waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
En nog steeds gratis drinken op mijn kosten.
Stage gehaald
Het is nog wat vroeg voor bier.. maar ik heb ook wel zin in warme chocolade melk met echte slagroomquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
En nog steeds gratis drinken op mijn kosten.
Stage gehaald
Mooi dan kan ik dat nog mooi meemakenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik gok dat we over 2 maanden op Hools 1000 zitten
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe'squote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik dat nog mooi meemaken
inderdaad we zitten nu op 2 per dag, dus wie weetquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik gok dat we over 2 maanden op Hools 1000 zitten
Wanneer hoor je meer (over je verdediging) ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe's
Scriptie nu ook daadwerkelijk ingeleverd
22 juni krijg ik mn cijfer op de scriptie. En dan is de verdediging 29 juni.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer (over je verdediging) ?
En het is nog gratis voor mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe's
Scriptie nu ook daadwerkelijk ingeleverd
Als jij mij geld geeft ben ik sneller wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef pascalheister het volgende:
Ben je nog niet weg Appel ?
nog gefeliciteerd dos
Leuk vak Boekhouden , vind ik danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:09 schreef Mindlight het volgende:
Zo tentamen Voortgezet Boekhouden maken
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk vak Boekhouden , vind ik dan
Veel succes in ieder geval
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
Denk ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.
Oke bij die stof wordt het wat lastiger. Ik heb de opleiding MBO-Administratie gedaan, vandaar mijn liede voor Boekhouden, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Denk ik nietIk word gek van al die filiaalboekhoudingen, emballages, quasi-goederen enzo.
Hertentamen ga ik voorbereiden en dan haal ik het wel
En Bluezz post WEER door een slotje heenquote:
Ahh okquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke bij die stof wordt het wat lastiger. Ik heb de opleiding MBO-Adminstratie gedaan, vandaar mijn liede voor Boekhouden, zeg maar.
als jij het met rente terug betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En het is nog gratis voor mij ookdus je bent nog lang niet van mij af
[..]
Als jij mij geld geeft ben ik sneller weg![]()
![]()
quote:
hahahaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Hij is nog niet vol toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als jij het met rente terug betaald
Of je neemt versatel...dan kun je ze op een later tijdstip bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
natuurlijk
Ik zal trouwens wel de wedstrijden van psv moeten missen.... of gewoon vroeg op staan
hehequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Of je neemt versatel...dan kun je ze op een later tijdstip bekijken![]()
![]()
daarom is zij ook de beste mod van VBLquote:
hij was toch vol hequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Lionheaad het volgende:
Appeltje, neem je je vrienden mee??
[afbeelding]
En ik kan al op zo'n pijp blazenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Bjoro het volgende:
wel leuk zo'n aboriginal met een pakje appelsientje in zijn hand
Welke post was dat danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
Ik had vandaag t aller stomste mailtje, van een meneer van yorin fm.. die een uitzending ging doen over iets van fok, en hij vond een post van mij grappig..maar dat was helemaal nie zo enzostomme man
verder gaat alles okeik heb erg zin in morgen enzo
Yorin en Fok? vetquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
Ik had vandaag t aller stomste mailtje, van een meneer van yorin fm.. die een uitzending ging doen over iets van fok, en hij vond een post van mij grappig..maar dat was helemaal nie zo enzostomme man
Gaan ze een uitzending over FOK! doen danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
DIt was t mailtjequote:
En dit was mijn postquote:Hey Blumchen,
We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)
Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?
Lijkt me leuk !!!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Timur
Yorin FM
quote:Blumchen - zaterdag 12 februari 2005 @ 16:34
Nou mijn vader had toen ik een jaar of 8 was mijn hoofd een keer in mijn eten geduwd omdat ik het niet zo lekker vond.. En ben er pas een jaartje achter dat het was omdat hij toen veel geld had verloren met gokken en zo zijn frustratie kwijt moest.. Ik begrijp het niet.. maar ben daar wel achter..
als je je een beetje inleeft in je trip heb je het nu toch al over een digeridooquote:
quote:
owkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik wilde het alleen graag met jullie delen
En Dos ik ga dus 7 a 8 maanden...
Wat vind je er grappig aan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm ook wel komisch, of mis ik iets...
Yup wist alleen ff niet hoe ik het schreefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je je een beetje inleeft in je trip heb je het nu toch al over een digeridoo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
owk
wel met een working permit neem ik aan
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:ik wacht alleen nog ff met de visum aanvraag... dat doe ik pas 1 van te voren... Maar ik ben er nog steeds niet over uit via welke organisatie ik moet gaan...
Golfer heeft er wel een hand inquote:
Ja ??? ik lees dat ik een formulier moet invullen en dat ik dan vervolgens een bewijs terug krijg.. daarmee kan ik vervolgens mee naar Australië om dan daar mijn werk visum te krijgen..... dacht is..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijn
En je moet je paspoort meesturen![]()
Backpackers staat wel goed aangeschreven
Dat je vader je met je snuitje in het eten duwt, en je jaren later pas achter de reden komt.quote:
ik ben toen zelf naar den haag gereden geloof ik !quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijn
En je moet je paspoort meesturen![]()
Backpackers staat wel goed aangeschreven
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zittenquote:
Ja en dat kan dus niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
ik ben toen zelf naar den haag gereden geloof ik !
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:15 schreef Bjoro het volgende:
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zitten![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:15 schreef Bjoro het volgende:
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zitten![]()
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?quote:
ziet er goed uit ....nieuw abootje ook ?quote:
groter geheugen en betere camera !quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?
Wat bedoelde je nou precies TR (in de vorige HOOLS)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
yo
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
Wat Bjoro zegtquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?
Abo verlengt bij t-mobile. Gratis dus. Alleen zag ik later pas dat wanneer je een geheel nieuw abo nam, je 105e terug krijgt. Ik heb dus 105 euro voor nummerbehoud betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ziet er goed uit ....nieuw abootje ook ?
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.
Of toch die gigantische erfenis uit die banken daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
ik heb de 6230quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft een nieuwe telefoon
[afbeelding]
![]()
3 uur......dan was het vast geen trajectcontrolequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |