owkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik wilde het alleen graag met jullie delen
En Dos ik ga dus 7 a 8 maanden...
Wat vind je er grappig aan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm ook wel komisch, of mis ik iets...
Yup wist alleen ff niet hoe ik het schreefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je je een beetje inleeft in je trip heb je het nu toch al over een digeridoo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
owk
wel met een working permit neem ik aan
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:ik wacht alleen nog ff met de visum aanvraag... dat doe ik pas 1 van te voren... Maar ik ben er nog steeds niet over uit via welke organisatie ik moet gaan...
Golfer heeft er wel een hand inquote:
Ja ??? ik lees dat ik een formulier moet invullen en dat ik dan vervolgens een bewijs terug krijg.. daarmee kan ik vervolgens mee naar Australië om dan daar mijn werk visum te krijgen..... dacht is..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijn
En je moet je paspoort meesturen![]()
Backpackers staat wel goed aangeschreven
Dat je vader je met je snuitje in het eten duwt, en je jaren later pas achter de reden komt.quote:
ik ben toen zelf naar den haag gereden geloof ik !quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je visum kan je alleen nog maar schriftelijk aan vragen in Berlijn
En je moet je paspoort meesturen![]()
Backpackers staat wel goed aangeschreven
die schijnt er wel vaker met zijn hand in te zittenquote:
Ja en dat kan dus niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
ik ben toen zelf naar den haag gereden geloof ik !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |