die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zittenquote:
Ja en dat kan dus niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
ik ben toen zelf naar den haag gereden geloof ik !
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:15 schreef Bjoro het volgende:
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zitten![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:15 schreef Bjoro het volgende:
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zitten![]()
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?quote:
ziet er goed uit ....nieuw abootje ook ?quote:
groter geheugen en betere camera !quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?
Wat bedoelde je nou precies TR (in de vorige HOOLS)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
yo
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
Wat Bjoro zegtquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?
Abo verlengt bij t-mobile. Gratis dus. Alleen zag ik later pas dat wanneer je een geheel nieuw abo nam, je 105e terug krijgt. Ik heb dus 105 euro voor nummerbehoud betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ziet er goed uit ....nieuw abootje ook ?
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.
Of toch die gigantische erfenis uit die banken daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
ik heb de 6230quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft een nieuwe telefoon
[afbeelding]
![]()
3 uur......dan was het vast geen trajectcontrolequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |