abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:12:38 #201
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716040
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef The_M het volgende:

[..]

Ik zie zo'n middenveld toch somber in op een WK....Als v Bommel en Davids er niet zijn, door wie moeten die gehaaide middenvelders van Italie, Spanje of Brazilie dan zo nu en dan het leven zuur gemaakt worden dmv een spijkerhard duel, of een "schop in het teambelang" ? Dit soort spelers heb je op een WK absoluut nodig, met allemaal broekies red je het echt niet.....
Maduro
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 18:12:53 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27716054
Wat JC zei:
"Dat is ook met Arjen Robben het geval. Ook tegen Roemenië had-ie weer z'n durf en z'n acties. Alleen moet hij oppassen niet te veel de Engelse stijl over te nemen. Dus bij balverlies gewoon te blijven staan en te kijken hoe de anderen weer in balbezit proberen te komen. Hoe gek het ook klinkt, maar als dit Nederlands elftal door gaat groeien, dan kan Arjen Robben op termijn in de problemen komen als hij 'thuis' zijn 'Engelse knop' niet om weet te zetten."

Cultjes reactie ...
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die Cruijff moet z'n muil gewoon houden. Het is dat hij geen bondscoach is geworden, want anders was hij die heilige aura, die hij aan de volgzame schaapjes te danken heeft, al lang verloren. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Cruijff gaat roepen dat zo'n femoneen moet gaan meeverdedigen? Als je als commentator in Brazilië zei dat Romario moest meeverdedigen, dan werd je uitgelachen en weg gehoond. Zei je in Argentinië dat Maradona niet vaak genoeg meeverdedigde, dan werd je ontslagen, maar El Sal mag het zeggen, omdat hij zogenaamd een fenomeen is geweest.
lezen is lastig he
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_27716092
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:07 schreef Doc het volgende:
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik Van Bommel als Ajax fan vervelend vind,
voornamelijk omdat-ie goed is. Ik denk dat-ie voetbal technisch absoluut in het NLs
elftal thuis hoort (dito voor Seedorf) en ik denk dat het moeilijk zal zijn hier op
het forum ewen post van mij te vinden waarin ik Van Bommel afkraak.

ECHTER snap ik Van Basten ook zeker dat hij zegt dat Van Bommel niet van z'n fouten
leert en regelmatig zijn man laat lopen en daar niet allert op is. Ik zou juist
denken dat de PSV-ers met de wedstrijd tegen Milaan in het achterhoofd dat goed
zouden moeten weten. Tegen mindere tegenstanders levert dit niet veel schade op maar
wanneer het er echt om gaat (juist op dat hoge niveau waar diversen hier nu bang
voor zijn dat Van Bommel gaat ontbreken) kan dat juist het verschil zijn tussen
uitschakeling en verleningen.

Om die reden kan ik me voorstellen dat Van Bommel niet in de starting line up zit.
Als een speler dan vervolgens gaat mokken (en vooral als-ie dat tegen de pers doet)
dan kan ik me voorstellen dat Van Basten hem niet meeneemt. Hij heeft voor een team
gekozen waarin iedereen een positieve uitstraling heeft en niet mokt. Dat is zijn
keuze - sfeer in de groep minstens zo belangrijk vinden als individuele
voetbalkwaliteiten. Dat is ook een reden waarom de kabel ontbreekt. En voorlasnog
geven de resultaten hem gelijk.
Alleen had van Basten al over de lange vakantie gesproken nog voordat van bommel uitgeduchd was en nog geen interview had gegeven.
Dat je mokt omdat je gepasseerd wordt lijkt me logisch, niet dan?

Moet je alleen wel reel blijven en als de bondscoach iets wil dan behoor je dat te doen, hij is immers de baas, wat dat betreft vind ik van Basten wel een goede die niet met zich laat sollen (Hoewel hij opvallend vaak de Cruijff-lijn gewillig volgt).
Dat van Basten van Bommel er nu naast zet is uiteraard zijn goed recht, ik hoop alleen voor Oranje dat van Bommel er komende zomer 2006 wel weer bij is.

Ik stoor me alleen bij van Basten over zijn merkwaardige keuzes en zijn onverbloemde Ajax-verleden terwijl hij juist als bondscoach daar afstand van zou moeten doen..

Ook vind ik het onverstandig dat er alleen jonkies bij Oranje zitten in de selectie en in de staf.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:17:07 #204
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716162
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat van Basten gewoon stiekem al met het EK2008 bezig is om daarna wereldkampioen te worden in 2010. Alles op dit WK is gewoon mooi meegenomen
2010!? Dan is ie allang vertrokken naar Milaan (of een andere club).
Als het WK2006 al niet goed loopt, zal het bij een aanbod van Milaan erg moeilijk worden.

Hiddink kon toch ook met spelers in erg korte tijd een halve finale wk halen? Die selecteert op kwaliteit en maakt er een team van.

ps: VanHanegem zijn analyse klopt ook helemaal
pi_27716186
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:
Ook vind ik het onverstandig dat er alleen jonkies bij Oranje zitten in de selectie en in de staf.
Je kunt er ook je signature van maken natuurlijk.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 18:24:16 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27716329
quote:

[..]

Alleen had van Basten al over de lange vakantie gesproken nog voordat van bommel uitgeduchd was en nog geen interview had gegeven.
Dat je mokt omdat je gepasseerd wordt lijkt me logisch, niet dan?
Nee. Niet echt. Je neemt die punten en probeert ze te verbeteren. Met mokken schiet je weinig op.
quote:
Moet je alleen wel reel blijven en als de bondscoach iets wil dan behoor je dat te doen, hij is immers de baas, wat dat betreft vind ik van Basten wel een goede die niet met zich laat sollen (Hoewel hij opvallend vaak de Cruijff-lijn gewillig volgt).

Dat van Basten van Bommel er nu naast zet is uiteraard zijn goed recht, ik hoop alleen voor Oranje dat van Bommel er komende zomer 2006 wel weer bij is.
Ik denk dat Van Bommel een nuttige speler kan zijn. Maar dan moet-ie leren niet meer zomaar z'n man te laten lopen. Want Van Bommel was voor een heel groot deel er verantwoordelijk voor dat PSV de finale gemist had. Dat soort fouten kan hij niet maken op dat HOOGSTE niveau, zoals een WK. Op het HCE of voorronde niveau is het minder "dodelijk" dan juist halvefinales ...
quote:

Maar zoals je aangeeft worden ze ondersteund door een ouwe rot

En qua ouwtjes: VdSar gaat denk ik ook wel mee. Reken ook maar op RvN, RMakaay en Cocu. En wellicht nog een ouwetje. Dat kan voldoende zijn - ook met een relatief onervaren coach ...
pi_27716415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Doc het volgende:
En qua ouwtjes: VdSar gaat denk ik ook wel mee. Reken ook maar op RvN, RMakaay en Cocu. En wellicht nog een ouwetje. Dat kan voldoende zijn - ook met een relatief onervaren coach ...
Landzaat is gearriveerd, Van Bronkhorst. En een hoop van die jonkies hebben genoeg ervaring inmiddels, volgend jaar nog meer.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:29:06 #208
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716460
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Doc het volgende:

[..]
Ik denk dat Van Bommel een nuttige speler kan zijn. Maar dan moet-ie leren niet meer zomaar z'n man te laten lopen. Want Van Bommel was voor een heel groot deel er verantwoordelijk voor dat PSV de finale gemist had.
Dat is echte de meute napraten.
Want ik kan alle spelers van het Nederland elftal erbij pakken en dan naar een wedstrijd gaan zoeken waar hij 'schuldig' was aan het tegendoelpunt.
Dat is niet zo moeilijk.

Wat veel mensen nu doen is elkaar napraten (man laten lopen). Terwijl hij zaterdag gewoon normaal speelde en ik deel de analyse van VanHanegem daarin ook helemaal.
Het is echt onzin. Als mensen nu gewoon toegeven dat ze niks met VanBommel hebben of zijn spelstijl.
Maar in dit nederlands elftal is hij 1 van de betere spelers (en dat zegt veel over dit elftal).
Zoeken naar een foutje van hem en dan uitvergroten; zondebok aanwijzen heet dat.
Ik heb Heitinga ook balverlies zien lijden. Lijkt me een stuk riskanter, dan af en toe een oude roemeen wat ruimte geven op zn eigen helft. Maar daar hoor ik niets over.
pi_27716472
We hebben Stam nodig.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:32:16 #210
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716532
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:27 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Landzaat is gearriveerd,
???????

1 seizoen uefa voetbal en je bent ge-arriveerd?

Hmmm kwaliteitseisen snellen omlaag.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:33:05 #211
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27716549
RvN & RM hebben nou ook niet echt laten zien dat ze goed speelden in dit Oranje. Als vBasten consequent is, laat ie die ook op de bank. In elk geval spelen ze niet tegelijk. Dus heb je max twee ervaren veldspelers tegelijk. Jippie.
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:34:29 #212
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27716591
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Sloggi het volgende:
We hebben Stam nodig.
Stam
maar Boula is ook een hele goeie
pi_27716606
3: Cocu, Van der Sar en Van Nistelrode.
pi_27716607
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Nyrem het volgende:

[..]

???????

1 seizoen uefa voetbal en je bent ge-arriveerd?

Hmmm kwaliteitseisen snellen omlaag.

Champions League met Willem II zeker vergeten?

+ 292 competitiewedstrijden, 14 interlands, lijkt me voldoende om hem ervaren te noemen.
pi_27716630
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Stam
maar Boula is ook een hele goeie
Ja, maar (nog) geen killer. Hoewel Stam in z'n laatste interlands ook niet top te noemen was
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:38:50 #216
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716714
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Champions League met Willem II zeker vergeten?

+ 292 competitiewedstrijden, 14 interlands, lijkt me voldoende om hem ervaren te noemen.
Sorry hoor maar mijn kwaliteitseisen zijn kennelijk wat hoger.
Spelers zijn ge-arriveerd als zij zich minstens 2 seizoenen in een topcompetitie weten te handhaven.
Het klopt wel dat hij in onze mickeymouseHCEcompetitie een ge-arriveerde speler is.
pi_27716746
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

quote:
Spelers zijn ge-arriveerd als ze minstens 2 seizoenen in een topcompetitie weten te handhaven.
Het klopt wel dat hij in onze mickeymouseHCEcompetitie een ge-arriveerde speler is.
Jij vond Van Bommel toch zo goed?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:40:27 #218
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27716761
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja, maar (nog) geen killer. Hoewel Stam in z'n laatste interlands ook niet top te noemen was
klopt, maar ik zie Boula wel een hele grote worden. iig de nieuwe stam
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:43:03 #219
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27716823
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

[..]

Jij vond Van Bommel toch zo goed?
Inhoudelijk kom jij ook veel tekort zo te lezen.

Dit ' ' (een smiley) is dus het beste argument wat je kunt aanvoeren?

ps: ik zei dat VanBommel in DIT nederlands elftal een van de betere spelers is (ge-arriveerd is hij ook nog niet) Alleen Cocu, vdSar, VanBronckhorst, RvN, Makaay zijn ge-arriveerd in dit elftal)
pi_27717474
Van Bommel een van de betere spelers in dit Oranje? Dat laat hij verdacht weinig zien in Oranje zelf en het gaat er uiteindelijk toch om wat iemand laat zien in het Oranje shirt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27717671
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Doc het volgende:
Wat JC zei:
"Dat is ook met Arjen Robben het geval. Ook tegen Roemenië had-ie weer z'n durf en z'n acties. Alleen moet hij oppassen niet te veel de Engelse stijl over te nemen. Dus bij balverlies gewoon te blijven staan en te kijken hoe de anderen weer in balbezit proberen te komen. Hoe gek het ook klinkt, maar als dit Nederlands elftal door gaat groeien, dan kan Arjen Robben op termijn in de problemen komen als hij 'thuis' zijn 'Engelse knop' niet om weet te zetten."

Cultjes reactie ...
[..]

lezen is lastig he
Dat taaltje van Cruijff is alleen door Amsterdammers te begrijpen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27717710
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel een van de betere spelers in dit Oranje? Dat laat hij verdacht weinig zien in Oranje zelf en het gaat er uiteindelijk toch om wat iemand laat zien in het Oranje shirt.
Juist
pi_27717747
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Best lastig gewoon iets toegeven
pi_27718011
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Inhoudelijk kom jij ook veel tekort zo te lezen.

Dit ' ' (een smiley) is dus het beste argument wat je kunt aanvoeren?

Jij komt met de boude bewering dat jij hogere eisen stelt aan de kwaliteiten van een speler, maar de eisen die jij stelt doen mij aan Advocaat denken: hoe groter het palmares of de club, des te groter de kans dat je speelt. Heeft niks met kwaliteit te maken.
Een beetje kijk op hoe een speler het op het veld doet lijkt mij handiger.
pi_27718048
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Best lastig gewoon iets toegeven
Het was gewoon bijzonder onduidelijk geformuleerd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:33:46 #226
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27718223
Ach, er zijn nog wel wat meer spelers die wel blijven in Oranje en ook nog niks hebben laten zien. Sommige zelfs ook nauwelijks bij hun club.
pi_27718686
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, er zijn nog wel wat meer spelers die wel blijven in Oranje en ook nog niks hebben laten zien. Sommige zelfs ook nauwelijks bij hun club.
en de cirkel is weer rond, kom maar weer op met alle argumenten die al 400 x de revue hebben gepasseerd
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:55:02 #228
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27718895
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:48 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

en de cirkel is weer rond, kom maar weer op met alle argumenten die al 400 x de revue hebben gepasseerd
Yups. Maw, er zijn geen steekhoudende argumenten geweest waarom vBommel thuis kan blijven, behalve dan dat vBasten simpelweg niet durft te zeggen dat hij vBommel gewoon niet moet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 19:57:36 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27718981
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er "Amsterdams" is aan

Dus bij balverlies gewoon blijven staan en te kijken hoe de anderen weer in balbezit proberen te komen.

Lijkt me simpel Nederlands waar je moeite mee had...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:58:13 #230
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27719013
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Yups. Maw, er zijn geen steekhoudende argumenten geweest waarom vBommel thuis kan blijven, behalve dan dat vBasten simpelweg niet durft te zeggen dat hij vBommel gewoon niet moet.
ik vind het feit dat hij nog nooit echt goed gespeeld heeft in oranje wel genoeg eigenlijk
pi_27719080
quote:

[..]

Maw jij bent zo koppig als een [insert=willekeurig metafoor voor koppig iets].
pi_27719289
Marco haat Van Bommel, dat is duidelijk. Hij broedt al maanden op een plan dat Mark zelf laat bedanken. Scheelt Marco gezeik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27719329
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Marco haat Van Bommel, dat is duidelijk. Hij broedt al maanden op een plan dat Mark zelf laat bedanken. Scheelt Marco gezeik.
Geniaal! Wie is de volgende?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:07:24 #234
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27719414
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Geniaal! Wie is de volgende?
een willekeurige andere psv'er
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:07:27 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27719417
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat is echte de meute napraten.
Wat nou napraten? Wat ik melde was een letterlijke herhaling van een post die ik veel eerder gedaan had.

Ik vind het best fideel dat die PSV-ers die fout van Van Bommel door de vingers zien en alleen nog maar wat najammeren over "de geslepenheid" van de Italianen. Ze zijn zo geslepen omdat Van Bommel blijkbaar niet geslepen genoeg was.
quote:
Want ik kan alle spelers van het Nederland elftal erbij pakken en dan naar een wedstrijd gaan zoeken waar hij 'schuldig' was aan het tegendoelpunt.
Het gaat hier om een wedstrijd op het hoogste niveau - niet zomaar een wedstrijd. Dat hoogste niveau waar iedereen zo bang voor is dat Van Bommel gemist gaat worden ...
quote:
Als mensen nu gewoon toegeven dat ze niks met VanBommel hebben of zijn spelstijl.
Maar in dit nederlands elftal is hij 1 van de betere spelers (en dat zegt veel over dit elftal).
Ik vind van Bommel een prima voetballer. Dat geef ik hier niet snel toe maar op Engelse sites heb ik de loftrompet over hem geschald en vond het jammer dat-ie naar Barca ging en niet naar LFC ...
quote:
Dat vind ik dus niet.
quote:
Zoeken naar een foutje van hem en dan uitvergroten; zondebok aanwijzen heet dat.
Ik heb Heitinga ook balverlies zien lijden. Lijkt me een stuk riskanter, dan af en toe een oude roemeen wat ruimte geven op zn eigen helft. Maar daar hoor ik niets over.
Een foutje is iets anders dan consequent een opdracht niet naar behoren uitvoeren. Dat is structureel.

Van Basten is manager en als zodanig de verantwoordelijke. Als in zijn optiek iemand zijn taak niet naar behoren is het zijn zijn verantwoordelijkheid daar iets aan te doen. Zou iedere manager (en niet alleen bij het voetbal) doen die zijn eigen team kan kiezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 07-06-2005 20:18:26 ]
pi_27719485
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ze zijn bijna op. Zou hij dan een paar nieuwe selecteren om weer weg te sturen?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:10:03 #237
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27719521
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ze zijn bijna op. Zou hij dan een paar nieuwe selecteren om weer weg te sturen?
en dan het liefst een talent zoals Affelay zodat die nooit een topper wordt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:10:14 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27719529
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef gr8w8 het volgende:
RvN & RM hebben nou ook niet echt laten zien dat ze goed speelden in dit Oranje. Als vBasten consequent is, laat ie die ook op de bank. In elk geval spelen ze niet tegelijk. Dus heb je max twee ervaren veldspelers tegelijk. Jippie.
RvN zit nu in een dip na z'n blessure dat zal over een jaar anders zijn. Ruud heeft prima wedstrijden zonder Klluivert gespeeld hoor.

En ook 2 kan genoeg zijn. Zie Ajax 95.
pi_27719534
Alex laten naturaliseren, dan 1 keer 2 minuten laten meedoen en nooit meer oproepen
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:12:23 #240
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27719598
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Spelers zijn ge-arriveerd als zij zich minstens 2 seizoenen in een topcompetitie weten te handhaven.
Grappig. Toen er gesproken werd over Ajax 95 een team met jonkies met een goed resultaat werd als tegen werping opgeworpen dat Blind een "ervaren speler" was ...

Maar dan moet je ook niet zeuren dat Van Bommel als "ervaren speler" voor het NLs elftal nodig is ...
pi_27719634
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Alex laten naturaliseren, dan 1 keer 2 minuten laten meedoen en nooit meer oproepen
Alex houdt van zijn vaderland, dus dat is een utopie.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:15:00 #242
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27719705
quote:

[..]

Die blijken echter wel de opdrachten uit te voeren waarmee ze het veld zijn ingestuurd ...
pi_27719786
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alex houdt van zijn vaderland, dus dat is een utopie.
Ach, als ie nooit Kanarie kan worden, dan maar Oranjevogel.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:20:11 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27719899
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdacht
pi_27719922
Landzaat zal ook wel gaan binnenkort. Marco schoffeerde ooit Silooy, dus Molukkers zal ie ook niet moeten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:23:30 #246
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27720000
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdacht
Marco heeft vast thuis een schotelantenne i.p.v. kabeltelevisie
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27720020
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Landzaat zal ook wel gaan binnenkort. Marco schoffeerde ooit Silooy,
En dat na die voorzet op maat tegen Lokomotiv.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2005 @ 20:25:48 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_27720094
In de Spits stond dat van Bommel in de eerste helft 16 balcontacten had en van Bronckhorst 49.

Van Nistelrooy kreeg door de computer van International voetbal een 3.22 Theo Lucius een 6.89.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27720098
Die leek op maat door Marco.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:26:04 #250
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27720103
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Doc het volgende:

[..]

Die blijken echter wel de opdrachten uit te voeren waarmee ze het veld zijn ingestuurd ...
Ruud stond nog steeds op een eiland toen vB gewisseld werd, of dit nog steeds maar weer op zijn blessures gegooid mag worden... Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen. Het werd er allemaal niet beter op. Maar goed, het gaat erom dat vBasten gewoon goedkoop zijn gelijk kon halen. In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren. Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:26:56 #251
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27720129
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
In de Spits stond dat van Bommel in de eerste helft 16 balcontacten had en van Bronckhorst 49.

Van Nistelrooy kreeg door de computer van International voetbal een 3.22 Theo Lucius een 6.89.

Die 3.22 was voor de tweede helft, voor de eerste helft krijg hij een 4.nogwat
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:27:16 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27720137
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Marco heeft vast thuis een schotelantenne i.p.v. kabeltelevisie
Wanneer wordt de schotel dat geselecteerd?
pi_27720156
Is het nu weer

Ja maar Ruud werd later gewisselt dan Van Bommel dus Van Basten heeft wat tegen PSV
pi_27720185
Marco heeft iets tegen Ajax, anders had Nigel de Jong wel in de basis gestart. De man in vorm.
www.thuisuiteten.nl
pi_27720214
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ruud stond nog steeds op een eiland toen vB gewisseld werd, of dit nog steeds maar weer op zijn blessures gegooid mag worden... Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen. Het werd er allemaal niet beter op.
Ruud werd ook terecht gewisseld.
quote:
Maar goed, het gaat erom dat vBasten gewoon goedkoop zijn gelijk kon halen. In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren.
En toch kun je het niet vinden met Marco.
quote:
Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
Met de nadruk op misschien dan, eventueel. En mocht dat zo zijn, dan worden ze ook terecht gewisseld.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2005 @ 20:31:20 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_27720297
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef VoreG het volgende:
Is het nu weer

Ja maar Ruud werd later gewisselt dan Van Bommel dus Van Basten heeft wat tegen PSV
Spelers van het winnende WK-2006 elftal :

Van der Sar

Theo Lucius, Maduro, Heijtinga, van der Dooremalen ( nu nog speler van Telstar-2 )

Bram Klaasrivier ( reserve in Ajax-2 ) Theo Jansen, Yildirim

Dirk Kuyt, Babel, van Persie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27720335
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Spelers van het winnende WK-2006 elftal :

Van der Sar

Theo Lucius, Maduro, Heijtinga, van der Dooremalen ( nu nog speler van Telstar-2 )

Bram Klaasrivier ( reserve in Ajax-2 ) Theo Jansen, Yildirim

Dirk Kuyt, Babel, van Persie.

Kan ik mee inkomen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:32:54 #258
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27720363
quote:

[..]

Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen.
O ja? Heb je dat op de band nagekeken? Of heel specifiek opgelet tijdens de wedstrijd omdat je wist dat van Bommel er daarom uitgehaadl was? Of lul je nu zomaar wat?
quote:
In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren. Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
Dat zullen we morgen zien. Overigens is Van Basten de verantwoordelijke persoon, dus hij moet de beslissingen nemen en niemand anders. Als hij dit van mening is, is dat z'n goed recht. Zo ziet hij dat blijkbaar. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook iets meer ervaring heeft dan jij op voetbal gebied en veel beter dan jij in zijn hoofd heeft wat hij van spelers verwacht.

Je kan hoog en slaag springen - maar de enige die het uiteindelijk bepaald omdat-ie er ook op aangekeken wordt is Van Basten.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:35:08 #259
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27720439
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Doc het volgende:

[..]

het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
pi_27720847
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arier
pi_27720883
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Sterling het volgende:

[..]

Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arier
Excuusinvaller.
pi_27720966
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

De racist

Heeft V. Persie mss ook wat buitenlands bloed in zich?
Vind em eiglijk ook niet zo blank
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:49:31 #263
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27721009
Ruud mocht er wat mij betreft al eerder uit hoor. En ja, ik heb gelet op de vervanger van vBommel. Zoals ik ook heb gelet op de flankwissel van Robben en een zwak positiespel in de verdediging.

Tuurlijk vBasten moet de beslissingnemen. Toch verdacht dat hij dan voortdurend in zijn verklaringen wisselt tussen "wij vinden" en "ik vind". Bovendien zijn de redenen die hij aandraagt redelijk twijfelachtig en op zijn minst inconsequent.

Als hij gewoon zegtd at hij het niet kan vinden met vBommel, is dat niet leuk, maar wel klaar. Punt.
pi_27721012
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Excuusinvaller.

Dat zou ziek zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:55:26 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27721231
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
En toch kun je het niet vinden met Marco.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 20:59:41 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27721394
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Ruud mocht er wat mij betreft al eerder uit hoor. En ja, ik heb gelet op de vervanger van vBommel. Zoals ik ook heb gelet op de flankwissel van Robben en een zwak positiespel in de verdediging.
Ik denk dat Marco er beter opgelet heeft dan jij.
quote:
Tuurlijk vBasten moet de beslissingnemen. Toch verdacht dat hij dan voortdurend in zijn verklaringen wisselt tussen "wij vinden" en "ik vind". Bovendien zijn de redenen die hij aandraagt redelijk twijfelachtig en op zijn minst inconsequent.
Bassie en Schippie. Ik denk ook dat beiden het met elkaar eens zijn.

Jij denkt dat het insequent is, maar dat komt omdat jij niet de exacte opdrachten kent van te voren en niet weet waar je exact op moet letten.
quote:

Als hij gewoon zegtd at hij het niet kan vinden met vBommel, is dat niet leuk, maar wel klaar. Punt.
Ga effe de amateur psycholoog uithangen, joh. Heb je ook zo'n klaag betoog opgehangen over het niet selecteren van Seedorf?
pi_27721680
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

De racist

Heeft V. Persie mss ook wat buitenlands bloed in zich?
Vind em eiglijk ook niet zo blank
Hij praat niet als een blanke in elk geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:08:18 #268
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27721746
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Doc het volgende:
Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
pi_27721808
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Jij wel inderdaad.
pi_27721854
ja, wie ben jij eigenlijk
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:12:10 #271
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27721885
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij praat niet als een blanke in elk geval.
Ey swa, weet je!
pi_27722352
Ik vind het wel makkelijk van v. Basten dat hij alle schuld bij v. Bommel legt voor het feit dat er niet met druk naar voren kon worden gevoetbald. Je speelt met elf spelers en als je dan zo nadrukkelijk de schuld bij één speler legt en deze speler ook nog op zo'n lullig moment - vier minuten na de rust - wisselt is het best logisch dat mensen gaan denken dat er meer speelt dan voetbaltechnische zaken alleen. Van der Vaart was ook niet echt zichtbaar en Kuyt kan ook nooit een bal in één keer aannemen. Dat soort dingen vertragen het tempo in de wedstrijd ook.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 21:28:20 #273
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27722525
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?
pi_27722560
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind het wel makkelijk van v. Basten dat hij alle schuld bij v. Bommel legt voor het feit dat er niet met druk naar voren kon worden gevoetbald. Je speelt met elf spelers en als je dan zo nadrukkelijk de schuld bij één speler legt en deze speler ook nog op zo'n lullig moment - vier minuten na de rust - wisselt is het best logisch dat mensen gaan denken dat er meer speelt dan voetbaltechnische zaken alleen. Van der Vaart was ook niet echt zichtbaar en Kuyt kan ook nooit een bal in één keer aannemen. Dat soort dingen vertragen het tempo in de wedstrijd ook.
Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27722873
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
van Bommel hoort gewoon in Oranje
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:39:16 #276
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27722982
Daarom, ik ben benieuwd hoe lang hij door kan gaan met inconsequent zijn, zonder grote onrust in de spelersgroep.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?
Deja Vu, hoor wie het zegt..
pi_27723032
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
Hij haalt wel resultaten, maar de lat ligt hoog.
Ik had verwacht dat de psv'ers resultaatvoetbal wel zouden kunnen waarderen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 22:34:03 #278
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27725148
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef gr8w8 het volgende:
Daarom, ik ben benieuwd hoe lang hij door kan gaan met inconsequent zijn, zonder grote onrust in de spelersgroep.
Wie zegt dat-ie inconsequnet is? Jij weet niet welke opdrachten hij de spelers meegeeft.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef gr8w8 het volgende:

Deja Vu, hoor wie het zegt..
Waar heb ik jou op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?

Of doel je op de Amsterdam discussie? In een topic waarin jij zegt dat er he-le-maal niets is wat Amsterdam de moeite waard maakt, is mijn VRAAG (geen aanval) waarom je er dan woont relevant en on topic lijkt me.... Waarom je die vraag niet beantwoorde is me een raadsel - privacy kan het niet zijn gezien al de namen en nummer die je noemt in dat topic die je makkelijk te achterhalen maken

Was jouw opmerking tegen mij daarnet een vraag en ontopic? Dacht het niet ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 22:37:06 #279
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27725267
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat het NLs elftal verder geraakt dan de halve finale

Ambronisi: " Waar is van Bommel nou?"
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2005 @ 22:42:17 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_27725491
Godverdomme wat is ie relaxt. Zit ik naar Studio Sport te kijken komen er kritische vragen en waar Advocaat als een dooie vos z'n klauwen uit sloeg. Marco lacht het weg en met een kwinkslag gaat ie verder met de persconferentie. Met deze coach moet je toch wel wereldkampioen worden ?

dinsdag 7 juni 2005 @ 22:43:23 #281
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27725535
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef Doc het volgende:
Wederom een teken dat je er gewoon te persoonlijk mee bezig bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2005 @ 22:44:40 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_27725590
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Het is 'U'

pi_27725630
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Wat heb Oranje onder van Basten nou voor tegenstanders gehad tot nu toe.
Ach Milaan heeft de CL niet gewonnen,dus de pijn is daardoor wat verzacht.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:46:22 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27725665
quote:

Nee.
Ik zie doc namelijk wel inhoudelijk post-voor-post een aantal zaken weerleggen en uitleggen en ik zie jou daarop niet inhoudelijk reageren, maar een persoonlijke aanval richting doc doen, die verder niet ingaat op zijn post.

Als je verder geen weerwoord of discussietechniek beheerst kan je beter niet meediscussiëren en uit dit topic wegblijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:46:32 #285
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_27725670
Marco is wars van alle ongeschreven wetten in de voetbalwereld en trekt volledig zijn eigen plan. Daarbij vind ik hem zeer welbespraakt. Dit is een winnaar, dat kan niet anders.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:47:31 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27725711
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27725816
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?
Is goed hoor.
pi_27725870
Dan is hij er toch niet
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 22:54:57 #289
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27726004
quote:

[..]

Want? Omdat jij mij in dit topic als persoon aanvalt?

Ik heb in dit topic alleen op posts gereageerd - niet op users persoonlijk. Als ik reageer let ik er meestal niet eens exact van wie die post is
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 22:58:58 #290
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27726194
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Ach Milaan heeft de CL niet gewonnen,dus de pijn is daardoor wat verzacht.
Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:06:23 #291
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27726463
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef sooty het volgende:
Marco is wars van alle ongeschreven wetten in de voetbalwereld en trekt volledig zijn eigen plan. Daarbij vind ik hem zeer welbespraakt. Dit is een winnaar, dat kan niet anders.
Kijk, het kan natuurlijk gewoon goed uitpakken he. Hij heeft zeker een paar verrassende dingen gedaan, met effect. Het gaat er dan ook niet zozeer om dat hij vBommel niet meeneemt, maar de manier waarop. Maargoed, laten we hopen dat dit zijn enige discussiepunt is en hij ons alleen maar overwinningen zal geven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juni 2005 @ 23:28:01 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_27727172
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?
Nu denkt ie dat Plei dood is

pi_27727707
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nu denkt ie dat Plei dood is

Belachelijk dat Marco die niet geselecteerd heeft.
pi_27728405
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:14:02 #295
122190 Staver
Blijf eerlijk tegen jezelf
pi_27728454
Toch weer leuk om te lezen, met name kreten als ......."die zielige PSV'ertjes" en meer van dat soort tekortkomingen in discussie-stof. Als er dit seizoen iemand niet zielig is zijn het wel de PSV'ertjes. Snap best dat alle ajax aanhangers de laatste strohalm vasthouden om SARCO van LASTEN te zien slagen. Heeft Ajax toch nog een beetje glorie dit seizoen. Maar nog steeds heb ik weinig vertrouwen in het geheel. Kan het beeld van de drie coaches aan het eind van NL - ROE maar niet van mijn netvlies krijgen. Ik vond het trias politica erg arrogant nog napraten in de dug-out.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 juni 2005 @ 00:31:09 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_27728830
Ja het valt niet mee je gelijk te halen tegenover de meest sussesvolle coach uit de historie. En weet je wat zo klote is ? Hij begint net.

pi_27729658
Succesvol
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:15:29 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27729698
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:14 schreef Staver het volgende:
Toch weer leuk om te lezen, met name kreten als ......."die zielige PSV'ertjes" en meer van dat soort tekortkomingen in discussie-stof. Als er dit seizoen iemand niet zielig is zijn het wel de PSV'ertjes. Snap best dat alle ajax aanhangers de laatste strohalm vasthouden om SARCO van LASTEN te zien slagen. Heeft Ajax toch nog een beetje glorie dit seizoen. Maar nog steeds heb ik weinig vertrouwen in het geheel. Kan het beeld van de drie coaches aan het eind van NL - ROE maar niet van mijn netvlies krijgen. Ik vond het trias politica erg arrogant nog napraten in de dug-out.
Je begon als newbie gisteren zo hoopvol met wat inhoudelijke posts, maar ik zie dat jij je discussietechniek ook alweer verlaagd tot het niveau naamgrapjes. Jammer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_27729989
Sarco van Lasten
Je moet het maar kunnen bedenken

Zoals MM ooit in één van zijn columns zei:
quote:
Eigenlijk heeft Marco een nederlaag nodig. Een flinke, liefst. Een nulletje of drie voor Roemenië vanavond, zodat Van Basten zijn ogen opent en zijn eigen selectiebeleid nog eens kritisch onder de loep gaat nemen. Zich realiseert dat hij geen computerspelletje doet, met als doel zo veel mogelijk spelers te laten debuteren.

Gaat over de wedstrijd Roemenië-Nederland
Marco heeft een nederlaag nodig
pi_27730010
quote:
Het is en blijft onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')