Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk vak Boekhouden , vind ik dan
Veel succes in ieder geval
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
Denk ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.
Oke bij die stof wordt het wat lastiger. Ik heb de opleiding MBO-Administratie gedaan, vandaar mijn liede voor Boekhouden, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Denk ik nietIk word gek van al die filiaalboekhoudingen, emballages, quasi-goederen enzo.
Hertentamen ga ik voorbereiden en dan haal ik het wel
En Bluezz post WEER door een slotje heenquote:
Ahh okquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke bij die stof wordt het wat lastiger. Ik heb de opleiding MBO-Adminstratie gedaan, vandaar mijn liede voor Boekhouden, zeg maar.
als jij het met rente terug betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En het is nog gratis voor mij ookdus je bent nog lang niet van mij af
[..]
Als jij mij geld geeft ben ik sneller weg![]()
![]()
quote:
hahahaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Hij is nog niet vol toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als jij het met rente terug betaald
Of je neemt versatel...dan kun je ze op een later tijdstip bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
natuurlijk
Ik zal trouwens wel de wedstrijden van psv moeten missen.... of gewoon vroeg op staan
hehequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Of je neemt versatel...dan kun je ze op een later tijdstip bekijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |