daarom is zij ook de beste mod van VBLquote:
hij was toch vol hequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Lionheaad het volgende:
Appeltje, neem je je vrienden mee??
[afbeelding]
En ik kan al op zo'n pijp blazenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Bjoro het volgende:
wel leuk zo'n aboriginal met een pakje appelsientje in zijn hand
Welke post was dat danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
Ik had vandaag t aller stomste mailtje, van een meneer van yorin fm.. die een uitzending ging doen over iets van fok, en hij vond een post van mij grappig..maar dat was helemaal nie zo enzostomme man
verder gaat alles okeik heb erg zin in morgen enzo
Yorin en Fok? vetquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
Ik had vandaag t aller stomste mailtje, van een meneer van yorin fm.. die een uitzending ging doen over iets van fok, en hij vond een post van mij grappig..maar dat was helemaal nie zo enzostomme man
Gaan ze een uitzending over FOK! doen danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef Blumchen het volgende:hallo hools..
DIt was t mailtjequote:
En dit was mijn postquote:Hey Blumchen,
We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)
Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?
Lijkt me leuk !!!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Timur
Yorin FM
quote:Blumchen - zaterdag 12 februari 2005 @ 16:34
Nou mijn vader had toen ik een jaar of 8 was mijn hoofd een keer in mijn eten geduwd omdat ik het niet zo lekker vond.. En ben er pas een jaartje achter dat het was omdat hij toen veel geld had verloren met gokken en zo zijn frustratie kwijt moest.. Ik begrijp het niet.. maar ben daar wel achter..
als je je een beetje inleeft in je trip heb je het nu toch al over een digeridooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |