Die 3.22 was voor de tweede helft, voor de eerste helft krijg hij een 4.nogwatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
In de Spits stond dat van Bommel in de eerste helft 16 balcontacten had en van Bronckhorst 49.
Van Nistelrooy kreeg door de computer van International voetbal een 3.22 Theo Lucius een 6.89.
Wanneer wordt de schotel dat geselecteerd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Marco heeft vast thuis een schotelantenne i.p.v. kabeltelevisie![]()
Ruud werd ook terecht gewisseld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ruud stond nog steeds op een eiland toen vB gewisseld werd, of dit nog steeds maar weer op zijn blessures gegooid mag worden... Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen. Het werd er allemaal niet beter op.
En toch kun je het niet vinden met Marco.quote:Maar goed, het gaat erom dat vBasten gewoon goedkoop zijn gelijk kon halen. In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren.
Met de nadruk op misschien dan, eventueel. En mocht dat zo zijn, dan worden ze ook terecht gewisseld.quote:Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
Spelers van het winnende WK-2006 elftal :quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef VoreG het volgende:
Is het nu weer
Ja maar Ruud werd later gewisselt dan Van Bommel dus Van Basten heeft wat tegen PSV
Kan ik mee inkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spelers van het winnende WK-2006 elftal :
Van der Sar
Theo Lucius, Maduro, Heijtinga, van der Dooremalen ( nu nog speler van Telstar-2 )
Bram Klaasrivier ( reserve in Ajax-2 ) Theo Jansen, Yildirim
Dirk Kuyt, Babel, van Persie.
![]()
O ja? Heb je dat op de band nagekeken? Of heel specifiek opgelet tijdens de wedstrijd omdat je wist dat van Bommel er daarom uitgehaadl was? Of lul je nu zomaar wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ook vB´s vervanging liet zijn man vaak lopen.
Dat zullen we morgen zien. Overigens is Van Basten de verantwoordelijke persoon, dus hij moet de beslissingen nemen en niemand anders. Als hij dit van mening is, is dat z'n goed recht. Zo ziet hij dat blijkbaar. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook iets meer ervaring heeft dan jij op voetbal gebied en veel beter dan jij in zijn hoofd heeft wat hij van spelers verwacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
In plaats van de aandacht te vestigen op het positieve alleen op het negatieve hameren. Ik vind vBommel inderdaad wel wat foutjes maken, maar zijn vervanging, waarschijnlijk ook as woensdag is geen verbetering. De mogelijkheden hebben weer andere zwakheden en leveren misschien meer problemen op dan wat vB zou doen.
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Of een neger natuurlijk. Want dat die hele kabel niet geselecteerd wordt is natuurlijk ook verdacht
Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
Excuusinvaller.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Sterling het volgende:
[..]
Nigel de Jong vind ik ook geen ras-Arier
De racistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het viel mij wel heel erg op dat het nederlands elftal zo blank was, zo is het volgens mij in geen 15 jaar meer geweest. Landzaat was de enige die nog een beetje kleur had.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
En toch kun je het niet vinden met Marco.
Ik denk dat Marco er beter opgelet heeft dan jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Ruud mocht er wat mij betreft al eerder uit hoor. En ja, ik heb gelet op de vervanger van vBommel. Zoals ik ook heb gelet op de flankwissel van Robben en een zwak positiespel in de verdediging.
Bassie en Schippie. Ik denk ook dat beiden het met elkaar eens zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Tuurlijk vBasten moet de beslissingnemen. Toch verdacht dat hij dan voortdurend in zijn verklaringen wisselt tussen "wij vinden" en "ik vind". Bovendien zijn de redenen die hij aandraagt redelijk twijfelachtig en op zijn minst inconsequent.
Ga effe de amateur psycholoog uithangen, joh. Heb je ook zo'n klaag betoog opgehangen over het niet selecteren van Seedorf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef gr8w8 het volgende:
Als hij gewoon zegtd at hij het niet kan vinden met vBommel, is dat niet leuk, maar wel klaar. Punt.
Hij praat niet als een blanke in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
De racist
Heeft V. Persie mss ook wat buitenlands bloed in zich?
Vind em eiglijk ook niet zo blank
Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Doc het volgende:
Jij wel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Ey swa, weet je!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij praat niet als een blanke in elk geval.
Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik het tegen Doc had. Dan had ik niet zoveel moeite gedaan, met een muur kun je nog een betere, open discussie voeren.
Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind het wel makkelijk van v. Basten dat hij alle schuld bij v. Bommel legt voor het feit dat er niet met druk naar voren kon worden gevoetbald. Je speelt met elf spelers en als je dan zo nadrukkelijk de schuld bij één speler legt en deze speler ook nog op zo'n lullig moment - vier minuten na de rust - wisselt is het best logisch dat mensen gaan denken dat er meer speelt dan voetbaltechnische zaken alleen. Van der Vaart was ook niet echt zichtbaar en Kuyt kan ook nooit een bal in één keer aannemen. Dat soort dingen vertragen het tempo in de wedstrijd ook.
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet expliciet dat zij het wel goed deden. Hij heeft al regelmatig gezegd dat het hele team nog niet voetbalt zoals hij het graag heft. En je kan niet iedereen naar huis sturen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer op de inhoud van een post in en val je me op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?
Hij haalt wel resultaten, maar de lat ligt hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
van Bommelhoort gewoon in Oranje
Wie zegt dat-ie inconsequnet is? Jij weet niet welke opdrachten hij de spelers meegeeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef gr8w8 het volgende:
Daarom, ik ben benieuwd hoe lang hij door kan gaan met inconsequent zijn, zonder grote onrust in de spelersgroep.
Waar heb ik jou op de persoon aan terwijl dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft?quote:
Het is de bedoeling dat het NLs elftal verder geraakt dan de halve finalequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Als die lul van van Basten het Nederlands 11 tal nog niet krijgt zoals hij zelf wil,moet die gewoon zelf opstappen met die 3 andere neusjes erbij.
van Bommelhoort gewoon in Oranje
Wederom een teken dat je er gewoon te persoonlijk mee bezig bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef Doc het volgende:
Het is 'U'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wederom een teken dat je er gewoon te persoonlijk mee bezig bent.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Wat heb Oranje onder van Basten nou voor tegenstanders gehad tot nu toe.
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik je over een jaar nog even met deze quote om de oren slaan?
Want? Omdat jij mij in dit topic als persoon aanvalt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef chelloboy het volgende:
Haha,dit Nederlands 11 tal, onder van Basten komt nog niet eens door de 1e ronde op het WK.
Wat heb Oranje onder van Basten nou voor tegenstanders gehad tot nu toe.
Ach Milaan heeft de CL niet gewonnen,dus de pijn is daardoor wat verzacht.
Kijk, het kan natuurlijk gewoon goed uitpakken he. Hij heeft zeker een paar verrassende dingen gedaan, met effect.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef sooty het volgende:
Marco is wars van alle ongeschreven wetten in de voetbalwereld en trekt volledig zijn eigen plan. Daarbij vind ik hem zeer welbespraakt. Dit is een winnaar, dat kan niet anders.
Nu denkt ie dat Plei dood isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je pleidooi voor Seedorf ?
Belachelijk dat Marco die niet geselecteerd heeft.quote:
Je begon als newbie gisteren zo hoopvol met wat inhoudelijke posts, maar ik zie dat jij je discussietechniek ook alweer verlaagd tot het niveau naamgrapjes. Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:14 schreef Staver het volgende:
Toch weer leuk om te lezen, met name kreten als ......."die zielige PSV'ertjes" en meer van dat soort tekortkomingen in discussie-stof. Als er dit seizoen iemand niet zielig is zijn het wel de PSV'ertjes. Snap best dat alle ajax aanhangers de laatste strohalm vasthouden om SARCO van LASTEN te zien slagen. Heeft Ajax toch nog een beetje glorie dit seizoen. Maar nog steeds heb ik weinig vertrouwen in het geheel. Kan het beeld van de drie coaches aan het eind van NL - ROE maar niet van mijn netvlies krijgen. Ik vond het trias politica erg arrogant nog napraten in de dug-out.
Marco heeft een nederlaag nodigquote:Eigenlijk heeft Marco een nederlaag nodig. Een flinke, liefst. Een nulletje of drie voor Roemenië vanavond, zodat Van Basten zijn ogen opent en zijn eigen selectiebeleid nog eens kritisch onder de loep gaat nemen. Zich realiseert dat hij geen computerspelletje doet, met als doel zo veel mogelijk spelers te laten debuteren.
Gaat over de wedstrijd Roemenië-Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |