Te laat ik had hem al gepost.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:18 schreef tonks het volgende:
http://www.vkmag.com/media/nou_en_gothic_meisje.mp3
Wat een uber heersend nummer!!!
Gothquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:28 schreef gr8w8 het volgende:
Beetje veel cliché, maar wel aardig. Tegen de zanger zou ik zeggen, don't quit your dayjob...
Dat is gewoon een schatje met een gekke jurkquote:
Nee dat mogen ze niet want dan veranderen ze van kleurquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:53 schreef neegij het volgende:
Kunnen gothic meisjes normaal klaarkomen? Of is dat niet cool?
Damn wat een lijk! Je zou d'r bijna spontaan beginnen te reanimeren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je schrikt je toch te pletter als dat naast je ligt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ruik ze gewoon via internet ! Gore veenlijken
Als dat naast je ligt terwjil je wakker word dan word je daarna meteen nooit meer wakkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schatje met een gekke jurk
Gothic: [afbeelding]
Je schrikt je toch te pletter als dat naast je ligt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ruik ze gewoon via internet ! Gore veenlijken
Geloof er ook geen zak van.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hé dead-doll, wat kijk je chagerijnig!
Hoe heet het bandje eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier is een ruzie topic over op zo´n gothforum. Allemaal van die goths die de humor er niet van inzien en blaten dat het aanzet tot haat.
Nou En is trouwens een erg strak bandje, en aardige gozers bovendien. Gun ze deze rel dan ook van harte)))
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
ik vraag me altijd af hoe 80-jarige gothics eruit zien ...
Dat heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik ook
Of volwassen gothics met (klein)kinderen
Maar dit is dan ook niet zo'n lelijke grafkankerhoer.quote:
Alleen op dinsdag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
Net zoals sommige mannen met een plaksnor en leren broek in het weekend op stap gaan, denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |