we leuk hoor, koken met kidsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:03 schreef Troel het volgende:
Ze mochten in eerste instantie zelf opgeven wat ze graag wilden maken, en dit vonden ze leuk om te maken.
Ik verdeel de klas in groepjes. Een groepje dat het gaat bakken, een groepje dat de sla snijdt, een groepje die de chamipgnons en uitjes enzo snijdt, een groepje dat de sausjes maakt.
doe je goed, en de grootste monden die verantwoording gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:06 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat het leuk is met deze kids
Van te voren laat ik regels opstellen en een persoon in het groepje is verantwoordelijk voor het gedrag in het groepje.
Toen ik die leeftijd had vond ik koken helemaal niets. Zonde, want het is best leuk om te kokenquote:
Ach op die leeftijd (groep 9 toch?) kan dat nog. Als ze rond de 16 zijn is het niet meer te handhaven (geluk zit ik niet in het onderwijs, oeps toch wel maar dan andere leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe je goed, en de grootste monden die verantwoording geven
groep 9 bestaat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd (groep 9 toch?) kan dat nog. Als ze rond de 16 zijn is het niet meer te handhaven (geluk zit ik niet in het onderwijs, oeps toch wel maar dan andere leeftijd)
Ohja, het was klas x + 2 = groep y. * devzero is van voor de groepenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:23 schreef Troel het volgende:
[..]
groep 9 bestaat niet
Het zijn groep 6, 7 en 8
waarom de grootste monden? waarom niet degeen die het stilst is, kijken wat er gebeurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe je goed, en de grootste monden die verantwoording geven
Vaak is het zo dat de grootste monden het voor het zeggen krijgen. Waarom? Omdat uiteindelijk de grootste monden het toch wel voor het zeggen krijgen. Gelukkig valt het in deze klas wel mee. Een flink aantal kids had eigenlijk allang op de middelbare school moeten zitten en is flink aan het puberen, dat merk je heel erg in de klas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
waarom de grootste monden? waarom niet degeen die het stilst is, kijken wat er gebeurd
Mja, ik zou zeggen, haal ze es een keer uit die rol dan, of belangrijker, druk anderen eens persé in die andere rol.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat de grootste monden het voor het zeggen krijgen. Waarom? Omdat uiteindelijk de grootste monden het toch wel voor het zeggen krijgen.
Tja, ik ben maar stagiair, dus ik vind eigenlijk niet dat het mijn taak is om te gaan schuiven met rollen. Ik maak straks gewoon zelf de groepsverdelingen en ik weet ook al precies wie ik als groepshoofd wil hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja, ik zou zeggen, haal ze es een keer uit die rol dan, of belangrijker, druk anderen eens persé in die andere rol.
Maar goed, je zal er wel verstand van hebben
goedemorgenquote:
maak er een leuk berichtje van, en zet het in de submit van games.fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen.![]()
GTA: San Andreas, toch al uitgelekt voor de xbox.
ow en goedemorgen uiteraardquote:
ga ik doen voor jequote:
'k weet niet of dat wel gedoodgd wordt, bij Tain & Speknek komt GTA bijna de neus uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
maak er een leuk berichtje van, en zet het in de submit van games.fok.nl
je kan het altijd proberen toch ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k weet niet of dat wel gedoodgd wordt, bij Tain & Speknek komt GTA bijna de neus uit.
ik heb over het hele jaar nog niet eens een pot thee opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:41 schreef B_BOY het volgende:
lekker mijn eerste pot thee is op. op naar de koffie.
ik drink het altijd als ik een paar uur achter elkaar moet werken. aan het begin of het eind van de dag. als ik op het begin van de dag koffiedrink. krijg ik een caffeinevergifting, drink ik op het eind van de dag een pot koffie stuiter ik door de kamer heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb over het hele jaar nog niet eens een pot thee op
GOEIEMORREGEH SJOWHANquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Da's irri wakker worden
Op kamp vooral, lag je in zo'n zaal, komen de leiders binnen met potten en deksels om je wakker te maken. Dan ging je echt protesteren
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Voel je je al wat beter trouwens flash?
mijn opstaan was om 6.05 maar nu zit ik inmiddels ook aan de koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:02 schreef Jeff89 het volgende:
Ik drink altijd koffie... Om 7:15 opgestaan, zit nu aan mn 2e mok...
Straks op school nog een kop, en dan kan ik er weer tegenaan. Thee drink ik vooral als ik dorst heb, en 'savonds, anders slaapt 't zo kut.
*googledquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
En morgen komt mijn Teleconverter binnen, zit ik met smart op te wachten
Dat wel trouwens hoor.. alleen het idee dat jij met deksel loopt herrie te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GOEIEMORREGEH SJOWHANLEKKER GESLAPUH???
Telewattez?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Telewattez?
Wordt die overdag bezorgd zodat je een dagje vrij moet nemen?
edit: ah.. iets voor de camera blijkbaar (D.Rose)
owja, en ik neem aan dat je met smacht wacht, niet met smartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
Da's toch een telelensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??
ongeveerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??
met smacht wachten??? Nee wiseguy, zoiets bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, en ik neem aan dat je met smacht wacht, niet met smart
ah, weten wij dat ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ongeveer
een metalen buisje met duur glas erin
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:40 schreef Shreever het volgende:
Wat een vrolijkheid enzo op de vroege morgen zeg![]()
Tiet veur koffie
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaan
moet je niet doen als ik in de auto zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEIEMORREGEH
*Rondje maakt met pannendeksels
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijk
Ik voel me weer fitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel ja
Zometeen werkoverleg. Joepie
wat een luxe tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik voel me weer fit
Over een half uurtje maar eens aan de slag gaan
Mornin'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op kantoor
EN omdat collega morgen VRIJ is mag ik niet een kwartiertje eerder weg om op tijd bij het postkantoor te zijn
1. Postkantoren die tot 5 uur open zijn, zijn KUT
2. Bedrijfsbelang wat heilig is, terwijl het bedrijf op sterven na dood is, is ook KUT
Ik ga dus gewoon om 4 uur weg morgen
Krijg de pest maar
Ze sturen het gewoon naar het dichtstbijzijnde postkantoor en dat is een suf kantoortje wat tot 5 uur open is.... Ik moet ook niks meer onder rembours bestellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mornin'
Het postkantoor gaat hier altijd gewoon om 6 uur dicht, dacht dat dat overal zo was![]()
Het gaat nog steeds erg lekker op je werk of niet
Wat slecht geregeld zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze sturen het gewoon naar het dichtstbijzijnde postkantoor en dat is een suf kantoortje wat tot 5 uur open is.... Ik moet ook niks meer onder rembours bestellenAls ik dingen gewoon met creditcard of zo betaal en ik ben niet thuis dan brengen ze het naar het postAGENTSCHAP. En DAT zit in de supermarkt, 100 meter van huis, en iedere dag tot 20:00 open
Maar daar mogen ze geen remboursdingen doen
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wat slecht geregeld zeg
Maar ach, als je toch om 4 uur je werk gaat verlaten komt het gelukkig nog goed
Zou je niet eventueel tijdens je luchpauze kunnen gaan dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn plichtsbesef is nou eenmaal niet meer zodanig dat ik daardoor mn eigen leven in de war laat schoppen
het voortbestaan van die tent is niet gered als ik tot 16.30 blijf hoor
in een half uurtje op en neerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zou je niet eventueel tijdens je luchpauze kunnen gaan dan?
Het was maar een vraagje, was het wel mogelijk geweest dan was je 'probleempje' zo opgelostquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in een half uurtje op en neernee dat lukt niet
inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:31 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het was maar een vraagje, was het wel mogelijk geweest dan was je 'probleempje' zo opgelost
Een half uurtje eerder klaar met werken word het dan dus
Zolang je er geen problemen mee krijgt lijkt me het ook niet zo erg dat je ietsjes eerder weggaat. Het is niet zo dat je bergen werk kunt verzetten in die tijd dat je eerder weggaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inderdaadof een kwartiertje, ook al goed
Maar als zelfs daar moeilijk over gedaan moet worden, terwijl, ne zelfs OMDAT meneer er zelf niet is, ja dan doe ik wat ik zelf nuttig vind hoor
half uurtje beginnen dan de volgende morgen kun je je werk van de vorige dag inhalen. of dezelfde dag half uurtje beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zolang je er geen problemen mee krijgt lijkt me het ook niet zo erg dat je ietsjes eerder weggaat. Het is niet zo dat je bergen werk kunt verzetten in die tijd dat je eerder weggaat![]()
toch is dat klote (excusez le mot) als je je zo iedere dag naar je werk moet slepen. Bij mijn vorige baas had ik dat ook op het laatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn plichtsbesef is nou eenmaal niet meer zodanig dat ik daardoor mn eigen leven in de war laat schoppen
het voortbestaan van die tent is niet gered als ik tot 16.30 blijf hoor
Ik denk niet dat fles er zin in heeft om een half uurtje eerder te arriveren op zijn fantastische werkplekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
half uurtje beginnen dan de volgende morgen kun je je werk van de vorige dag inhalen. of dezelfde dag half uurtje beginnen.
fijne dagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
nee kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fles er zin in heeft om een half uurtje eerder te arriveren op zijn fantastische werkplek
ik kan het natuurlijk mis hebben![]()
Mazzel Shreevesbeebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
Veel koffie Fles, dan hou je het wel volquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu is het echt tijd om aan het werk te gaaneerst nog ff koffie halen
ik heb ook zo'n weekje achter de rug, maar ik heb nu weer volop werk, dus dat gaat weer primaquote:
Middagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
Goede... middag?![]()
iemand koffie misschien?![]()
Heb al thee gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe mij maar een bakkie![]()
Zoals? Red Bull of iets sterkers: zeg uuuh BIER!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al thee gehad
Doe mij maar wat om wakker te blijve
Goed idee, laat de koffie maar zitten, ik pak wel een blikje Bullitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Red bull
Bullit is trouwens ook wel goed te doen, en nog veel goedkoper ook
Je hoorde het wel, maar ik raad het je af zo vroeg op de dag. Ik zou nog ff wachten tot het middag is.quote:
Doe mij maar gewoon een mokka-senseotjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe maar niet.
gewone capp. volstaat prima
Ga jij nog reageren in je klus-site-topic?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al thee gehad
Doe mij maar wat om wakker te blijve
Golden Power is nog goedkoperquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Red bull
Bullit is trouwens ook wel goed te doen, en nog veel goedkoper ook
Maar dat is dan wel ranzig.. Die 2 cent dat dat goedkoper is dan Bullit laat ik dan maar zitten, Bullit is tenminste drinkbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Golden Power is nog goedkoper
(geloof is)
yup inderdaad, net zoals iets met golder-energy ofzo; 25 euroct/blikjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
(geloof is)
Geloof is... Samen alles delenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
(geloof is)
Iemand van jullie ook wel eens dat GoFast ofzo op? Dat is pas smerig, smaakt naar van die goedkope kauwgomballenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup inderdaad, net zoals iets met golder-energy ofzo; 25 euroct/blikje
Alleen vind ik die niet echt heel super lekker...
of zweinsteins braindrink hetzelfde maar kost ook iets van ¤1,25 per blikje. das mij toch iets te duur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup inderdaad, net zoals iets met golder-energy ofzo; 25 euroct/blikje
Alleen vind ik die niet echt heel super lekker...
Die van de kruidvat is het lekkerste vind ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Iemand van jullie ook wel eens dat GoFast ofzo op? Dat is pas smerig, smaakt naar van die goedkope kauwgomballen
die heb ik ook een keer op. die beviel me opzich ook wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die van de kruidvat is het lekkerste vind ik
golden power is redbull in een ander blikjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel ranzig.. Die 2 cent dat dat goedkoper is dan Bullit laat ik dan maar zitten, Bullit is tenminste drinkbaar
mmm dan haal ik dat door elkaar met een andere neppertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
golden power is redbull in een ander blikje
exact hetzelfde, volgens kenners
Ik heb van niemand advies nodig op biergebiedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hoorde het wel, maar ik raad het je af zo vroeg op de dag. Ik zou nog ff wachten tot het middag is.
ik adviseer bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb van niemand advies nodig op biergebied
Daar twijfel ik ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb van niemand advies nodig op biergebied
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet voor jouIk heb nog wel een oude taaie krentenbol voor je?
Nee dat wil ik je niet aandoen, de schimmel staat er bijna op inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dat wil ik je niet aandoen, de schimmel staat er bijna op inmiddels
Is het weer die tijd van de maand lieverd?quote:
Hehe, wat een valsheid op de vroege dinsdagochtendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand lieverd?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader op bezoek gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hehe, wat een valsheid op de vroege dinsdagochtend
hmm, is dat geen namaak van Dr. Pepper?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Iemand van jullie ook wel eens dat GoFast ofzo op? Dat is pas smerig, smaakt naar van die goedkope kauwgomballen
doe t nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef buzzer het volgende:
Biertje Fles?
hmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
golden power is redbull in een ander blikje
exact hetzelfde, volgens kenners
Geen idee, dat drink ik eigenlijk nooit. Dit is zo'n blikje:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm, is dat geen namaak van Dr. Pepper?
Niet op die manier!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus je moet je hier ff afreageren? Ik begrijp het wel hoor![]()
Aldi, geloof 35 centquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm
Eens kijken waar ze dat spulletje dan verkopen.
Is het evenduur als Bullit?
Ah je bent dus gewoon 'scherp' nu..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Niet op die manier!
Mijn vader en ik zijn vaak ook zo bezig tegen elkaar (en anderen) Dus ben een beetje in die stemming nu![]()
hmm ook een energiedrank dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, dat drink ik eigenlijk nooit. Dit is zo'n blikje:
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
kunnen we iets voor je betekenen fles?
Heeft ie jou geblokt? What did you do?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
Bij mij helpt dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk van![]()
ja biertje lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Af en toe lijkt me dat best handig hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeik heb niemand geblokt. ik kan niet eens blocken
Is ook beter bekend als nigga-frisdrankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Fernandes is lekker
Geen energy-drink maar erg lekker
ik doe nooit iets.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook beter bekend als nigga-frisdrank
Ken dat spul trouwens wel, enige is dat de digros niet alle soorten verkoopt die er beschikbaar zijn...
er blijft dan zo weinig over van zo'n topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
Van bepaalde dingen zou ik het niet eens zo erg vinden het te moeten missenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
Ja breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
ahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Een spaanse vriendin van me dronk het altijd... door haar ben ik het ook gaan drinken![]()
Ze hebben het hier gewoon bij de Edah, in alle smaken
Tot zienschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
Ik ga nog even de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag!
Tot vanavond menschen
Ik ken Digros nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah. Digros is wel een van de goedkoopsten, maar echt alle A-artikelen hebben ze helaas niet (en ja, ik werk er ook
)
gauw een post of 5 somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus als je wist hoe zou je d_h toch blokken?
Supermarktketen, Dirk en Jan (vd Broek) zijn de directeur.quote:
Doei huisvrouwtjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
Ik ga nog even de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag!
Tot vanavond menschen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
Het is lekker weer om buiten te lopen. Wel je jas aan, want het is pittig fris
Ik begin bang te worden dat ik mijn winterdepressie dit jaar nog niet heb kunnen afschudden als de herfst begintquote:
Dan blijf ik toch maar binnen als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
Het is lekker weer om buiten te lopen. Wel je jas aan, want het is pittig fris
Ik wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch maar binnen als je het niet erg vindt
uit de wind is het heerlijk, maar er staat hier zo'n goor zeewindje..quote:
Hier dus ook, niet echt lekker warm dus ik blijf binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
uit de wind is het heerlijk, maar er staat hier zo'n goor zeewindje..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja jij wel
zoals altijd
we kennen je met je onverzadigbaarheid
JHGquote:
I didquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
UTFS
BBFNquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Shreever het volgende:
Anyways... BBL
Even de kussenhoezen in de wasmasjien stoppen
Ze zijn er hier al uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga jij nog reageren in je klus-site-topic?
HWJD ?quote:
BAH!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
Kunnen we weer normaal communiceren?
Wat is dat??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
Kunnen we weer normaal communiceren?
Hoiquote:
quote:
Zeker wetenquote:
Renéquote:
niveau... Dat woord ga ik ff opzoeken in het woordenboekquote:
hoiquote:
Nou heerlijk dat je haar weer lekker bij je hebt toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alleen is haar haar bloeddruk nog veel te hoog, maar dat was geen reden om haar te houden...
Uhm je praat al dagen met mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AMD64? Ik wist niet dat jij tegenwoordig nog iets post op fok?!
Echt welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou heerlijk dat je haar weer lekker bij je hebt toch?
Beter kijkenquote:
Ah de nijnen! Die zijn net een paar dagen geleden herenigd (nadat Blizzy eerst binnen bleef na de castratie en daarna na de ooroperatie) en nu de hormonen uit de lucht zijn, zijn ze weer helemaal dikke vriendjes. Echt hepie en hepie: ze zijn constant bij elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de konijnen Dude? Het laatste dat ik gelezen heb is dat je babynijntjes verwachtte (nou ja, mevrouw konijn dan) en dat er bij Dinges een hap uit zijn oor was... Heb ik babynieuws gemist
wieso??quote:
is goed, begin maarquote:
Fijn is dat! Met de ene zus heb je dat meer dan met de andere inderdaad, dat herken ik wel. Nou, des te beter dat jullie dan weer lekker samen kunnen trutten en ouwehoeren en andere zusjeszaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Echt wel
Best vaag is dat... Ik heb met haar iets wat ik met m'n andere zusje totaal niet heb... Wij begrijpen elkaar met een half woord en kunnen het altijd super vinden...
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn is dat! Met de ene zus heb je dat meer dan met de andere inderdaad, dat herken ik wel. Nou, des te beter dat jullie dan weer lekker samen kunnen trutten en ouwehoeren en andere zusjeszaken.
dan baal jequote:
Vast welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')
Maar het gaat ook wel over echte meidenzaken...
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar jaMaar het was dan ook sarcastisch bedoelt..
Fijn dat ze het nu zonder gevolgen gezellig met elkaar kunnen hebbenquote:
Jammer als je dat uit moet leggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar jaMaar het was dan ook sarcastisch bedoelt..
Hee doe es liev tegen de mannekequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, het blijft AMD64 natuurlijk.. Beetje jammer![]()
mooie fotoosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
goh![]()
Hij doetut !!
[afbeelding]
[afbeelding]
stop nou t nog kan!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik hou me nog inIk ben trouwens vlakbij mn 500e post
![]()
Ik ga zo nog wel ff leren, maar dan wil ik natuurlijk wel al die mijlpaal bereikt hebbenquote:
Dat je de moeite nog neemtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, het blijft AMD64 natuurlijk.. Beetje jammer![]()
Maar kennelijk wel goed op de hoogte....quote:
Ah, dus ook wel over bier en tieten en zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')
Maar het gaat ook wel over echte meidenzaken...
Hoezo dat? Ik lees wel redelijk veel hier, maar nog niet echt lang.. Pas eigenlijk een maand echt aanwezig hier. Begin nu pas een beetje te posten overal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |