je bent helemaal niet wispelturig als je constant op dinsdag een gothic bent hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hey haar labiele boertje heeft op haar hoofd geklat!
Nee, dat is een jengelhoer die piept alsof ze een accuklem op d'r clit hebben gezet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Is dat ding van within temptation ook een echte gothic?![]()
En op de andere dagen van de week?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
[..]
Ja want op woensdag ben ik al piraat.
Op maandag groentenman.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En op de andere dagen van de week?![]()
Op maandag ben ik ruimtewezen, de donderdag is mijn negerdag, vrijdag is het bananendag en de zaterdag wissel ik af. De zondag staat gereserveerd als kaasmeisjesdag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En op de andere dagen van de week?![]()
Ja ik had andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef Molluck het volgende:
Hee gothicmeisje, wat doe je chagerijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig...
Er is niks mis met groentemannen.quote:
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zei groentenman !!1!1!1!!!!:D:D!!!1!!!:D!!!
!!
Dat is met ingang van de nieuwe spelling veranderd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
-edit- ohnee....![]()
Niet van die lijken die je hier voorbij ziet komen, toch?quote:
Nee maar sommige zijn ook wel leuk. Zelfde met niet-gothic meisjes. Je hebt mooie en je hebt lelijke. De mooie zijn wél mooiquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet van die lijken die je hier voorbij ziet komen, toch?
Cybergoth?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Litso het volgende:
Cybergothic is nog het mooist trouwens. Liepen er veel van rond bij Marilyn Manson
Pics.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Litso het volgende:
Cybergothic is nog het mooist trouwens. Liepen er veel van rond bij Marilyn Manson
Ja die linker is geen gothic hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef MouseOver het volgende:
helaas alleen nog maar in de googlecache, maar hier lukte het wel mee denk ik:
[afbeelding]
niet legen hequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
he pssst,quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef CasB het volgende:
Is dit weer een tieten-topic?
zullen er vast wel zijn he, alleen ieder zijn eigen smaak. Maar ik ga ff zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kortom men gaat hier stellen, dat er nergens op de ganse wererld een knappe gothicchick rondloopt???
beetje vreemd
Wij wachten inmiddels al 18 minuten in spanning.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef H-blast het volgende:
[..]
zullen er vast wel zijn he, alleen ieder zijn eigen smaak. Maar ik ga ff zoeken.![]()
ja hallo, geduld is een schone zaak. Maar het plaatje was niet meer zo schoonquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wij wachten inmiddels al 18 minuten in spanning.
Ach, wat maak thet uit wat je wanneer aandoet heh?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
BlutEngels is wel ok vind ik. Qua muziek dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:07 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]
Gothicjongetje (van BlutEngel)
[afbeelding]
Gothicmeisje (ook BlutEngel)
[afbeelding]
Heel BlutEngel..
Ik verveel me ja...
En die meisjes zijn best heet, alleen on stage gaan ze halfnaakt elkaar insmeren met nepbloed en dat soort ongein.. Niet mijn ding.
Het liedje gaat op zich over van die 13 à 14-jarige wichten die gothic en chagrijnig doen om er bij te horen. Je weet wel, pubers...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehehe, ik dacht dat dit weer een kut gothic mensen flame topic zou worden...
En ik had gelijk !!Gothic sucks. !
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
BlutEngels is wel ok vind ik. Qua muziek dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |