Te laat ik had hem al gepost.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:18 schreef tonks het volgende:
http://www.vkmag.com/media/nou_en_gothic_meisje.mp3
Wat een uber heersend nummer!!!
Gothquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:28 schreef gr8w8 het volgende:
Beetje veel cliché, maar wel aardig. Tegen de zanger zou ik zeggen, don't quit your dayjob...
Dat is gewoon een schatje met een gekke jurkquote:
Nee dat mogen ze niet want dan veranderen ze van kleurquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:53 schreef neegij het volgende:
Kunnen gothic meisjes normaal klaarkomen? Of is dat niet cool?
Damn wat een lijk! Je zou d'r bijna spontaan beginnen te reanimeren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je schrikt je toch te pletter als dat naast je ligt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ruik ze gewoon via internet ! Gore veenlijken
Als dat naast je ligt terwjil je wakker word dan word je daarna meteen nooit meer wakkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schatje met een gekke jurk
Gothic: [afbeelding]
Je schrikt je toch te pletter als dat naast je ligt.
Geloof er ook geen zak van.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hé dead-doll, wat kijk je chagerijnig!
Hoe heet het bandje eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier is een ruzie topic over op zo´n gothforum. Allemaal van die goths die de humor er niet van inzien en blaten dat het aanzet tot haat.
Nou En is trouwens een erg strak bandje, en aardige gozers bovendien. Gun ze deze rel dan ook van harte)))
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
ik vraag me altijd af hoe 80-jarige gothics eruit zien ...
Dat heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik ook
Of volwassen gothics met (klein)kinderen
Maar dit is dan ook niet zo'n lelijke grafkankerhoer.quote:
Alleen op dinsdag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
Net zoals sommige mannen met een plaksnor en leren broek in het weekend op stap gaan, denk ik.quote:
je bent helemaal niet wispelturig als je constant op dinsdag een gothic bent hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hey haar labiele boertje heeft op haar hoofd geklat!
Nee, dat is een jengelhoer die piept alsof ze een accuklem op d'r clit hebben gezet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Is dat ding van within temptation ook een echte gothic?![]()
En op de andere dagen van de week?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
[..]
Ja want op woensdag ben ik al piraat.
Op maandag groentenman.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En op de andere dagen van de week?![]()
Op maandag ben ik ruimtewezen, de donderdag is mijn negerdag, vrijdag is het bananendag en de zaterdag wissel ik af. De zondag staat gereserveerd als kaasmeisjesdag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En op de andere dagen van de week?![]()
Ja ik had andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef Molluck het volgende:
Hee gothicmeisje, wat doe je chagerijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig...
Er is niks mis met groentemannen.quote:
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zei groentenman !!1!1!1!!!!:D:D!!!1!!!:D!!!
!!
Dat is met ingang van de nieuwe spelling veranderd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
-edit- ohnee....![]()
Niet van die lijken die je hier voorbij ziet komen, toch?quote:
Nee maar sommige zijn ook wel leuk. Zelfde met niet-gothic meisjes. Je hebt mooie en je hebt lelijke. De mooie zijn wél mooiquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet van die lijken die je hier voorbij ziet komen, toch?
Cybergoth?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Litso het volgende:
Cybergothic is nog het mooist trouwens. Liepen er veel van rond bij Marilyn Manson
Pics.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Litso het volgende:
Cybergothic is nog het mooist trouwens. Liepen er veel van rond bij Marilyn Manson
Ja die linker is geen gothic hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef MouseOver het volgende:
helaas alleen nog maar in de googlecache, maar hier lukte het wel mee denk ik:
[afbeelding]
niet legen hequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
he pssst,quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef CasB het volgende:
Is dit weer een tieten-topic?
zullen er vast wel zijn he, alleen ieder zijn eigen smaak. Maar ik ga ff zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kortom men gaat hier stellen, dat er nergens op de ganse wererld een knappe gothicchick rondloopt???
beetje vreemd
Wij wachten inmiddels al 18 minuten in spanning.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef H-blast het volgende:
[..]
zullen er vast wel zijn he, alleen ieder zijn eigen smaak. Maar ik ga ff zoeken.![]()
ja hallo, geduld is een schone zaak. Maar het plaatje was niet meer zo schoonquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wij wachten inmiddels al 18 minuten in spanning.
Ach, wat maak thet uit wat je wanneer aandoet heh?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
BlutEngels is wel ok vind ik. Qua muziek dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]
Gothicjongetje (van BlutEngel)
[afbeelding]
Gothicmeisje (ook BlutEngel)
[afbeelding]
Heel BlutEngel..
Ik verveel me ja...
En die meisjes zijn best heet, alleen on stage gaan ze halfnaakt elkaar insmeren met nepbloed en dat soort ongein.. Niet mijn ding.
Het liedje gaat op zich over van die 13 à 14-jarige wichten die gothic en chagrijnig doen om er bij te horen. Je weet wel, pubers...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehehe, ik dacht dat dit weer een kut gothic mensen flame topic zou worden...
En ik had gelijk !!Gothic sucks. !
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
BlutEngels is wel ok vind ik. Qua muziek dan.
Maargoed, nu komen die meisjes in de gothic scene terecht, daar waar ze een jaar of 10 geleden tussen de punkertjes terecht kwamen. Het zou me niets verbazen als dat bandje ongeveer in die tijd uit zo'n soort groepje is ontstaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het liedje gaat op zich over van die 13 à 14-jarige wichten die gothic en chagrijnig doen om er bij te horen. Je weet wel, pubers...
Het is zeker geen kwaadaardig "alle goths zijn domme eikels"-liedje. Die jongens van Nou En zijn echt de kwaadste niet.
http://home.12move.nl/nouen/gothicmeisje.wmvquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:50 schreef Beat_Nutz het volgende:
Live zijn ze veel beter:
er staat ook ergens een filmpje van een optreden:
http://www.iqmusic.nl/nouen/video/
daar zijn ze nog vrij jong of niet? Hoelang bestaan ze al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
http://home.12move.nl/nouen/gothicmeisje.wmv
Ergens vind ik de mensen die in modern vampirisme geloven wel hip.. Maar opzich zijn ze ook best triest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]![]()
Absoluut. Wist trouwens niet dat ze er zo uitzien, weer wat geleerd.
Nou En ook!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ergens vind ik de mensen die in modern vampirisme geloven wel hip.. Maar opzich zijn ze ook best triest.
Maar blutengel heeft gewoon hele vette muziek ja
Vampire Romancequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Maar blutengel heeft gewoon hele vette muziek ja
Maar daar staan lekkere tussenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding].
Waarom zie ik dit topic zo laat pas? Is mijn Gothicdetector stuk?
quote:You look SOOO beautiful and classy and seductive here,
love....mmmm.
Ze zijn allemaal achterin de twintig. Dus ja, sinds de grote gothic-explosie rondhuppelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef Beat_Nutz het volgende:
[..]
daar zijn ze nog vrij jong of niet? Hoelang bestaan ze al?
En ga me niet vertellen dat ze al bestaan sinds de Gothics in nederland rond huppelen..
leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Twinkeltwin het volgende:
http://www.nouen.nl.nu/
Meer nummers, moet er wel bij vermelden dat ze live 10.000 keer beter zijn![]()
Tja, die kindertjes moeten ergens blijven nietwaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Jeff89 het volgende:
Ergens is het wel jammer dat gothic zo'n slechte naam heeft gekregen...
De EBM beweging is best gaaf, en ook de oude post-punk goths zijn goede mensen, maar de 13jarige huppelkutjes verneuken de naam zwaar.
True, maar het blijft jammer voor de rest..quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, die kindertjes moeten ergens blijven nietwaar
Volgens mij begon men toen nog niet op die leeftijd met dat soort jongerenculturen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef Beat_Nutz het volgende:
maar de oude post-punk Goths zijn toch ook 13 jarige huppelkutjes Goths geweest? of zie ik dat fout??
Dit heb ik nooit zelf geschrevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kortom men gaat hier stellen, dat er nergens op de ganse wererld een knappe gothicchick rondloopt???
beetje vreemd
DEAD DOLL !quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
.
Waarom zie ik dit topic zo laat pas? Is mijn Gothicdetector stuk?
Die zijn er niet want die denken dat gothics crimineel of zwaar gestoord zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
ik vraag me altijd af hoe 80-jarige gothics eruit zien ...
Misschien is dat meisje wel ritueel verwektquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef sannydude het volgende:
Ik heb een vriendin en daar kwam ik een keertje thuis. Op dat moment waren haar ouders er ook. Bleken het gotics te zijn.Verschrikkelijk gewoon
![]()
ben daarna nooit meer daar geweest
!!!!!!!!!!!
of geofferd, het is maar hoe je het wil zien.....Goths (de meeste) zien er vrij dood uit namelijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien is dat meisje wel ritueel verwekt
aardig vlekje tussen de beentjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Make_Me_Hurt
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Pingwingei het volgende:
Hmmm zojuist toch maar dat liedje gehoort, had ik niet moeten doenWat een bagger
Hmmm...het duurt lang idd..maar ze leven nog wel! Ze staan vanavond op het Straatfestival in Zwolle!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef Beat_Nutz het volgende:
niemand? meestal loopt het wel storm met de comments maar nu blijft het angstvallig stil... slecht voorteken?![]()
Nee, dr was iets in elkaar geflanst voor de tussenperiode tot de echte clip kwam geloof ik, dit alles nav de aandacht die gothic meisje trok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Beat_Nutz het volgende:
hun site doet het bij mij niet, maar ik heb op internet alleen deze link van hun gevonden ... www.bedesigned.nl/nouen/nouen_live2005.wmv maar dat is gewoon een clip, niet DE clip toch?
Ik mag vanavond door de regen fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dr was iets in elkaar geflanst voor de tussenperiode tot de echte clip kwam geloof ik, dit alles nav de aandacht die gothic meisje trok.
Het is nu ff droog trouwens....hopen dat het zo blijft...
Met een beetje pech ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik mag vanavond door de regen fietsen
Vast wel. Zag ook een hoop fotografen van de Zwolse en andere kranten/media lopen.quote:
Ook een soort dat we moeten uitroeienquote:
Nou neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ook een soort dat we moeten uitroeien
OMG, klote hippie, stelletje uitkeringstrekkersquote:
Ej! Ik werk 4 avonden + de zat om mijn opleiding, kamer, etc te betalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
OMG, klote hippie, stelletje uitkeringstrekkers
Zie je daar gaat het al fout, vrijwilligerswerk. En voor je het weet eisen jullie weer een communistisch systeemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej! Ik werk 4 avonden + de zat om mijn opleiding, kamer, etc te betalen!!! Daarnaast doe ik ook vrijwillegerswerk waar vaak hippie's komen
.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zie je daar gaat het al fout, vrijwilligerswerk. En voor je het weet eisen jullie weer een communistisch systeem
Aha, dus ik bespeur dat jij nog twijfelt aan welke kant van 'the force' je staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:08 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Dat communistische systeem heeft vast wel punten die goed zijn (zoals in elk regeringsvorm wel wat goeds zit), maar ik bepaal lekker toch zelf wel wat ik doe
.
Godver, je typt ook als een newbie uit een kutdorpquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:23 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
er woont een hippie hier in het dorp... wat een smerige heeft sl een jaa rgeen water zijn daar es binnen geweest. geloof me wil je neit ruiken of zien was er kokhalzend weggevlucht![]()
Ja idd. Ik schuif hem even onder het hokje white trash.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Godver, je typt ook als een newbie uit een kutdorp
Misschien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:05 schreef Beat_Nutz het volgende:
whahaha gothics en hippies.....Waar gaat dit topic heen????? het nieuwste nummer van nouen moet dan goddamn hippie heten...
Ik geef zeker toe dat een mogenlijkheid is, dat staat zonder twijfel buiten kijf. Het is om het kort samen te vatten misschien mogenlijk dat Nou en een nummer over misschien hippie's gaat maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef Beat_Nutz het volgende:
[..]
ja je weet het niet met zekerheid, maar je moet toegeven dat er wel een mogenlijkheid is
Puntgaaf duidelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:18 schreef Beat_Nutz het volgende:
jou samenvatting is toch niet iets lang, zal ik eens proberen een kort maar krachtige samenvatting te geven over deze kwestie, want mensen die dit topic niet volgen kunnen het beste een korte samenvatting lezen in plaats van al dat geouwehoer, mee een? okay nou ik zal dus in een paar woorden proberen uit te leggen wat wij proberen te zeggen in betrekking met hippies, de band Nou En, muziek en de nieuwe titel van hun nieuwe single. althans de nieuwe titel die wij waarschijnlijk tegemoet gaan zien met een eventuele naam. ons samenvattend geheel ondersteund onze eigen vermoedens dat het nieuwe nummer of een nieuw nummer van de band nog wel eens Goddamn hippie kan gaan heten, niets staat vast maar dat is onze conclusie.. mee eens?
waarom zou iemand op een site kijken met veenlijken?? ziekelijk....quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BobRooney het volgende:
Zou het misschien aan het etiketje "Kampen" liggen? Je hebt daar ook de C of E, die heeft ook om de zoveel tijd mot met andere bands (ik noem Lampshadequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef Beat_Nutz het volgende:
ze maken wel veel ruzie ja ;-) of eigenlijk maken andere mensen ruzie met deze band, zou dat met de jeugd van tegenwoordig nog een staartje krijgen?
http://www.dejeugdvantegenwoordig.com/forum/viewtopic.php?t=86 bij de jeugd hadden ze het ook al door
en bij nou en loopt het ook al een tijdje blijkbaar :
http://nouen.web-log.nl/log/3179996
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |