Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
Je bent dus eigenlijk alleen maar een racist als je jezelf laagdunkend uitlaat over negers en/of aziaten
Ach een ras definiėren is moeilijk. Het is maar net wat je als een ras bestempeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Helaas.
Hitler was een moslimquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Arabieren vallen officieel onder het blanke ras
Nee racisme is niets voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef kLowJow het volgende:
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ja je discrimineert alle rassen. Dat is wel discriminatie maar het is geen racisme, je verheft immers niet een ras boven een anderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef pberends het volgende:
Is "Alle rassen aan het gas" discriminerend?
Soms vind ik het bijna erg dat mijn politieke voorkeur uitgaat naar rechts - als ik jouw reacties lees. Het zijn vaak van die opmerkingen waarvan jij denkt dat ze slim gevonden zijn, maar het slaat als een kut op een olifant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef pberends het volgende:
Als ik als werkgever nou een boekhouder zoek discrimineer ik daarmee toch andere beroepen?
Dan kreeg je als onderdeel van jullie huishouden vast waar voor je geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeren, noemden wij jullie bij ons thuis.
Je woonde in een bordeel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeren, noemden wij jullie bij ons thuis.
Zo'n pracht van een reactie heb ik een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef pberends het volgende:
Als ik als werkgever nou een boekhouder zoek discrimineer ik daarmee toch andere beroepen?
Zou mutant01 al stemmen horenquote:'Kans op psychose bij Marokkanen groter'
Jonge Marokkanen lopen bijna tien keer zo veel risico op een psychotische stoornis en acht keer zo veel op schizofrenie, dan autochtonen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Utrechtse psychiater en epidemioloog Jean-Paul Selten. Allochtonen hebben sowieso in het algemeen een grote kans op een psychose of schizofrenie dan autochtonen.
De verhoogde kans op deze stoornissen heeft volgens Selten onder meer te maken met het gevoel er niet bij te horen en niet mee te tellen. Volgens de Amsterdamse psychiater prof. Don Linszen, hoofd van de Adolescentenkliniek van het AMC/De Meren, zijn psychiatrische stoornissen nog steeds een groot taboe. ''De families gaan er niet mee naar de dokter. Jongeren met een psychose worden nog te vaak bij oudere patiėnten met schizofrenie behandeld. Dan nemen ze de benen, want zo willen ze niet worden.''
Vooral jonge allochtonen blijven vaak buiten het beeld van de psychiatrie en krijgen daardoor niet de behandeling die ze behoeven. Verwaarlozing van een psychose kan leiden tot ernstige vormen van schizofrenie. Tegenwoordig zijn er succesvolle, familiegerichte behandeling voor de vroege fasen van psychosen. Maar dan moeten patiėnten wel in behandeling komen.
Volgens Linszen gaat het in absolute cijfers om een klein aantal. ''Maar de schrik slaat je om het hart als je ziet dat de groep elk jaar groter wordt omdat mensen niet tijdig worden behandeld.'' Veel 'gestoorden zijn of raken verslaafd en komen terecht in het daklozencircuit.
hm, de koran is ook een brok schizofrenie als je het nuchter en buiten geloof om bekijkt. Ik vind het erg bijzonder dat men al die passages uit hun hoofd moet leren om zich moslim te kunnen noemen, het komt op mij over als wartaalquote:
Das niet alleen een gevoel...Belangen van 'wij' en 'zij' raken regelmatig met elkaar in de clinche.quote:De verhoogde kans op deze stoornissen heeft volgens Selten onder meer te maken met het gevoel er niet bij te horen en niet mee te tellen.
Uit de poll blijkt wel dat men mij op de juiste waarde kan schatten..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/!
Ik heb de poll ook gelijk maar even ingevuldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/!
En las jij het nuchter?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, de koran is ook een brok schizofrenie als je het nuchter en buiten geloof om bekijkt. Ik vind het erg bijzonder dat men al die passages uit hun hoofd moet leren om zich moslim te kunnen noemen, het komt op mij over als wartaal
nee, ik bladerde het door en werd er langzaamaan gek van. Althans tot ik het weer sloot.quote:
Ik vind het persoonlijk in het Nederlands ook veel minder goed lezen dan het in het Arabisch klinkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, ik bladerde het door en werd er langzaamaan gek van. Althans tot ik het weer sloot.
Wil jij het ook proberen of heb je dat al gedaan?
Gaan ze reacties nog weghalen ook, mislukte onderkruipselsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:48 schreef pberends het volgende:
[FP] Centraal topique voor de Moderaties
Klootviool die mijn FP-oeuvre in twijfel trekt.
Mijn postquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaan ze reacties nog weghalen ook, mislukte onderkruipsels.
Mijn vader heeft een joystick gekocht met daarop 30 C64-spelletjes, waaronder dit spelletje. Is 't wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een joystick gekocht met daarop 30 C64-spelletjes, waaronder dit spelletje. Is 't wat?
prince of persia?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is retro-nostalgisch. Niet meer. Ook niet minder.
Eigenlijk post-c64.quote:
hm, ik speelde dat altijd bij een schoolvriendje op zijn 80286quote:
doe eens een suggestie. Sidekick gaat over de ideeenbusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef R_ON het volgende:
Ik snap niet waarom dat computergenerd elke keer in POL moet.
Ja, was best aardig, maar ook niet overdrijven. Die drankjes waren wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, ik speelde dat altijd bij een schoolvriendje op zijn 80286
Zet je wel eerst je wok uit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef kLowJow het volgende:
Hierbij meld ik al dan niet aan Aah dat ik even de hond uit ben laten.
Sidekick heeft echt alles in zich he! Ongelooflijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
doe eens een suggestie. Sidekick gaat over de ideeenbus
Balkenende geeft er de brui aan, omdat die zoveel gepest wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef R_ON het volgende:
[..]
Sidekick heeft echt alles in zich he! Ongelooflijk!
Nouw...eens ff denken...iets met politiek...
Tis denk ik toch wachten op de volgende politieke rel. Misschien kunnen we daar over speculeren?
Ach, die man is niet anders gewend joh.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Balkenende geeft er de brui aan, omdat die zoveel gepest wordt?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ach, die man is niet anders gewend joh.![]()
Op de kleuterschool werd hij al tegen de hekken gedrukt; pikten ze zijn schepje; en hij mocht ook niet meedoen in de blokkenhoek met de grote jongens.
Tot die conclusie waren we zelf ook al gekomen. Leuk, typen met dubbele tong.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Heirbij meld ik al dann niet aan jullie dat ik gedronken had.
Ik al vijf weken niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja en? Denk je dat er iemand in de POL SC komt zonder breedbandquote:
Ik kan mij anders ook erg storen aan die extra 0.09s loadtime.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en? Denk je dat er iemand in de POL SC komt zonder breedband?
Is slecht voor je hartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan mij anders ook erg storen aan die extra 0.09s loadtime.
Van het sap van de verboden vrucht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat vind ik nog altijd schitterende laatste woorden. Ik ben alleen bang dat ik ze zal vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Monidique het volgende:
Ik... Argh!
Een sizzlerbeerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb een zwak voor Canadese hardloopsters.
Nou, zo hard liep ze niet.
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:52 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Van het sap van de verboden vrucht?
Wie is ze?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen..
Dat is morgen. Laat jij je zo gemakkelijk afschepen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |