Ik denk dat je deze vraag ook kunt omdraaien: waarom laat van Bommel zich na 10 wedstrijden wegsturen, hij zou nu toch beter moeten weten hoe het werkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd dat is een probleem voor hem, maar waarom laat van Basten dit dan 10 wedstrijden gebeuren om hem nu met dit kutargument weg te sturen.
Als supporter naar Finland bedoel je? Op de tribunequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:25 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze vraag ook kunt omdraaien: waarom laat van Bommel zich na 10 wedstrijden wegsturen, hij zou nu toch beter moeten weten hoe het werkt.
Ik vind dat het nu zaak is dat van Bommel laat blijken dat hij in oranje past, hij moet gewoon naar Finland om zijn team te steunen en zijn trots inslikken.
Ik persoonlijk vind van Bommel onmisbaar voor oranje in 2006 als het er echt om gaat.
Uiteraard dient alles 1 doel: Wk worden, in beperkte zin zijn alle middelen geoorloofd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Iedereen (de tegenstanders van Van Basten dan) loopt hier te zaniken dat hij jonge spelers opstelt die zich nauwelijks bewezen hebben. Mag ik deze mensen eraan herinneren dat het Marco van Basten was die ons in 88 langs de Duitsers heeft gesleept? Mag ik deze mensen er ook op wijzen dat Michels voor gek verklaard werd toen hij ene Marco van Basten in zijn EK-selectie opnam? Mag ik dan afsluiten met het feit dat na Nederland - Duitsland niemand meer twijfelde aan het inzicht van Michels?
Mijn punt is; als we straks wereldkampioen zijn, staat er geen enkele PSV-supporter of Van Basten-hater meer te mekkeren.
Ja, waarom niet? Hij kan nog mooie vip kaarten krijgen ook via de KNVB, een gemiddelde oranje supporter moet een hoop meer moeite doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als supporter naar Finland bedoel je? Op de tribune
Ik zie zo'n middenveld toch somber in op een WK....Als v Bommel en Davids er niet zijn, door wie moeten die gehaaide middenvelders van Italie, Spanje of Brazilie dan zo nu en dan het leven zuur gemaakt worden dmv een spijkerhard duel, of een "schop in het teambelang" ? Dit soort spelers heb je op een WK absoluut nodig, met allemaal broekies red je het echt niet.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
onmisbaar is een groot woord, aangezien Davids met 2006 ook al weer een seizoen voor Ajax speelt (hopelijk), en wij met Landzaat, Van Persie, VDVaart (alstie in vorm is), De Jong, Sneijder en Cocu ruim voldoende kwaliteit en ervaring in huis hebben als Oranje zijnde.
Die broekies zijn volgend jaar ook allemaal ouder, wijzer, sterker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik zie zo'n middenveld toch somber in op een WK....Als v Bommel en Davids er niet zijn, door wie moeten die gehaaide middenvelders van Italie, Spanje of Brazilie dan zo nu en dan het leven zuur gemaakt worden dmv een spijkerhard duel, of een "schop in het teambelang" ? Dit soort spelers heb je op een WK absoluut nodig, met allemaal broekies red je het echt niet.....
Ook al worden ze 5 jaar ouder, dan zijn het nog geen karaktervoetballers zoals Bommel en Davids. Als je ouder wordt krijg je meer ervaring, maar niet meer karakter, dat zit namelijk in je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die broekies zijn volgend jaar ook allemaal ouder, wijzer, sterker.
Maar nog steeds 1 meter 60.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sneijders hebt karakter. [/ Willem van H. -modus]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Ook al worden ze 5 jaar ouder, dan zijn het nog geen karaktervoetballers zoals Bommel en Davids. Als je ouder wordt krijg je meer ervaring, maar niet meer karakter, dat zit namelijk in je.
1.60.. Die koreanen van PSV doen niet mee hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Maar nog steeds 1 meter 60.![]()
Tja, hetzelfde geld natuurlijk voor vBommel, die dan nog lang niet oud is. Ik ben nu erg benieuwd wat er gebeurd als de directe vervanger van vBommel er nisk van bakt. En ik ga zeker wel opletten of het systeem zoals Oranje speelt wel hetzelfde blijft.
Maar toch andere types dan een van Aerle, Wouters en kornuiten die je óók nodig hebt in je team.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Haha, Die gozert hebt karakterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sneijders hebt karakter. [/ Willem van H. -modus]
SneijderT hebt karaktert zegt ie dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sneijders hebt karakter. [/ Willem van H. -modus]
Ik ga me aanmelden om de lengte weer terug te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef gr8w8 het volgende:
Klopt, die hebbenw e ook niet nodig met spelers als Sneijder: 1.70, vdVaart: 174, De Jong: 1.74. Landzaat 1.77. vPersie is een reus met zijn 1.89.
En dié moet het juist niet van zijn fysiek hebben (van Persie).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef gr8w8 het volgende:
Klopt, die hebbenw e ook niet nodig met spelers als Sneijder: 1.70, vdVaart: 174, De Jong: 1.74. Landzaat 1.77. vPersie is een reus met zijn 1.89.
Als je ook nog in de jeugd bij Ajax hebt gespeeld kan een uitnodiging nooit lang duren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Als lengte dan zo belangrijk is, doe ik wel ff mee met m'n 204. Wie belt Marco?
Ik kan heel netjes ja-knikken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef gr8w8 het volgende:
DeTolk en SocialDisorder, ik denk dat hij jullie niet wil. Hij is bang dat jullie veel gaan discussieren, zoals in dit topic en dat moet ie niet hebben hoor.
ranzig ventjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan moet je juist je mond niet dicht houden.Ieuw.
Met elf niet, met tien en een redelijke keeper welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dié moet het juist niet van zijn fysiek hebben (van Persie).
Ik mag toch hopen dat van Basten ook weet dat een team in balans moet zijn, met elf maradona's win je geen WK.
Mwa, ik denk dat je vrijwel geen een wedstrijd wint als je tien maradona's opstelt en Cech in de goal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met elf niet, met tien en een redelijke keeper wel
Voor een paar ton per jaar wil ik het best met de trainer eens zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef gr8w8 het volgende:
DeTolk en SocialDisorder, ik denk dat hij jullie niet wil. Hij is bang dat jullie veel gaan discussieren, zoals in dit topic en dat moet ie niet hebben hoor.
Als ie er in 2010 nog zit. Als 2008 al naadje wordt denk ik niet dat ie '10 haaltquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat van Basten gewoon stiekem al met het EK2008 bezig is om daarna wereldkampioen te worden in 2010. Alles op dit WK is gewoon mooi meegenomen
Zal alvast een topic openen: "Wie wordt er na 2006 Bondscoach bij Oranje?"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Als '06 een flop wordt is 'ie ook bondscoach af hoor. Of 'ie nou zelf weggaat of weggestuurd wordt.
Neem ik mijn eigen bank zelfs mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor een paar ton per jaar wil ik het best met de trainer eens zijn
Als van Basten tijdens het komende WK slecht presteert vliegt ie eruit, dat is nu eenmaal de consequentie om meteen na een desastreus (in bepaalde opzichten) EK in te stappen, Blind zat in een vergelijkbare situatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat van Basten gewoon stiekem al met het EK2008 bezig is om daarna wereldkampioen te worden in 2010. Alles op dit WK is gewoon mooi meegenomen
Psies! Lekker toch? Eerste rang zitten bij een interland, de beste voetballers ter wereld ontmoeten, gratis drank & vrouwen, heerlijk. 20 uur per week trainen, beetje dat opgehoopte vet van Raf en Sylvie's trouwerij eraf werken. Ik teken ervoor hoor.quote:
En zelfs dat gunt vBasten vBommel dus niet! Zie je wel dat het persoonlijk is!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Psies! Lekker toch? Eerste rang zitten bij een interland, de beste voetballers ter wereld ontmoeten, gratis drank & vrouwen, heerlijk. 20 uur per week trainen, beetje dat opgehoopte vet van Raf en Sylvie's trouwerij eraf werken. Ik teken ervoor hoor.
Hij gunt het hem wel, Bommel hoefde alleen maar z'n snufferd te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En zelfs dat gunt vBasten vBommel dus niet! Zie je wel dat het persoonlijk is!
Zoveel karakter dat ze niet eens fatsoenlijk met z'n tweetjes door één deur konden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Ook al worden ze 5 jaar ouder, dan zijn het nog geen karaktervoetballers zoals Bommel en Davids. Als je ouder wordt krijg je meer ervaring, maar niet meer karakter, dat zit namelijk in je.
één en al strijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zoveel karakter dat ze niet eens fatsoenlijk met z'n tweetjes door één deur konden.
Wat dacht je dan van karakterspelers als Kuijt, Boulahrouz, de Jong, Jan 'zit een prima kop op' Kromkamp?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
Er wordt té veel gehamerd op de technische kwaliteiten van de spelers, terwijl de mentale het onderspit lijken te delven,
Precies, dat zijn heldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van karakterspelers als Kuijt, Boulahrouz, de Jong, Jan 'zit een prima kop op' Kromkamp?
Kuijt heeft het karakter inderdaad, van Boulahrouz, de Jong en Krompkamp weet ik het zo net niet en bovendien missen die de ervaring die ze volgend jaar ook nog niet hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van karakterspelers als Kuijt, Boulahrouz, de Jong, Jan 'zit een prima kop op' Kromkamp?
Zijn inbreng en zijn mentaliteit in de groep waren fantastisch, hij was dé ideale aanvoerder toen. Nu hebben we een verzameling hangjeugd zonder fatsoenlijke captain onder het regime van een broekie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nou Gullit was toch vrij matig hoor in dat toernooi
Ervaring is niet alles, maar kan wél de doorslag geven. Krompkamp speelde bij AZ in een ploeg waar niks van verwacht werd, pas toen de druk op de ketel kwam bij AZ zag je dat ze eigenlijk tekort kwamen. Oranje is op een WK (tegen Brazilie na) altijd de favoriet en men weet dat erkritisch meegekeken wordt door 16 miljoen bondscoaches en dat de uitslag een nationale dag van rouw of een staat van euforie betekent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ervaring is niet zaligmakend. Kromkamp speelde fantastisch in de UEFA Cup zonder noemenswaardige ervaring, Nigel de Jong scoorde een prachtig doelpunt op Highbury in één van z'n eerste CL-duels.
Anders bekeken, Nederland werd met een relatief onervaren elftal Europees Kampioen in '88.
Twee jaar later met een berg aan ervaring (bv van het EK) bakten ze er niks van bij ITALIA '90.
Toen deed Kromkamp niet meer mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef Elgigante het volgende:
Ervaring is niet alles, maar kan wél de doorslag geven. Krompkamp speelde bij AZ in een ploeg waar niks van verwacht werd, pas toen de druk op de ketel kwam bij AZ zag je dat ze eigenlijk tekort kwamen.
Geldt voor elk land.quote:dat de uitslag een nationale dag van rouw of een staat van euforie betekent.
Risico op een slecht resultaat is er altijd.quote:Maar het elftal in '88 stond onder ervaren leiding, nu hebben we Menzo, van het Schip en van Basten, welke stuk voor stuk komen kijken in het trainierswereldje.
Niet dat dat een garantie voor een slecht WK is, maar het blijft een risico.
Ja, met dat laatste heb je ook gelijk, al vind ik beiden geen topcoaches, daar hebben ze teveel minpunten voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen deed Kromkamp niet meer mee.
[..]
Geldt voor elk land.
[..]
Risico op een slecht resultaat is er altijd.
Ook met een ervaren bondscoach als Advocaat of zelfs Van Gaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |