ah, weten wij dat ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ongeveer
een metalen buisje met duur glas erin
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:40 schreef Shreever het volgende:
Wat een vrolijkheid enzo op de vroege morgen zeg![]()
Tiet veur koffie
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het nadeel; heb bijna geen ochtendhumeur 's ochtends of problemen met opstaan
moet je niet doen als ik in de auto zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEIEMORREGEH
*Rondje maakt met pannendeksels
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook niet maar vanochtend ben ik gewoon een beetje duf, is ook zo over waarschijnlijk
Ik voel me weer fitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als dat normaal niet zo is denk ik dat wel ja
Zometeen werkoverleg. Joepie
wat een luxe tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik voel me weer fit
Over een half uurtje maar eens aan de slag gaan
Mornin'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op kantoor
EN omdat collega morgen VRIJ is mag ik niet een kwartiertje eerder weg om op tijd bij het postkantoor te zijn
1. Postkantoren die tot 5 uur open zijn, zijn KUT
2. Bedrijfsbelang wat heilig is, terwijl het bedrijf op sterven na dood is, is ook KUT
Ik ga dus gewoon om 4 uur weg morgen
Krijg de pest maar
Ze sturen het gewoon naar het dichtstbijzijnde postkantoor en dat is een suf kantoortje wat tot 5 uur open is.... Ik moet ook niks meer onder rembours bestellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mornin'
Het postkantoor gaat hier altijd gewoon om 6 uur dicht, dacht dat dat overal zo was![]()
Het gaat nog steeds erg lekker op je werk of niet
Wat slecht geregeld zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze sturen het gewoon naar het dichtstbijzijnde postkantoor en dat is een suf kantoortje wat tot 5 uur open is.... Ik moet ook niks meer onder rembours bestellenAls ik dingen gewoon met creditcard of zo betaal en ik ben niet thuis dan brengen ze het naar het postAGENTSCHAP. En DAT zit in de supermarkt, 100 meter van huis, en iedere dag tot 20:00 open
Maar daar mogen ze geen remboursdingen doen
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wat slecht geregeld zeg
Maar ach, als je toch om 4 uur je werk gaat verlaten komt het gelukkig nog goed
Zou je niet eventueel tijdens je luchpauze kunnen gaan dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn plichtsbesef is nou eenmaal niet meer zodanig dat ik daardoor mn eigen leven in de war laat schoppen
het voortbestaan van die tent is niet gered als ik tot 16.30 blijf hoor
in een half uurtje op en neerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zou je niet eventueel tijdens je luchpauze kunnen gaan dan?
Het was maar een vraagje, was het wel mogelijk geweest dan was je 'probleempje' zo opgelostquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in een half uurtje op en neernee dat lukt niet
inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:31 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het was maar een vraagje, was het wel mogelijk geweest dan was je 'probleempje' zo opgelost
Een half uurtje eerder klaar met werken word het dan dus
Zolang je er geen problemen mee krijgt lijkt me het ook niet zo erg dat je ietsjes eerder weggaat. Het is niet zo dat je bergen werk kunt verzetten in die tijd dat je eerder weggaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inderdaadof een kwartiertje, ook al goed
Maar als zelfs daar moeilijk over gedaan moet worden, terwijl, ne zelfs OMDAT meneer er zelf niet is, ja dan doe ik wat ik zelf nuttig vind hoor
half uurtje beginnen dan de volgende morgen kun je je werk van de vorige dag inhalen. of dezelfde dag half uurtje beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zolang je er geen problemen mee krijgt lijkt me het ook niet zo erg dat je ietsjes eerder weggaat. Het is niet zo dat je bergen werk kunt verzetten in die tijd dat je eerder weggaat![]()
toch is dat klote (excusez le mot) als je je zo iedere dag naar je werk moet slepen. Bij mijn vorige baas had ik dat ook op het laatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadEn mijn plichtsbesef is nou eenmaal niet meer zodanig dat ik daardoor mn eigen leven in de war laat schoppen
het voortbestaan van die tent is niet gered als ik tot 16.30 blijf hoor
Ik denk niet dat fles er zin in heeft om een half uurtje eerder te arriveren op zijn fantastische werkplekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
half uurtje beginnen dan de volgende morgen kun je je werk van de vorige dag inhalen. of dezelfde dag half uurtje beginnen.
fijne dagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
nee kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fles er zin in heeft om een half uurtje eerder te arriveren op zijn fantastische werkplek
ik kan het natuurlijk mis hebben![]()
Mazzel Shreevesbeebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
Veel koffie Fles, dan hou je het wel volquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu is het echt tijd om aan het werk te gaaneerst nog ff koffie halen
ik heb ook zo'n weekje achter de rug, maar ik heb nu weer volop werk, dus dat gaat weer primaquote:
Middagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
Goede... middag?![]()
iemand koffie misschien?![]()
Heb al thee gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe mij maar een bakkie![]()
Zoals? Red Bull of iets sterkers: zeg uuuh BIER!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al thee gehad
Doe mij maar wat om wakker te blijve
Goed idee, laat de koffie maar zitten, ik pak wel een blikje Bullitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Red bull
Bullit is trouwens ook wel goed te doen, en nog veel goedkoper ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |