hmm ook een energiedrank dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, dat drink ik eigenlijk nooit. Dit is zo'n blikje:
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand lieverd?
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
kunnen we iets voor je betekenen fles?
Heeft ie jou geblokt? What did you do?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
Bij mij helpt dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk van![]()
ja biertje lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Af en toe lijkt me dat best handig hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeik heb niemand geblokt. ik kan niet eens blocken
Is ook beter bekend als nigga-frisdrankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Fernandes is lekker
Geen energy-drink maar erg lekker
ik doe nooit iets.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook beter bekend als nigga-frisdrank
Ken dat spul trouwens wel, enige is dat de digros niet alle soorten verkoopt die er beschikbaar zijn...
er blijft dan zo weinig over van zo'n topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
Van bepaalde dingen zou ik het niet eens zo erg vinden het te moeten missenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
Ja breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
ahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Een spaanse vriendin van me dronk het altijd... door haar ben ik het ook gaan drinken![]()
Ze hebben het hier gewoon bij de Edah, in alle smaken
Tot zienschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
Ik ga nog even de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag!
Tot vanavond menschen
Ik ken Digros nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah. Digros is wel een van de goedkoopsten, maar echt alle A-artikelen hebben ze helaas niet (en ja, ik werk er ook
)
gauw een post of 5 somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus als je wist hoe zou je d_h toch blokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |