beste nog een mailtje naar zijn baas kon sturenquote:
ja, geef mij alsjeblieft een voldoendequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je er wel een geheime boodschap ingezet dan?
tja, je moet 't meteen hogerop zoeken hèquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat het waarschijnlijk wel zou kunnen, en dat ik het beste nog een mailtje naar zijn baas kon sturen
De helft van de pagina's is gewoon leeg of staat alleen maar geblaat in , of scheld ik hem uit, maar goed dat leest hij toch nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je er wel een geheime boodschap ingezet dan?
Doet me denken aan een oud-klasgenoot van me op de havo. Die had onder z'n opstel Nederlands geschreven: Geef mij alsjeblieft een voldoende, anders kom ik nooit van deze school afquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, geef mij alsjeblieft een voldoende
nu is het alleen te hopen dat hij de code ook ontcijfert
laat em raden, je hebt er achterstevoren ingezet ? :quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, geef mij alsjeblieft een voldoende
nu is het alleen te hopen dat hij de code ook ontcijfert
En toen kreeg ie nog steeds geen voldoendequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oud-klasgenoot van me op de havo. Die had onder z'n opstel Nederlands geschreven: Geef mij alsjeblieft een voldoende, anders kom ik nooit van deze school af
![]()
Ik stuur wel een mail naar de algemeen directeur in Finlandquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je moet 't meteen hogerop zoeken hè
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oud-klasgenoot van me op de havo. Die had onder z'n opstel Nederlands geschreven: Geef mij alsjeblieft een voldoende, anders kom ik nooit van deze school af
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |