Balkenende geeft er de brui aan, omdat die zoveel gepest wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef R_ON het volgende:
[..]
Sidekick heeft echt alles in zich he! Ongelooflijk!
Nouw...eens ff denken...iets met politiek...
Tis denk ik toch wachten op de volgende politieke rel. Misschien kunnen we daar over speculeren?
Ach, die man is niet anders gewend joh.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Balkenende geeft er de brui aan, omdat die zoveel gepest wordt?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ach, die man is niet anders gewend joh.![]()
Op de kleuterschool werd hij al tegen de hekken gedrukt; pikten ze zijn schepje; en hij mocht ook niet meedoen in de blokkenhoek met de grote jongens.
Tot die conclusie waren we zelf ook al gekomen. Leuk, typen met dubbele tong.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Heirbij meld ik al dann niet aan jullie dat ik gedronken had.
Ik al vijf weken niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja en? Denk je dat er iemand in de POL SC komt zonder breedbandquote:
Ik kan mij anders ook erg storen aan die extra 0.09s loadtime.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en? Denk je dat er iemand in de POL SC komt zonder breedband?
Is slecht voor je hartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan mij anders ook erg storen aan die extra 0.09s loadtime.
Van het sap van de verboden vrucht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat vind ik nog altijd schitterende laatste woorden. Ik ben alleen bang dat ik ze zal vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Monidique het volgende:
Ik... Argh!
Een sizzlerbeerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb een zwak voor Canadese hardloopsters.
Nou, zo hard liep ze niet.
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:52 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Van het sap van de verboden vrucht?
Wie is ze?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen..
Dat is morgen. Laat jij je zo gemakkelijk afschepen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ze moest morgen om vier uur vliegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |