gelukkig leef je al zolangquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Kut vergeten me in te schrijven voor (her)tentamens. Mijn hele leven hangt af van één hertentamen![]()
![]()
![]()
![]()
Speel het spel dat de administratie van de school een fout heeft gemaakt. En schrijf je alsnog in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Kut vergeten me in te schrijven voor (her)tentamens. Mijn hele leven hangt af van één hertentamen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/!
Zoiets ga ik ook doen. Morgen ff langs school en dan ga ik het fixen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
Speel het spel dat de administratie van de school een fout heeft gemaakt. En schrijf je alsnog in.
Is dat nou zo moeilijk.
Laat me eens raden, je zit op Inholland hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
Note to Aaah: Ik ga even douchen en daarna even fietsen en daarna zie ik het even wel.
+1000 slim.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?
Helaas wel en ik vraag me af voor hoelang nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Laat me eens raden, je zit op Inholland hè?
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helaas wel en ik vraag me af voor hoelang nog![]()
Here to help.quote:
Hmm ik ga liever wat dichterbij naar school. Het Oosten is wel erg ver reizen. Bovendien weet ik niet of op het hbo wel studies te vinden zijn die ik echt leuk vind.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.
Nee, ik ga niet wielrennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?
Welk(e) ras(sen) beschouw je allemaal als sub-arabisch? Waarschijnlijk vrij veel nietwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.
Ik denk dat hij met "sub" doelt op de (in zijn ogen) ondergeschiktheid van andere rassen aan het "arabische ras"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:
"Sub-arabisme is geen ras. "
Ik wou eigen er "sub-human" neerzetten, maar dan krijg ik Bluesdude achter mij aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Welk(e) ras(sen) beschouw je allemaal als sub-arabisch? Waarschijnlijk vrij veel nietwaar?.
Ja, jij hebt natuurlijk liever zo'n lekkere superieure arabier achter je aan, dan iemand van een sub-arabisch ras. Je voorkeur is mij voldoende bekend. Dank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik wou eigen er "sub-human" neerzetten, maar dan krijg ik Bluesdude achter mij aan.
Helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Arabieren vallen officieel onder het blanke ras
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
Je bent dus eigenlijk alleen maar een racist als je jezelf laagdunkend uitlaat over negers en/of aziaten
Ach een ras definiëren is moeilijk. Het is maar net wat je als een ras bestempeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Helaas.
Hitler was een moslimquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Arabieren vallen officieel onder het blanke ras
Nee racisme is niets voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef kLowJow het volgende:
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ja je discrimineert alle rassen. Dat is wel discriminatie maar het is geen racisme, je verheft immers niet een ras boven een anderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef pberends het volgende:
Is "Alle rassen aan het gas" discriminerend?
Soms vind ik het bijna erg dat mijn politieke voorkeur uitgaat naar rechts - als ik jouw reacties lees. Het zijn vaak van die opmerkingen waarvan jij denkt dat ze slim gevonden zijn, maar het slaat als een kut op een olifant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef pberends het volgende:
Als ik als werkgever nou een boekhouder zoek discrimineer ik daarmee toch andere beroepen?
Dan kreeg je als onderdeel van jullie huishouden vast waar voor je geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeren, noemden wij jullie bij ons thuis.
Je woonde in een bordeel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeren, noemden wij jullie bij ons thuis.
Zo'n pracht van een reactie heb ik een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef pberends het volgende:
Als ik als werkgever nou een boekhouder zoek discrimineer ik daarmee toch andere beroepen?
Zou mutant01 al stemmen horenquote:'Kans op psychose bij Marokkanen groter'
Jonge Marokkanen lopen bijna tien keer zo veel risico op een psychotische stoornis en acht keer zo veel op schizofrenie, dan autochtonen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Utrechtse psychiater en epidemioloog Jean-Paul Selten. Allochtonen hebben sowieso in het algemeen een grote kans op een psychose of schizofrenie dan autochtonen.
De verhoogde kans op deze stoornissen heeft volgens Selten onder meer te maken met het gevoel er niet bij te horen en niet mee te tellen. Volgens de Amsterdamse psychiater prof. Don Linszen, hoofd van de Adolescentenkliniek van het AMC/De Meren, zijn psychiatrische stoornissen nog steeds een groot taboe. ''De families gaan er niet mee naar de dokter. Jongeren met een psychose worden nog te vaak bij oudere patiënten met schizofrenie behandeld. Dan nemen ze de benen, want zo willen ze niet worden.''
Vooral jonge allochtonen blijven vaak buiten het beeld van de psychiatrie en krijgen daardoor niet de behandeling die ze behoeven. Verwaarlozing van een psychose kan leiden tot ernstige vormen van schizofrenie. Tegenwoordig zijn er succesvolle, familiegerichte behandeling voor de vroege fasen van psychosen. Maar dan moeten patiënten wel in behandeling komen.
Volgens Linszen gaat het in absolute cijfers om een klein aantal. ''Maar de schrik slaat je om het hart als je ziet dat de groep elk jaar groter wordt omdat mensen niet tijdig worden behandeld.'' Veel 'gestoorden zijn of raken verslaafd en komen terecht in het daklozencircuit.
hm, de koran is ook een brok schizofrenie als je het nuchter en buiten geloof om bekijkt. Ik vind het erg bijzonder dat men al die passages uit hun hoofd moet leren om zich moslim te kunnen noemen, het komt op mij over als wartaalquote:
Das niet alleen een gevoel...Belangen van 'wij' en 'zij' raken regelmatig met elkaar in de clinche.quote:De verhoogde kans op deze stoornissen heeft volgens Selten onder meer te maken met het gevoel er niet bij te horen en niet mee te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |