True, maar het blijft jammer voor de rest..quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, die kindertjes moeten ergens blijven nietwaar
Volgens mij begon men toen nog niet op die leeftijd met dat soort jongerenculturen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef Beat_Nutz het volgende:
maar de oude post-punk Goths zijn toch ook 13 jarige huppelkutjes Goths geweest? of zie ik dat fout??
Dit heb ik nooit zelf geschrevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kortom men gaat hier stellen, dat er nergens op de ganse wererld een knappe gothicchick rondloopt???
beetje vreemd
DEAD DOLL !quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
.
Waarom zie ik dit topic zo laat pas? Is mijn Gothicdetector stuk?
Die zijn er niet want die denken dat gothics crimineel of zwaar gestoord zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
ik vraag me altijd af hoe 80-jarige gothics eruit zien ...
Misschien is dat meisje wel ritueel verwektquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef sannydude het volgende:
Ik heb een vriendin en daar kwam ik een keertje thuis. Op dat moment waren haar ouders er ook. Bleken het gotics te zijn.Verschrikkelijk gewoon
![]()
ben daarna nooit meer daar geweest
!!!!!!!!!!!
of geofferd, het is maar hoe je het wil zien.....Goths (de meeste) zien er vrij dood uit namelijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien is dat meisje wel ritueel verwekt
aardig vlekje tussen de beentjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Make_Me_Hurt
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Pingwingei het volgende:
Hmmm zojuist toch maar dat liedje gehoort, had ik niet moeten doenWat een bagger
Hmmm...het duurt lang idd..maar ze leven nog wel! Ze staan vanavond op het Straatfestival in Zwolle!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef Beat_Nutz het volgende:
niemand? meestal loopt het wel storm met de comments maar nu blijft het angstvallig stil... slecht voorteken?![]()
Nee, dr was iets in elkaar geflanst voor de tussenperiode tot de echte clip kwam geloof ik, dit alles nav de aandacht die gothic meisje trok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Beat_Nutz het volgende:
hun site doet het bij mij niet, maar ik heb op internet alleen deze link van hun gevonden ... www.bedesigned.nl/nouen/nouen_live2005.wmv maar dat is gewoon een clip, niet DE clip toch?
Ik mag vanavond door de regen fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dr was iets in elkaar geflanst voor de tussenperiode tot de echte clip kwam geloof ik, dit alles nav de aandacht die gothic meisje trok.
Het is nu ff droog trouwens....hopen dat het zo blijft...
Met een beetje pech ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik mag vanavond door de regen fietsen
Vast wel. Zag ook een hoop fotografen van de Zwolse en andere kranten/media lopen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |