hmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
golden power is redbull in een ander blikje
exact hetzelfde, volgens kenners
Geen idee, dat drink ik eigenlijk nooit. Dit is zo'n blikje:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm, is dat geen namaak van Dr. Pepper?
Niet op die manier!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus je moet je hier ff afreageren? Ik begrijp het wel hoor![]()
Aldi, geloof 35 centquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm
Eens kijken waar ze dat spulletje dan verkopen.
Is het evenduur als Bullit?
Ah je bent dus gewoon 'scherp' nu..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Niet op die manier!
Mijn vader en ik zijn vaak ook zo bezig tegen elkaar (en anderen) Dus ben een beetje in die stemming nu![]()
hmm ook een energiedrank dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, dat drink ik eigenlijk nooit. Dit is zo'n blikje:
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand lieverd?
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
kunnen we iets voor je betekenen fles?
Heeft ie jou geblokt? What did you do?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
Bij mij helpt dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Stukje chocola.. daar worden ze vrolijk van![]()
ja biertje lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
fles heeft mij geblockt, dus hij kan mijn vraag helemaal niet lezen
geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Af en toe lijkt me dat best handig hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeik heb niemand geblokt. ik kan niet eens blocken
Is ook beter bekend als nigga-frisdrankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Fernandes is lekker
Geen energy-drink maar erg lekker
ik doe nooit iets.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heeft ie jou geblokt? What did you do?![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook beter bekend als nigga-frisdrank
Ken dat spul trouwens wel, enige is dat de digros niet alle soorten verkoopt die er beschikbaar zijn...
er blijft dan zo weinig over van zo'n topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
Van bepaalde dingen zou ik het niet eens zo erg vinden het te moeten missenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
Ja breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat best handig hier![]()
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er blijft dan zo weinig over van zo'n topic
ahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Een spaanse vriendin van me dronk het altijd... door haar ben ik het ook gaan drinken![]()
Ze hebben het hier gewoon bij de Edah, in alle smaken
Tot zienschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
Ik ga nog even de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag!
Tot vanavond menschen
Ik ken Digros nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah. Digros is wel een van de goedkoopsten, maar echt alle A-artikelen hebben ze helaas niet (en ja, ik werk er ook
)
gauw een post of 5 somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwa, je kan gewoon de gezellige dingen wel laten staan natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus als je wist hoe zou je d_h toch blokken?
Supermarktketen, Dirk en Jan (vd Broek) zijn de directeur.quote:
Doei huisvrouwtjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
Ik ga nog even de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag!
Tot vanavond menschen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
Het is lekker weer om buiten te lopen. Wel je jas aan, want het is pittig fris
Ik begin bang te worden dat ik mijn winterdepressie dit jaar nog niet heb kunnen afschudden als de herfst begintquote:
Dan blijf ik toch maar binnen als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef buzzer het volgende:
Het is lekker weer om buiten te lopen. Wel je jas aan, want het is pittig fris
Ik wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch maar binnen als je het niet erg vindt
uit de wind is het heerlijk, maar er staat hier zo'n goor zeewindje..quote:
Hier dus ook, niet echt lekker warm dus ik blijf binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
uit de wind is het heerlijk, maar er staat hier zo'n goor zeewindje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |