Maduroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik zie zo'n middenveld toch somber in op een WK....Als v Bommel en Davids er niet zijn, door wie moeten die gehaaide middenvelders van Italie, Spanje of Brazilie dan zo nu en dan het leven zuur gemaakt worden dmv een spijkerhard duel, of een "schop in het teambelang" ? Dit soort spelers heb je op een WK absoluut nodig, met allemaal broekies red je het echt niet.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Cruijff moet z'n muil gewoon houden. Het is dat hij geen bondscoach is geworden, want anders was hij die heilige aura, die hij aan de volgzame schaapjes te danken heeft, al lang verloren. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Cruijff gaat roepen dat zo'n femoneen moet gaan meeverdedigen? Als je als commentator in Brazilië zei dat Romario moest meeverdedigen, dan werd je uitgelachen en weg gehoond. Zei je in Argentinië dat Maradona niet vaak genoeg meeverdedigde, dan werd je ontslagen, maar El Sal mag het zeggen, omdat hij zogenaamd een fenomeen is geweest.
Alleen had van Basten al over de lange vakantie gesproken nog voordat van bommel uitgeduchd was en nog geen interview had gegeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef Doc het volgende:
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik Van Bommel als Ajax fan vervelend vind,
voornamelijk omdat-ie goed is. Ik denk dat-ie voetbal technisch absoluut in het NLs
elftal thuis hoort (dito voor Seedorf) en ik denk dat het moeilijk zal zijn hier op
het forum ewen post van mij te vinden waarin ik Van Bommel afkraak.
ECHTER snap ik Van Basten ook zeker dat hij zegt dat Van Bommel niet van z'n fouten
leert en regelmatig zijn man laat lopen en daar niet allert op is. Ik zou juist
denken dat de PSV-ers met de wedstrijd tegen Milaan in het achterhoofd dat goed
zouden moeten weten. Tegen mindere tegenstanders levert dit niet veel schade op maar
wanneer het er echt om gaat (juist op dat hoge niveau waar diversen hier nu bang
voor zijn dat Van Bommel gaat ontbreken) kan dat juist het verschil zijn tussen
uitschakeling en verleningen.
Om die reden kan ik me voorstellen dat Van Bommel niet in de starting line up zit.
Als een speler dan vervolgens gaat mokken (en vooral als-ie dat tegen de pers doet)
dan kan ik me voorstellen dat Van Basten hem niet meeneemt. Hij heeft voor een team
gekozen waarin iedereen een positieve uitstraling heeft en niet mokt. Dat is zijn
keuze - sfeer in de groep minstens zo belangrijk vinden als individuele
voetbalkwaliteiten. Dat is ook een reden waarom de kabel ontbreekt. En voorlasnog
geven de resultaten hem gelijk.
2010!? Dan is ie allang vertrokken naar Milaan (of een andere club).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat van Basten gewoon stiekem al met het EK2008 bezig is om daarna wereldkampioen te worden in 2010. Alles op dit WK is gewoon mooi meegenomen
Je kunt er ook je signature van maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:
Ook vind ik het onverstandig dat er alleen jonkies bij Oranje zitten in de selectie en in de staf.
Nee. Niet echt. Je neemt die punten en probeert ze te verbeteren. Met mokken schiet je weinig op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen had van Basten al over de lange vakantie gesproken nog voordat van bommel uitgeduchd was en nog geen interview had gegeven.
Dat je mokt omdat je gepasseerd wordt lijkt me logisch, niet dan?
Ik denk dat Van Bommel een nuttige speler kan zijn. Maar dan moet-ie leren niet meer zomaar z'n man te laten lopen. Want Van Bommel was voor een heel groot deel er verantwoordelijk voor dat PSV de finale gemist had. Dat soort fouten kan hij niet maken op dat HOOGSTE niveau, zoals een WK. Op het HCE of voorronde niveau is het minder "dodelijk" dan juist halvefinales ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:
Moet je alleen wel reel blijven en als de bondscoach iets wil dan behoor je dat te doen, hij is immers de baas, wat dat betreft vind ik van Basten wel een goede die niet met zich laat sollen (Hoewel hij opvallend vaak de Cruijff-lijn gewillig volgt).
Dat van Basten van Bommel er nu naast zet is uiteraard zijn goed recht, ik hoop alleen voor Oranje dat van Bommel er komende zomer 2006 wel weer bij is.
Maar zoals je aangeeft worden ze ondersteund door een ouwe rotquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:
Ook vind ik het onverstandig dat er alleen jonkies bij Oranje zitten in de selectie en in de staf.
Landzaat is gearriveerd, Van Bronkhorst. En een hoop van die jonkies hebben genoeg ervaring inmiddels, volgend jaar nog meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Doc het volgende:
En qua ouwtjes: VdSar gaat denk ik ook wel mee. Reken ook maar op RvN, RMakaay en Cocu. En wellicht nog een ouwetje. Dat kan voldoende zijn - ook met een relatief onervaren coach ...
Dat is echte de meute napraten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Bommel een nuttige speler kan zijn. Maar dan moet-ie leren niet meer zomaar z'n man te laten lopen. Want Van Bommel was voor een heel groot deel er verantwoordelijk voor dat PSV de finale gemist had.
Stamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Sloggi het volgende:
We hebben Stam nodig.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Nyrem het volgende:
[..]
???????
1 seizoen uefa voetbal en je bent ge-arriveerd?
Hmmm kwaliteitseisen snellen omlaag.
Ja, maar (nog) geen killer. Hoewel Stam in z'n laatste interlands ook niet top te noemen wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Stam
maar Boula is ook een hele goeie![]()
Sorry hoor maar mijn kwaliteitseisen zijn kennelijk wat hoger.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Champions League met Willem II zeker vergeten?![]()
+ 292 competitiewedstrijden, 14 interlands, lijkt me voldoende om hem ervaren te noemen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Sorry hoor maar mijn kwaliteitseisen zijn kennelijk wat hoger.
Jij vond Van Bommel toch zo goed?quote:Spelers zijn ge-arriveerd als ze minstens 2 seizoenen in een topcompetitie weten te handhaven.
Het klopt wel dat hij in onze mickeymouseHCEcompetitie een ge-arriveerde speler is.
klopt, maar ik zie Boula wel een hele grote worden. iig de nieuwe stamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar (nog) geen killer. Hoewel Stam in z'n laatste interlands ook niet top te noemen was
Inhoudelijk kom jij ook veel tekort zo te lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Jij vond Van Bommel toch zo goed?![]()
Dat taaltje van Cruijff is alleen door Amsterdammers te begrijpenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Doc het volgende:
Wat JC zei:
"Dat is ook met Arjen Robben het geval. Ook tegen Roemenië had-ie weer z'n durf en z'n acties. Alleen moet hij oppassen niet te veel de Engelse stijl over te nemen. Dus bij balverlies gewoon te blijven staan en te kijken hoe de anderen weer in balbezit proberen te komen. Hoe gek het ook klinkt, maar als dit Nederlands elftal door gaat groeien, dan kan Arjen Robben op termijn in de problemen komen als hij 'thuis' zijn 'Engelse knop' niet om weet te zetten."
Cultjes reactie ...
[..]lezen is lastig he
Juistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel een van de betere spelers in dit Oranje? Dat laat hij verdacht weinig zien in Oranje zelf en het gaat er uiteindelijk toch om wat iemand laat zien in het Oranje shirt.
Best lastig gewoon iets toegevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat taaltje van Cruijff is alleen door Amsterdammers te begrijpen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Inhoudelijk kom jij ook veel tekort zo te lezen.
Dit '' (een smiley) is dus het beste argument wat je kunt aanvoeren?
Het was gewoon bijzonder onduidelijk geformuleerd.quote:
en de cirkel is weer rond, kom maar weer op met alle argumenten die al 400 x de revue hebben gepasseerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, er zijn nog wel wat meer spelers die wel blijven in Oranje en ook nog niks hebben laten zien. Sommige zelfs ook nauwelijks bij hun club.
Yups. Maw, er zijn geen steekhoudende argumenten geweest waarom vBommel thuis kan blijven, behalve dan dat vBasten simpelweg niet durft te zeggen dat hij vBommel gewoon niet moet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:48 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
en de cirkel is weer rond, kom maar weer op met alle argumenten die al 400 x de revue hebben gepasseerd
Ik weet niet wat er "Amsterdams" is aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat taaltje van Cruijff is alleen door Amsterdammers te begrijpen.
ik vind het feit dat hij nog nooit echt goed gespeeld heeft in oranje wel genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Yups. Maw, er zijn geen steekhoudende argumenten geweest waarom vBommel thuis kan blijven, behalve dan dat vBasten simpelweg niet durft te zeggen dat hij vBommel gewoon niet moet.
Maw jij bent zo koppig als een [insert=willekeurig metafoor voor koppig iets].quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Yups. Maw, er zijn geen steekhoudende argumenten geweest waarom vBommel thuis kan blijven, behalve dan dat vBasten simpelweg niet durft te zeggen dat hij vBommel gewoon niet moet.
Geniaal! Wie is de volgende?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Marco haat Van Bommel, dat is duidelijk. Hij broedt al maanden op een plan dat Mark zelf laat bedanken. Scheelt Marco gezeik.
Wat nou napraten? Wat ik melde was een letterlijke herhaling van een post die ik veel eerder gedaan had.quote:
Het gaat hier om een wedstrijd op het hoogste niveau - niet zomaar een wedstrijd. Dat hoogste niveau waar iedereen zo bang voor is dat Van Bommel gemist gaat worden ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Nyrem het volgende:
Want ik kan alle spelers van het Nederland elftal erbij pakken en dan naar een wedstrijd gaan zoeken waar hij 'schuldig' was aan het tegendoelpunt.
Ik vind van Bommel een prima voetballer. Dat geef ik hier niet snel toequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Nyrem het volgende:
Als mensen nu gewoon toegeven dat ze niks met VanBommel hebben of zijn spelstijl.
Maar in dit nederlands elftal is hij 1 van de betere spelers (en dat zegt veel over dit elftal).
Dat vind ik dus niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Nyrem het volgende:
Maar in dit nederlands elftal is hij 1 van de betere spelers (en dat zegt veel over dit elftal).
Een foutje is iets anders dan consequent een opdracht niet naar behoren uitvoeren. Dat is structureel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Nyrem het volgende:
Zoeken naar een foutje van hem en dan uitvergroten; zondebok aanwijzen heet dat.
Ik heb Heitinga ook balverlies zien lijden. Lijkt me een stuk riskanter, dan af en toe een oude roemeen wat ruimte geven op zn eigen helft. Maar daar hoor ik niets over.
Ze zijn bijna op. Zou hij dan een paar nieuwe selecteren om weer weg te sturen?quote:
en dan het liefst een talent zoals Affelay zodat die nooit een topper wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn bijna op. Zou hij dan een paar nieuwe selecteren om weer weg te sturen?![]()
RvN zit nu in een dip na z'n blessure dat zal over een jaar anders zijn. Ruud heeft prima wedstrijden zonder Klluivert gespeeld hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef gr8w8 het volgende:
RvN & RM hebben nou ook niet echt laten zien dat ze goed speelden in dit Oranje. Als vBasten consequent is, laat ie die ook op de bank. In elk geval spelen ze niet tegelijk. Dus heb je max twee ervaren veldspelers tegelijk. Jippie.
Grappig. Toen er gesproken werd over Ajax 95 een team met jonkies met een goed resultaat werd als tegen werping opgeworpen dat Blind een "ervaren speler" was ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Sorry hoor maar mijn kwaliteitseisen zijn kennelijk wat hoger.
Spelers zijn ge-arriveerd als zij zich minstens 2 seizoenen in een topcompetitie weten te handhaven.
Het klopt wel dat hij in onze mickeymouseHCEcompetitie een ge-arriveerde speler is.
Alex houdt van zijn vaderland, dus dat is een utopie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Alex laten naturaliseren, dan 1 keer 2 minuten laten meedoen en nooit meer oproepen
Die blijken echter wel de opdrachten uit te voeren waarmee ze het veld zijn ingestuurd ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ach, als ie nooit Kanarie kan worden, dan maar Oranjevogel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex houdt van zijn vaderland, dus dat is een utopie.
Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdachtquote:
Marco heeft vast thuis een schotelantenne i.p.v. kabeltelevisiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdacht
En dat na die voorzet op maat tegen Lokomotiv.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Landzaat zal ook wel gaan binnenkort. Marco schoffeerde ooit Silooy,
Ruud stond nog steeds op een eiland toen vB gewisseld werd, of dit nog steeds maar weer op zijn blessures gegooid mag worden... Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen. Het werd er allemaal niet beter op. Maar goed, het gaat erom dat vBasten gewoon goedkoop zijn gelijk kon halen. In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren. Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Die blijken echter wel de opdrachten uit te voeren waarmee ze het veld zijn ingestuurd ...
Die 3.22 was voor de tweede helft, voor de eerste helft krijg hij een 4.nogwatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
In de Spits stond dat van Bommel in de eerste helft 16 balcontacten had en van Bronckhorst 49.
Van Nistelrooy kreeg door de computer van International voetbal een 3.22 Theo Lucius een 6.89.
Wanneer wordt de schotel dat geselecteerd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Marco heeft vast thuis een schotelantenne i.p.v. kabeltelevisie![]()
Ruud werd ook terecht gewisseld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ruud stond nog steeds op een eiland toen vB gewisseld werd, of dit nog steeds maar weer op zijn blessures gegooid mag worden... Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen. Het werd er allemaal niet beter op.
En toch kun je het niet vinden met Marco.quote:Maar goed, het gaat erom dat vBasten gewoon goedkoop zijn gelijk kon halen. In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren.
Met de nadruk op misschien dan, eventueel. En mocht dat zo zijn, dan worden ze ook terecht gewisseld.quote:Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
Spelers van het winnende WK-2006 elftal :quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef VoreG het volgende:
Is het nu weer
Ja maar Ruud werd later gewisselt dan Van Bommel dus Van Basten heeft wat tegen PSV
Kan ik mee inkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spelers van het winnende WK-2006 elftal :
Van der Sar
Theo Lucius, Maduro, Heijtinga, van der Dooremalen ( nu nog speler van Telstar-2 )
Bram Klaasrivier ( reserve in Ajax-2 ) Theo Jansen, Yildirim
Dirk Kuyt, Babel, van Persie.
![]()
O ja? Heb je dat op de band nagekeken? Of heel specifiek opgelet tijdens de wedstrijd omdat je wist dat van Bommel er daarom uitgehaadl was? Of lul je nu zomaar wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen.
Dat zullen we morgen zien. Overigens is Van Basten de verantwoordelijke persoon, dus hij moet de beslissingen nemen en niemand anders. Als hij dit van mening is, is dat z'n goed recht. Zo ziet hij dat blijkbaar. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook iets meer ervaring heeft dan jij op voetbal gebied en veel beter dan jij in zijn hoofd heeft wat hij van spelers verwacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren. Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdacht
Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
Excuusinvaller.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Sterling het volgende:
[..]
Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arier
De racistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
En toch kun je het niet vinden met Marco.
Ik denk dat Marco er beter opgelet heeft dan jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Ruud mocht er wat mij betreft al eerder uit hoor. En ja, ik heb gelet op de vervanger van vBommel. Zoals ik ook heb gelet op de flankwissel van Robben en een zwak positiespel in de verdediging.
Bassie en Schippie. Ik denk ook dat beiden het met elkaar eens zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Tuurlijk vBasten moet de beslissingnemen. Toch verdacht dat hij dan voortdurend in zijn verklaringen wisselt tussen "wij vinden" en "ik vind". Bovendien zijn de redenen die hij aandraagt redelijk twijfelachtig en op zijn minst inconsequent.
Ga effe de amateur psycholoog uithangen, joh. Heb je ook zo'n klaag betoog opgehangen over het niet selecteren van Seedorf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Als hij gewoon zegtd at hij het niet kan vinden met vBommel, is dat niet leuk, maar wel klaar. Punt.
Hij praat niet als een blanke in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
De racist
Heeft V. Persie mss ook wat buitenlands bloed in zich?
Vind em eiglijk ook niet zo blank
Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Doc het volgende:
Jij wel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Ey swa, weet je!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij praat niet als een blanke in elk geval.
Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind het wel makkelijk van v. Basten dat hij alle schuld bij v. Bommel legt voor het feit dat er niet met druk naar voren kon worden gevoetbald. Je speelt met elf spelers en als je dan zo nadrukkelijk de schuld bij één speler legt en deze speler ook nog op zo'n lullig moment - vier minuten na de rust - wisselt is het best logisch dat mensen gaan denken dat er meer speelt dan voetbaltechnische zaken alleen. Van der Vaart was ook niet echt zichtbaar en Kuyt kan ook nooit een bal in één keer aannemen. Dat soort dingen vertragen het tempo in de wedstrijd ook.
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?
Hij haalt wel resultaten, maar de lat ligt hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
van Bommelhoort gewoon in Oranje
Wie zegt dat-ie inconsequnet is? Jij weet niet welke opdrachten hij de spelers meegeeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef gr8w8 het volgende:
Daarom, ik ben benieuwd hoe lang hij door kan gaan met inconsequent zijn, zonder grote onrust in de spelersgroep.
Waar heb ik jou op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?quote:
Het is de bedoeling dat het NLs elftal verder geraakt dan de halve finalequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
van Bommelhoort gewoon in Oranje
Wederom een teken dat je er gewoon te persoonlijk mee bezig bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef Doc het volgende:
Het is 'U'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wederom een teken dat je er gewoon te persoonlijk mee bezig bent.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Wat heb Oranje onder van Basten nou voor tegenstanders gehad tot nu toe.
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?
Want? Omdat jij mij in dit topic als persoon aanvalt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Wat heb Oranje onder van Basten nou voor tegenstanders gehad tot nu toe.
Ach Milaan heeft de CL niet gewonnen,dus de pijn is daardoor wat verzacht.
Kijk, het kan natuurlijk gewoon goed uitpakken he. Hij heeft zeker een paar verrassende dingen gedaan, met effect.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef sooty het volgende:
Marco is wars van alle ongeschreven wetten in de voetbalwereld en trekt volledig zijn eigen plan. Daarbij vind ik hem zeer welbespraakt. Dit is een winnaar, dat kan niet anders.
Nu denkt ie dat Plei dood isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?
Belachelijk dat Marco die niet geselecteerd heeft.quote:
Je begon als newbie gisteren zo hoopvol met wat inhoudelijke posts, maar ik zie dat jij je discussietechniek ook alweer verlaagd tot het niveau naamgrapjes. Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:14 schreef Staver het volgende:
Toch weer leuk om te lezen, met name kreten als ......."die zielige PSV'ertjes" en meer van dat soort tekortkomingen in discussie-stof. Als er dit seizoen iemand niet zielig is zijn het wel de PSV'ertjes. Snap best dat alle ajax aanhangers de laatste strohalm vasthouden om SARCO van LASTEN te zien slagen. Heeft Ajax toch nog een beetje glorie dit seizoen. Maar nog steeds heb ik weinig vertrouwen in het geheel. Kan het beeld van de drie coaches aan het eind van NL - ROE maar niet van mijn netvlies krijgen. Ik vond het trias politica erg arrogant nog napraten in de dug-out.
Marco heeft een nederlaag nodigquote:Eigenlijk heeft Marco een nederlaag nodig. Een flinke, liefst. Een nulletje of drie voor Roemenië vanavond, zodat Van Basten zijn ogen opent en zijn eigen selectiebeleid nog eens kritisch onder de loep gaat nemen. Zich realiseert dat hij geen computerspelletje doet, met als doel zo veel mogelijk spelers te laten debuteren.
Gaat over de wedstrijd Roemenië-Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |