Wat bedoelde je nou precies TR (in de vorige HOOLS)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
yo
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
Wat Bjoro zegtquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat kan die meer dan een gewone dan?
Abo verlengt bij t-mobile. Gratis dus. Alleen zag ik later pas dat wanneer je een geheel nieuw abo nam, je 105e terug krijgt. Ik heb dus 105 euro voor nummerbehoud betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ziet er goed uit ....nieuw abootje ook ?
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je bent dom als je de brief ophaalt.
Of toch die gigantische erfenis uit die banken daarquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm gisteren bericht van de postbode dat ie een aangetekende brief niet had kunnen bezorgen, uit Zwitserland.
Zeker 'iets' te hard gereden op weg naar Italie....
Maar lekker op het postkantoor laten rotten die brief.
ik heb de 6230quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft een nieuwe telefoon
[afbeelding]
![]()
3 uur......dan was het vast geen trajectcontrolequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ja het zal vast geen enquete over de Gothard zijn, als ze daar m'n mening over willen, hadden beter 2 enqueteurs destijds die 3 uur wachtijd aan m'n uitlaatpijpen kunnen hangen.
Ik ben het helemaal met je eens!! VMBO hebben we net zo nodig als mensen van de HAVO...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooie website Appelsientje, zeker vergeleken met die van mij
Maar goed ik moet me nog is verdiepen in CSS.
Btw over dat VMBO net, zo ben ik ook begonnen en ik ga dan wel geen HBO doen maar VMBO is echt niks minder dan de Havo enzo.
Eigenlijk zullen alle mensen die een VMBO opleiding en nu een baan hebben met die opleiding het werk is 3 maanden moeten neergooien kijken of die gasten "ons" echt kunnen missen.
Iemand moet stront scheppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!! VMBO hebben we net zo nodig als mensen van de HAVO...
mja dat is overal, de goede leiden onder de slechtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand moet stront scheppen. Nee, maar tuurlijk heb je ze nodig, maar als je ziet wat daar allemaal rondloopt en de instelling die die gasten hebben.. Dan is het echt niet onlogisch dat er op het VMBO wordt neergekeken.
Je mag ze niet over één kam scheren hequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand moet stront scheppen. Nee, maar tuurlijk heb je ze nodig, maar als je ziet wat daar allemaal rondloopt en de instelling die die gasten hebben.. Dan is het echt niet onlogisch dat er op het VMBO wordt neergekeken.
Ga jij de goede eens zoeken op het VMBO, tuurlijk zullen ze er rond lopen. Waarschijnlijk opgehangen aan kapstokken of ondersteboven in prullenbakken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is overal, de goede leiden onder de slechten
Nee dat klopt (nogmaals heb zelf ook de opleiding gedaan) ze mensen die op het VMBO zitten weten ook dat er op ze wordt neergekeken en ik kan je vertellen dat het echt NIET leuk is.... vooral niet als je klasgenoten van de basisschool bijna allemaal naar de HAVO gaan....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
In mijn periode was het gabber muziekquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef VoreG het volgende:
Ow en daarnaast luisteren ze bijna allemaal naar rap-muziek
ik was er ook 1, maar ze zijn er zeker hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga jij de goede eens zoeken op het VMBO, tuurlijk zullen ze er rond lopen. Waarschijnlijk opgehangen aan kapstokken of ondersteboven in prullenbakken.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
Ben ik nu iedereen tegen de schenen aan het schoppen?
Ik kom er net achter dat mijn telefoon simlock vrij isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Je mag ze niet over één kam scheren he
Mooie telefoon BS, ik twijfel nog welke ik ga nemen, kan mn contract verlengen namelijk....samsungE720 ofzo denk ik..
Same here, beltonen hoor je nog amper. Trilfunctie werkt niet meer. 1 Jaar oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |