quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
oke thnx.. niet topic 200 zonder mij volmaken he!!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, eet ze. En tot zo
Ik ben trouwens ook zo eten
Zo hard gaan de topics niet vandaag, dus het komt wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 12:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
oke thnx.. niet topic 200 zonder mij volmaken he!!
heb 100 ook gemist..![]()
tot zo!
ik nog 2,5quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef leolinedance het volgende:
Hoooi allemaal![]()
nog 10 daagjes stage! Aftellen![]()
Ja ik eigenlijk nog 9,5 en met een beetje geluk 8,5quote:
Ik moet nog 10 dagen inclusief vandaag (zonder vrij genomen)quote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog?
Ga je vrijdag zeker hele dag in het stage topic posten vanaf thuis![]()
* leolinedance en tear gelijk klaar zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog 10 dagen inclusief vandaag (zonder vrij genomen)
Maar misschien blijf ik nog wel langer als vakantiewerk, ze hebben namelijk beetje bezettingsproblemen van de helpdesk in de vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance en tear gelijk klaar zijn![]()
Dat is wel chill ja! Zou ik ook wel willen hier, maar het draait niet super momenteel. Maar wel relax als je vakantiewerk kunt doen wat nog beetje op niveau is. En als het dan ook nog iets met je school van doen heeft is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar misschien blijf ik nog wel langer als vakantiewerk, ze hebben namelijk beetje bezettingsproblemen van de helpdesk in de vakantie
einde van de stage voor de meeste mensen he, iedereen gaat nog ff hard aan het werk en er zijn er ook al een aantal die zijn al gestopt met stage......quote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaat het trouwens sloom hiero vandaag![]()
Och, deeltje 200 moet nog wel gehaald worden tochquote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
einde van de stage voor de meeste mensen he, iedereen gaat nog ff hard aan het werk en er zijn er ook al een aantal die zijn al gestopt met stage......
En het is ook lunchtijd he
Lukt vandaag wel jaquote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, deeltje 200 moet nog wel gehaald worden toch
Dus ? wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef Clerick het volgende:
w00t
ik moet tot vrijdag, deze 5 maanden zijn snel voorbij gegaan
en je komt nu pas achter dit topicquote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef Clerick het volgende:
w00t
ik moet tot vrijdag, deze 5 maanden zijn snel voorbij gegaan
Het woord vakantie hoort genoeg te zeggen tochquote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef JDude het volgende:
Gaan er nog mensen door met hun stage in de vakantie?
Anders wordt het zo rustig in SES
Tijdens mijn vorige stage werkte ik ook gewoon door in de kerstvakantie (behalve 25/26 dec en Oud- en Nieuwjaarsdag dan).quote:Op maandag 6 juni 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het woord vakantie hoort genoeg te zeggen toch
He, gezellig!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus ? wat wil je daarmee zeggen ?
In die 5 maanden ben je hier nog nooit geweest![]()
En dan ga jij ons nu ff vertellen dat jij tot vrijdag moet ?
Net of ons dat wat kan schelen
tja, daar hebben we er meer van gehadquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? wat wil je daarmee zeggen ?
In die 5 maanden ben je hier nog nooit geweest![]()
En dan ga jij ons nu ff vertellen dat jij tot vrijdag moet ?
Net of ons dat wat kan schelen
inderdaad! er zijn mensen die nog langer meoten. als de vaste kliek weg is, zit ik hier nog in mn eentje....quote:Op maandag 6 juni 2005 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijdens mijn vorige stage werkte ik ook gewoon door in de kerstvakantie (behalve 25/26 dec en Oud- en Nieuwjaarsdag dan).
[..]
He, gezellig!
Deze reeks wordt er niet leuker op als het zo'n kliekje is waar elke nieuweling meteen wordt weggejaagd.
We zitten ook niet op een nieuweling te wachten die 5 maanden stage heeft gelopen en dan nu ff komt melden dat hij vrijdag klaar isquote:Op maandag 6 juni 2005 12:38 schreef JDude het volgende:
[..]
He, gezellig!
Deze reeks wordt er niet leuker op als het zo'n kliekje is waar elke nieuweling meteen wordt weggejaagd.
Ik zou het ff melden bij de Helpdesk van je stage ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 12:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, daar hebben we er meer van gehad![]()
wat is internet trouwens weer fucked-up traag
Als alles goed loopt ben ik vanaf later deze week wat vaker in SESquote:Op maandag 6 juni 2005 12:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad! er zijn mensen die nog langer meoten. als de vaste kliek weg is, zit ik hier nog in mn eentje....
Zullen het maar niet over jou hebben he doppiequote:
Gezelligquote:Op maandag 6 juni 2005 12:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Als alles goed loopt ben ik vanaf later deze week wat vaker in SES
Dus ik kom af en toe wel even buurten
Ja mot je luusteren, ik zit hier heul de dag op zo'n Forum, maar die smileys gaan zo kleretraag de laatste tijd. Doe er es wat aan!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het ff melden bij de Helpdesk van je stage ofzo
tweakerd, internet is traag.. doe er wat aanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het ff melden bij de Helpdesk van je stage ofzo
Dat is toch prima voor te stellen ? lekker vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 12:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tis toch niet voor te stellen dat ik over 5 weken om deze tijd in italie zit
gezelligquote:Op maandag 6 juni 2005 12:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Als alles goed loopt ben ik vanaf later deze week wat vaker in SES
Dus ik kom af en toe wel even buurten
Dat zou ik nou weer niet doen, gaat ie weer allemaal wartaal uitslaanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
tweakerd, internet is traag.. doe er wat aan
kan ik me echt niet voorstellen. heb ook door die stage helemaal geen voorpret gevoelquote:Op maandag 6 juni 2005 12:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is toch prima voor te stellen ? lekker vakantie
quote:
als hij wartaal gaat uitslaan dan zeg ik toch gewoon ik hoef niet te weten hoe je 't doet... als je 't maar doetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zou ik nou weer niet doen, gaat ie weer allemaal wartaal uitslaan![]()
Neem vrij danquote:Op maandag 6 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kan ik me echt niet voorstellen. heb ook door die stage helemaal geen voorpret gevoel
Maar dan moet je weer tegen hem pratenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
als hij wartaal gaat uitslaan dan zeg ik toch gewoon ik hoef niet te weten hoe je 't doet... als je 't maar doet
ik mail hem welquote:Op maandag 6 juni 2005 12:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer tegen hem praten
doe gewoon niet zo triest tegen users die hier voor het eerst posten.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen het maar niet over jou hebben he doppie
Zeg tweakerd, kap eens ff met de godsgankelijke dag op tweakers te zitten !!!! het internet wordt daar fucking traag doorquote:
ik ook.. niet normaal gewoon hoeveel ik heb geslapen van 't weekeindequote:
Kijk jij snapt hetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
doe gewoon niet zo triest tegen users die hier voor het eerst posten.
Ohnee wacht! het was een jongen! Als het 2 borsten had was je met je mond kwijlend haar aan het verwelkomen.
![]()
ik zag daarnet dat hij 3 vensters open heeft staan 1 is outlook de andee 2 internet explorer met allebei tweakers opquote:Op maandag 6 juni 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg tweakerd, kap eens ff met de godsgankelijke dag op tweakers te zitten !!!! het internet wordt daar fucking traag door
We moesten op jou wachten zei je netquote:Op maandag 6 juni 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
hm, nog maar 1 page verder?? valt me tegen zeg..
tja, ik was er ook niet hèquote:Op maandag 6 juni 2005 12:46 schreef IJlien het volgende:
hm, nog maar 1 page verder?? valt me tegen zeg..
Ik heb er nu 7 openstaanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag daarnet dat hij 3 vensters open heeft staan 1 is outlook de andee 2 internet explorer met allebei tweakers op
Topdeskquote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er nu 7 openstaan
1. Heldesk ICT mailbox
2. Topdesk IS v3
3. Analysefase document
4. Document1 (eindverslag waar ik mee bezig ben)
5. My documents
6. Uren Werkzaamheden werkmap
7. FOK!forum
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
Wat hebben jullie tegen spaanse truckers
Ja net gedaan..quote:Op maandag 6 juni 2005 12:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
hij is net weggereden!
Lees jij alle topics als je een tijdje weg bent geweest?
Oeh! Opsomtopic!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er nu 7 openstaan
1. Heldesk ICT mailbox
2. Topdesk IS v3
3. Analysefase document
5. My documents
7. FOK!forum
Dat is mijn eindproject hier op stagequote:
Ok nu ik nu ik:quote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er nu 7 openstaan
1. Heldesk ICT mailbox
2. Topdesk IS v3
3. Analysefase document
5. My documents
7. FOK!forum
ik ga gelijk op vakantie (11 juli, stage stopt op 7 juli) zodat ik in augustus lekker kan werkenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef JDude het volgende:
Och, mijn stage loopt eind juni af, maar ga pas half augustus op vakantie. Tijd genoeg voor de voorpret dus
Het lijkt me juist wel fijn om gelijk na m'n stage even weg te gaan... misschien toch maar even wat verzinnen
ik 11quote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er nu 7 openstaan
1. Heldesk ICT mailbox
2. Topdesk IS v3
3. Analysefase document
5. My documents
7. FOK!forum
Nou vragen vragen.. tis meer commanderend wijzenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja net gedaan..was er nou gaver dan zo'n stoere spaanse trucker die ff vraagt of ie zijn lading mag wege
Heb jij daar ook al last van.... ik moet ook nog werkzaamheden verzinnen van 3 weken geleden ofzowquote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik 11
6. weekrapportage welke ik nog moet verzinnen
7. weekrapportage van vorige week welke ik nog moet verzinnen
is niks ergers dan datquote:Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is mijn eindproject hier op stage![]()
Ze hebben in het verleden aangeschaft , tis helemaal ingericht maar ze vonden het niet handig werken, dus ik moet analyseren wat er anders moet + veranderingen doorvoeren + documentatie daarvan maken
ik weet echt niet wat ik vorige week allemaal heb gedaan hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van.... ik moet ook nog werkzaamheden verzinnen van 3 weken geleden ofzow![]()
Jij script asp of nie?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik 11
1. outlook
2. dreamweaver
3. sql enterprise manager
4. my documents
5. ff met fok, mail
6. weekrapportage welke ik nog moet verzinnen
7. weekrapportage van vorige week welke ik nog moet verzinnen
8. ff met site waar ik mee bezig ben
9. documentroot van site
10. nog een verkenner
11. item open om afspraak te maken in outlook
Maandag : Fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik vorige week allemaal heb gedaan haha
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
is niks ergers dan dat
ik heb open staan:
1 Radmin viewer,
2 Radmin scherm van me thuis
3 Msn
4 Msn venster SiL-kun
5 Msn Ventser Korrel
6 Verslag dingen map
7 Wordt
8 Fok! forum
9 Aceex driver page
10 Fontys hoge school informatica info page
Heb trouwens me startbalk verticaal
Viel mij ook al op, maar ik dacht laat ik er maar niet op reagerenquote:
Halloequote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
een goeiemiddag
gezien de dagcijfers.. jaquote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandag : Fok!
Dinsdag : Fok!
Woensdag : Fok!
Donderdag : Fok!
Vrijdag : Fok!
en ik:quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ok nu ik nu ik:
3 dingen
1. Nederland dot FM
2. Exact Compact voor Windows, versie 3.52 (Factuur)
3. Fok!forum
Je oom ondertekend dat vast wel danquote:
Btw je werkzaamheden is makelijkquote:
hmm, waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je oom ondertekend dat vast wel dan
en dan nu zodat iedereen je begrijptquote:Op maandag 6 juni 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Btw je werkzaamheden is makelijk
Research naar functies... Daarna testen voor implementatie... Daadwerkelijke debuggen en implementeren.... dit kan wel 2 weke duren![]()
ik denk dat ik win met nog 2 maanden me tijdsraportage moet inleveren....
oh en die wordt van mij is freeware... misschien vandaar
Laat het even lezen aan je tweakerquote:
Stelletje luie medewerkers, ga eens wat doenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo Collega's van de helpdesk,
Vandaag deed ik een cd-rom in de computer en de computer gaf geen reactie.
Nu ik 'm eruit wil halen, zi eik de cd-rom niet meer!
Het vakje is leeg... ik zie de cd-rom ook niet meer.
Kunnen jullie helpen?
Probleem is nog steeds niet opgelost
wtf heeft ie em in een lege bay gedaan ofsowquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen jullie helpen?
help 'm eens uit z'n lijden joh...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen jullie helpen?
Hey het is een heel ingewikkeld probleem hoor, CD-roms die ineens verdwijnen.... ik denk dat er een hogere kracht in het spel isquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stelletje luie medewerkers, ga eens wat doen![]()
waar heb jij websites bouwe geleerd...? dan zou je dat namelijk moeten wetenquote:
no way, straks komt hij ook hierquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat het even lezen aan je tweaker![]()
Het was vast een imaginairy cd-romquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen jullie helpen?
Neem anders eens een kijkje in TRUquote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is een heel ingewikkeld probleem hoor, CD-roms die ineens verdwijnen.... ik denk dat er een hogere kracht in het spel is![]()
Verklaard een hoop denk ik hequote:
Overheid.... boze boodschap aan nee stemmers?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is een heel ingewikkeld probleem hoor, CD-roms die ineens verdwijnen.... ik denk dat er een hogere kracht in het spel is![]()
het ligt niet aan mijn kennis van het bouwen snuggere.. maar meer aan jou manier van typen, je slaat echt wartaal uit en het is onsamenhangendquote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
waar heb jij websites bouwe geleerd...? dan zou je dat namelijk moeten weten
Ik dezelfde kleffe bolletjes met kaas en ham + melk als iedere dag.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
jazeker lekker twee bolletjes met worst en kaas met sandwichspread en jij?
Lijkt me gezellig, hebben we tenminste weer iemand om af te zeikenquote:
nog steeds me vraag niet beantwoord.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
het ligt niet aan mijn kennis van het bouwen snuggere.. maar meer aan jou manier van typen, je slaat echt wartaal uit en het is onsamenhangend
Ik heb geen zin om te zeiken vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, hebben we tenminste weer iemand om af te zeiken
Jij boefjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb nog steeds niet gelunchdheb net stiekem een bolletje zitten eten
Nee ik zou dr best uit dr lijden willen verlossen, maar hier is afgesproken dat de stagiair bijna niets meer met de helpdesk te maken heeft omdat mijn stagebegeleider bang is dat hij dan zn werk kwijt raaktquote:
waar ik geleerd heb websites te bouwen, dat heb ik niet geleerd.. ik pruts alleen maar watquote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nog steeds me vraag niet beantwoord.
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik zou dr best uit dr lijden willen verlossen, maar hier is afgesproken dat de stagiair bijna niets meer met de helpdesk te maken heeft omdat mijn stagebegeleider bang is dat hij dan zn werk kwijt raakt
Je blaas zal wel vol zitten danquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar ik geleerd heb websites te bouwen, dat heb ik niet geleerd.. ik pruts alleen maar wat
dat ook niet.. heb vandaag nieteens naar m'n eigen gezeik geluisterd.. niet normaalquote:
Oh oke kleffe bolletjes kunnen ook lekker zijn? Heb ook melk gedronkenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dezelfde kleffe bolletjes met kaas en ham + melk als iedere dag.
je begrijpt me echt niet hè.. doe nou eens duidelijk typen wat je nou net typte, dan begrijp ik je waarschijnijk welquote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja als je dat geleerd had misschien ... dan had je die wartaal begrepen
ik heb er gisteren een heel klein stukje van gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oke kleffe bolletjes kunnen ook lekker zijn? Heb ook melk gedronken![]()
Kijkt er iemand america's next topmodel?
tja, sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppunt van weet ik veel wat !!!
Telefoon gaat hier net... stagebegeleider kijkt wie het is...... neemt vervolgens niet op.......
telefoon blijft maar gaan, wil hij net opnemen wordt er opgehangen.......
Begint ie te zeiken dat mensen bellen en dan ineens ophangen![]()
VIND JE HET GEK ALS HIJ EERST 20X OVER GAAT !!![]()
![]()
![]()
Haat ? nee joh hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel een hoop haat in dit topic, klopt dat?
Ik voel helemaal niets, behalve mn hoofdquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel niksquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dat je gaat lullen dat je bezig bent geweest om een bepaalde functie in asp te onderzoeken ... hoe toe te passen e.d. de juiste syntax dus.. daarna heb je research gedaan over hoe je dat het beste kan implementeren.... Daarna ga je dit testen...daarna verbeteren (debuggen) en daarna daadwerkelijk toepassen....quote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
je begrijpt me echt niet hè.. doe nou eens duidelijk typen wat je nou net typte, dan begrijp ik je waarschijnijk wel
Fisher.... GMTAquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoeken
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank uquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat je gaat lullen dat je bezig bent geweest om een bepaalde functie in asp te onderzoeken ... hoe toe te passen e.d. de juiste syntax dus.. daarna heb je research gedaan over hoe je dat het beste kan implementeren.... Daarna ga je dit testen...daarna verbeteren (debuggen) en daarna daadwerkelijk toepassen....
vul zoiets in in je tijdraportage.
nope .. no hate.. only lovequote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hihi ik had t op de officiele datum al gezien maar k vind t zo geweldig, dat ene wijf dat kwam echt binnenwalsen en zegt dan: ja ik wordt altijd de mooiste van de school genoemd ze noemen me barbie!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb er gisteren een heel klein stukje van gezien![]()
Één of andere big-mamma zag ik. Heb toen gauw weer verder gezapt![]()
ik ook ja... vannacht maar 3.5 uur geslapenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoeken
Moet je die nu al maken? De week is net begonnenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank udat begreep ik dus niet
Sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi ik had t op de officiele datum al gezien maar k vind t zo geweldig, dat ene wijf dat kwam echt binnenwalsen en zegt dan: ja ik wordt altijd de mooiste van de school genoemd ze noemen me barbie!
Uiterlijk: ingevallen ogen, bijna zwart kort haar, kromme houding, stampend loopje..
Net barbie![]()
ik moet er nog 2 verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet je die nu al maken? De week is net begonnen
Zo heb ik in mijn vorige stage me raportage gemaakt...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank udat begreep ik dus niet
sommige dingen kan je nou eenmaal niet voorkomenquote:
had je nou maar niet het zeepje opgeraapt van het weekendquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik weet niet meer hoe ik moet zitten op mn stoel, alles zit verrot
Ik vroeg me al af wie er het eerste met die opmerking zou komen, had eigenlijk wel weer kunnen verwachten dat jij dat zou zijn jitzquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je nou maar niet het zeepje opgeraapt van het weekend![]()
hmm, dan maak ik er gewoon 4 en dan is't ook goedquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je nou maar niet het zeepje opgeraapt van het weekend![]()
Nope de OP is niet klaar en die zal ook niet veel anders zijn dan de anderen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Mr-Z het volgende:
Is de #200 OP al klaar? Weer met mooie champagneglazen enzo?
amatearquote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 259 berichten en dan heb ik 6000 posts
Ooh jaa hoor, ik heb natuurlijk van die vieze gedachtesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er het eerste met die opmerking zou komen, had eigenlijk wel weer kunnen verwachten dat jij dat zou zijn jitz
Wat jij wilquote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
moek iets make? voor op 200?
Tis natuurlijk dat je het zelf zegtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh jaa hoor, ik heb natuurlijk van die vieze gedachtes![]()
ja natuurlijk... jij bent jitzquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh jaa hoor, ik heb natuurlijk van die vieze gedachtes![]()
Megterquote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Mr-Z het volgende:
Is de #200 OP al klaar? Weer met mooie champagneglazen enzo?
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis natuurlijk dat je het zelf zegt
Megter is klaar met stage en verlaat ons meteenquote:
Opkrikpostquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef Vigile het volgende:
BIJNA #200
Nou komt de aap uit de mauwquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we het aan iemand anders vragen.
IJlien, heb ik vieze gedachtes?
waar is babba als je 'm nodig hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter is aant werkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter is klaar met stage en verlaat ons meteen
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?quote:
hij heeft in de supermarkt denk ik geen pcquote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, wij doen een poging tot werken.. das een heel verschilquote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?
Is die hype nog steeds niet voorbij? Dan heeft dat topic van Calvobbes toch wel iets losgemaaktquote:
Ik eis een second opinion !quote:
ik ben vrijdag vrijquote:
Oooooooooooh is dat hetquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, wij doen een poging tot werken.. das een heel verschil
ook een goedemiddag...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik ben vrijdag vrijen donderdag
![]()
Goedemiddag trouwens
ps complex ik moet er ook nog 9.5
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
Nee dat is omdat degene die belde meteen ophing toen je begeleider de telefoon opnamquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oooooooooooh is dat het![]()
Ik snapte al niet waarom mijn stagebegeleider altijd zo boos naar me zat te kijken![]()
ik ben ook vrijdag vrij en donderdagmidadgquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
Ooooh oke gelukkig maar, ik was al bang dat het door mij kwamquote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee dat is omdat degene die belde meteen ophing toen je begeleider de telefoon opnam
eehm sorry leolinedance bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
omdat mijn zus vrijdag gaat trouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ook een goedemiddag...
waarom is iedereen zoveel vrij??
Post editen kan ook gewoon hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eehm sorry leolinedance bedoel ik![]()
LEUKKKK!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
omdat mijn zus vrijdag gaat trouwen
en donderdag moet ik naar de kapper en al die andere dingen meer![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Vigile het volgende:
Ik nog 2,5
nou oke, kan er net mee doorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou oke, kan er net mee door
feliciteer je zus van ons allemaal
[..]
[..]
Je bent een voorbeeld voor ons allemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
fijn dat ik zo geliefd ben dat iedereen m'n post quote en niets toevoegd
Ben wel benieuwd wat je de kapper er van laat makenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
We zijn het gewoon allemaal met je eens en te lui om het zelf te tikkenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
het licht in de duisternis.. ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent een voorbeeld voor ons allemaal![]()
bloempotkapselquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je de kapper er van laat maken
hoe heb je het nu?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
maar oh oh, wat doe ik met mijn haar
hoe kort, hoe lang
wat voor model, kleurtje?
Nou niet meteen jezelf teveel eer toe eigenenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
het licht in de duisternis.. ik weet het
gewoon milimeterenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kort, hoe lang
Als je echt een goed oordeel wilt hebben moet je eerst een actuele foto van jezelf postenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kort, hoe lang
ik mag nieteens de waarheid uitspreken van jullie.. wat heb ik 't toch slechtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou niet meteen jezelf teveel eer toe eigenen![]()
weet ik maar vind dit wel duidelijk zoquote:
Heeft ze nietquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je echt een goed oordeel wilt hebben moet je eerst een actuele foto van jezelf posten
juist, kan je toch weer wat langer in je bed blijven liggenquote:
[Jitzzze mode on] Ik kom wel even een massage geven [/jitzzzze mode off]quote:
precies, en dat is toch wel belangrijkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, kan je toch weer wat langer in je bed blijven liggen
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
ok hij tis nie veel want ken bekand nie remote photoshoppen
[afbeelding]
waarom heb ik m'n haar eigenlijk laten groeien?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, en dat is toch wel belangrijk
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[Jitzzze mode on] Ik kom wel even een massage geven [/jitzzzze mode off]
tja, je leert elkaar kennen na 200 topics hèquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?
Dit wilde ik net zeggen tegen IJlien![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
Verzin zelf maar watquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?
Dit wilde ik net zeggen tegen IJlien![]()
nerdquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom heb ik m'n haar eigenlijk laten groeien?
Prachtigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je leert elkaar kennen na 200 topics hè
vanaf 5 uur ben ik vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
om even terug te komen op het lijdend voorwerp: die massage kan ik wel gebruiken![]()
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
nu wil ik iets nieuws en leuks
Ik zit te googlen voor jequote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
ik ook ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eeuuhh, weet ik veel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ fotoboek jitzzzze
Hoe kan de klaagbaak nou je favo forum zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?quote:
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
Hij vind jou gewoon geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
ah op die manierquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.
Maar ik gaf ook advies waar niet op gereageerd werd
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
ooh sorry zal gelijk even teruglezen danquote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
tja, ik ben zoals ik ben hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delen
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
ik heb nog wel 2 luciferhoutjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
klinkt bekend...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
Soort lieke van lexmondquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)
Google levert dit op: http://www.rtl.nl/compone(...)harlie10_378x282.jpgquote:
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snaptequote:
Ja, nog steedsquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snapte
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mag ik daar zelf over oordelen?Misschien heb ik een heeeeeeeeeeeeeeel andere smaak
Ik ben nu al met pennen aan het spelen, steeds in en uit elkaar draaien ook leuke bezigheidquote:
een draaiend bed. Ik ben bang dat dat meer een draaimolen gaat wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto hierboven.. leuk kapsel! moet je doenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat is Charlie uit GTST tegenwoordig
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Vigile het volgende:
of zoiets : http://www.fuersie.de/images/upload/wohlfuel_feinlang_320.jpg
Stuur die foto door aan je tweaker, ik denk dat hij dan gaat schuimbekken omdat ie dr zo geil vindquote:
vind je haar knap?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |