Dat is inderdaad zo'n type die je bij de Lidl tegenkomt. En dan nog voornamelijk bij de afdeling afdankertjes (die net wel/niet over de datum zijn).quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij ziet er wel nogal rolbevestigend uit.![]()
Maar jij gaat niet naar de kapper (klein verschil).quote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Zo zie ik er ook uit.
Ja, en ik heb geen baard, geen bril en ben dertig jaar jonger.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet naar de kapper (klein verschil).
Met een kratje goedkoop bocht loopt hij naar de vleeschwaren, alwaar de slavinkjes al afgeprijst zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n type die je bij de Lidl tegenkomt. En dan nog voornamelijk bij de afdeling afdankertjes (die net wel/niet over de datum zijn).
![]()
- Bon appétit bien sur -
Linkje?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze ploppen nu echt uit die logs, zie de links bij mijn log.![]()
![]()
![]()
Ik vind het eerder een postmoderne versie van een of andere schaapherderlijke nep-jezus. Een duivenmelker in romantiek en kinderlijk geluk. Maar ik begrijp meteen wat Stali onder vadsig verstaat. Het is maar waar je op valti? Maar dat het iets te verbergen heeft is evident. Ik zeg altijd maar de ogen zijn de spiegel van de ziel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zei ik onlangs nog over mannen met een baardje?![]()
![]()
Of zou die die baard hebben opgeplakt? Zonnebril en petje zijn ook niet nodig in de huiskamer. Heeft die iets te verbergen?![]()
En straks mag je ook nog werken voor zijn pensioen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, en ik heb geen baard, geen bril en ben dertig jaar jonger.
Cette photo est géniale..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Monidique het volgende:
afgeprijsd
We mogen dit met recht 'onthullend' noemen waarbij zelfs de nsb-praktijken van de "Henkergruppe" volledig verbleken.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik lig me echt te bescheuren nu, wat een positieve wending!
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ryan3 heeft iets van Lenin meets Discovery Wildlife.
Die smiecht koestert dus nog stiekum liefde voor onze kale relnicht.quote:104 Teletekst ma 06 jun
Balkenende bepleit milieubewustzijn
AMSTERDAM Premier Balkenende heeft op
een CDA-bijeenkomst in Amsterdam een
oproep tot een groter milieubewustzijn
gedaan.Wie veel te besteden heeft,kan
beter milieu-vriendelijke producten
kopen dan een lcd-scherm,zei hij.
De premier kwam ook terug op de zaak-De
Gucht.De minister heeft niet alleen hem
beledigd,maar ook de Nederlandse
bevolking,vindt Balkenende.De Gucht
vergeleek Balkenende met Harry Potter
en sprak over wispelturige Nederlanders
die achter een relnicht aanlopen.
Dat laatste vond Balkenende ongepast,
ook omdat Pim Fortuyn "zich niet meer
kan verweren".
Volgens mij verwart die mafkees lcd met plasma?quote:Wie veel te besteden heeft,kan
beter milieu-vriendelijke producten
kopen dan een lcd-scherm,zei hij.
quote:Voor een van de helderste sterren aan het FOK-firmament.
Een toonbeeld van onpartijdig- en rechtvaardigheid.
Een man van onbesproken karakter.
Een held wiens daden bezongen dienen te worden.
Een voorbeeld voor ons allen.
Op deze log zullen wij pogen de grootsheid van deze kleine man in blauw in woorden te vangen. Wij voeren de lezer mee naar de wereld waarvoor hij zich in dienst heeft gesteld. De wereld waarbinnen hij schijnbaar moeiteloos chaos omvormt tot orde.
Een forum zou ontaarden in anarchie en virtueel bloedvergieten zonder een sterke man.
En zo'n sterke man hebben wij gevonden! Door de duisternis van drogredeneringen, valse assumpties en dwalende discussiegenoten leidt hij ons naar een verhevener forum. Zijn leiderschap kan ons slechts als voorbeeld dienen.
Sidekick. Simpelweg exemplarisch modereren.
Zolang mensen maar niet naast hun schoenen gaan lopen. Maar zelf heb ik altijd gepleit voor absolute eerlijkheid. En als je niets te verbergen hebt, niet met anderen onder een hoedje speelt heb je m.i. niets te duchten. Wat fake is zal ontmaskerd worden, wat oprecht is houdt stand!...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Drugshond het volgende:
Het zal niet makkelijk worden om het volgende flame-war topic niet op persoonlijke titel voort te zetten. God-o-god , je moet nu wel heel stevig in je schoenen staan om niet uit je rol te vallen.
- Was alles nog maar character-based, zou je bijna denken -
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu even wat luchtigs:
"Uw kent mij wel als Simon Wiesenthal. Ik had voor mijn bekering me bezig gehouden met het opsporen van nazi-kopstukken. Op een dag was ik op reis om uit te zoeken wat Jorg Haider uitspookte. Maar ineens zag ik een groot licht. Ik viel op de grond en ik hoorde een stem "Pimon, waarom vervolgt gij mij". Ik riep verschrikt "Wie zijt gij Heere" en ik hoorde "Ik ben het, ik ben Hitler die gij vervolgt". Het was Hitler ! Drie dagen lang was ik verblind, ik had in die drie dagen gegeten noch gedronken . Doch na die drie dagen begeleiden mijn reisgezellen me bij Jorg Haider. En samen begonnen we dus met het verkondigen van het Heilige Schrift Mein Kampf. Uiteraard onder de naam die Hitler mij gegeven geeft: Pimon".
Ook als Lucida een groetzone maakt in zijn weblog?quote:
Heb je al een idee hoe die groetzone eruit moet gaan zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ook als Lucida een groetzone maakt in zijn weblog?
http://www.nu.nl/news/537(...)_observatiepost.htmlquote:De liquidatie van Endstra is er een in een reeks. De laatste jaren zijn ettelijke kopstukken in de Amsterdamse onderwereld vermoord. Tot dusver zijn nagenoeg alle zaken onopgelost gebleven.
Daar heeft luuske dan minstens 321 woorden voor nodig. Dus nee dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ook als Lucida een groetzone maakt in zijn weblog?
Ja dat denk ik ook. Men laat de groepen het onderling maar uitzoeken. Kan ik me hoe erg het ook is wel ergens voorstellen. Je wilt als recercheur of aanklager liever niet tegenover de balkan mafia staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/537(...)_observatiepost.html
Een beetje misdaadjournalist weet in drie dagen wie het gedaan heeft. Volgens mij wil de politie haar handen gewoon niet branden aan de georganiseerde misdaad en vinden ze het wel prima zo.
Als je het niet probeert zul je er nooit achter komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft luuske dan minstens 321 woorden voor nodig. Dus nee dat gaat hem niet worden.
Ik ga er serieus werk van maken, waarbij mij de weblog van Rereformed als voorbeeld voor ogen staat. Iets waar ik het komend weekend werk van zal maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef du_ke het volgende:
Ik zal vast een kijkje nemen maar m'n verwachtingen zijn laag.
Dus als je geen homo bent mag je ook niet voor het homohuwelijk zijn!quote:Kardinaal: 'Nederland is een heidens land'
Kardinaal Simonis heeft in een recent vraaggesprek met een Maltezer krant Nederland een heidens land genoemd. Simonis verwees onder meer naar kwesties als euthanasie en het homohuwelijk, "waar de verdraagzaamheid het niveau van onverschilligheid bereikt heeft."
Ook hekelde de kardinaal in het interview dat in Nederland de status van een kardinaal niet op zijn waarde wordt geschat. Simonis, die in Malta was voor een lezing, zei: "Een kardinaal betekent in het publieke domein van ons land helemaal niets. Je wordt gezien als een of andere bestuurder. Maar hier in Malta word je beschouwd als een hooggeachte persoon."
Simonis noemt euthanasie "iets afschuwelijks." Daarover zegt hij: "Onze bisschoppenconferentie brengt verklaring na verklaring uit, maar de mensen luisteren niet. De tolerantie in ons land gaat zover dat veel mensen zeggen: 'Ik ben eigenlijk geen voorstander van het homohuwelijk, maar als anderen mensen het willen, dan moet dat kunnen.'"
Moet ik 'm reserveren voor je?quote:
Ontkennen heeft geen zin meer, ook CS3 moest er aan geloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:02 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, wblogs...
Ik doe er zelf niet aan; daar heb ik groupies voor.
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:02 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, wblogs...
Ik doe er zelf niet aan; daar heb ik groupies voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |