GOEIEMORREGEH SJOWHANquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Da's irri wakker worden
Op kamp vooral, lag je in zo'n zaal, komen de leiders binnen met potten en deksels om je wakker te maken. Dan ging je echt protesteren
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Voel je je al wat beter trouwens flash?
mijn opstaan was om 6.05 maar nu zit ik inmiddels ook aan de koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:02 schreef Jeff89 het volgende:
Ik drink altijd koffie... Om 7:15 opgestaan, zit nu aan mn 2e mok...
Straks op school nog een kop, en dan kan ik er weer tegenaan. Thee drink ik vooral als ik dorst heb, en 'savonds, anders slaapt 't zo kut.
*googledquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
En morgen komt mijn Teleconverter binnen, zit ik met smart op te wachten
Dat wel trouwens hoor.. alleen het idee dat jij met deksel loopt herrie te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GOEIEMORREGEH SJOWHANLEKKER GESLAPUH???
Telewattez?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Telewattez?
Wordt die overdag bezorgd zodat je een dagje vrij moet nemen?
edit: ah.. iets voor de camera blijkbaar (D.Rose)
owja, en ik neem aan dat je met smacht wacht, niet met smartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgeslapen
Da's toch een telelensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??
ongeveerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
teleconverter is dat niet gewoon een heel duur plastic buisje. om je lens te verlengen??
met smacht wachten??? Nee wiseguy, zoiets bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, en ik neem aan dat je met smacht wacht, niet met smart
ah, weten wij dat ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ongeveer
een metalen buisje met duur glas erin
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:40 schreef Shreever het volgende:
Wat een vrolijkheid enzo op de vroege morgen zeg![]()
Tiet veur koffie
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaan
moet je niet doen als ik in de auto zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEIEMORREGEH
*Rondje maakt met pannendeksels
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijk
Ik voel me weer fitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel ja
Zometeen werkoverleg. Joepie
wat een luxe tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik voel me weer fit
Over een half uurtje maar eens aan de slag gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |