fijne dagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
nee kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fles er zin in heeft om een half uurtje eerder te arriveren op zijn fantastische werkplek
ik kan het natuurlijk mis hebben![]()
Mazzel Shreevesbeebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:02 schreef Shreever het volgende:
Mijn papsje komt op de koffie
Fijna dag allen
flesje veel plezier met je teleport-dinges...(dat was toch wat je op moest halen bij het postkantoor of heb ik het nu hardstikke fout)
* Shreever is er vandoor
Veel koffie Fles, dan hou je het wel volquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu is het echt tijd om aan het werk te gaaneerst nog ff koffie halen
ik heb ook zo'n weekje achter de rug, maar ik heb nu weer volop werk, dus dat gaat weer primaquote:
Middagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
Goede... middag?![]()
iemand koffie misschien?![]()
Heb al thee gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe mij maar een bakkie![]()
Zoals? Red Bull of iets sterkers: zeg uuuh BIER!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al thee gehad
Doe mij maar wat om wakker te blijve
Goed idee, laat de koffie maar zitten, ik pak wel een blikje Bullitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Red bull
Bullit is trouwens ook wel goed te doen, en nog veel goedkoper ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |