ik heb er gisteren een heel klein stukje van gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oke kleffe bolletjes kunnen ook lekker zijn? Heb ook melk gedronken![]()
Kijkt er iemand america's next topmodel?
tja, sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppunt van weet ik veel wat !!!
Telefoon gaat hier net... stagebegeleider kijkt wie het is...... neemt vervolgens niet op.......
telefoon blijft maar gaan, wil hij net opnemen wordt er opgehangen.......
Begint ie te zeiken dat mensen bellen en dan ineens ophangen![]()
VIND JE HET GEK ALS HIJ EERST 20X OVER GAAT !!![]()
![]()
![]()
Haat ? nee joh hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel een hoop haat in dit topic, klopt dat?
Ik voel helemaal niets, behalve mn hoofdquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel niksquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoekenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dat je gaat lullen dat je bezig bent geweest om een bepaalde functie in asp te onderzoeken ... hoe toe te passen e.d. de juiste syntax dus.. daarna heb je research gedaan over hoe je dat het beste kan implementeren.... Daarna ga je dit testen...daarna verbeteren (debuggen) en daarna daadwerkelijk toepassen....quote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
je begrijpt me echt niet hè.. doe nou eens duidelijk typen wat je nou net typte, dan begrijp ik je waarschijnijk wel
Fisher.... GMTAquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoeken
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank uquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat je gaat lullen dat je bezig bent geweest om een bepaalde functie in asp te onderzoeken ... hoe toe te passen e.d. de juiste syntax dus.. daarna heb je research gedaan over hoe je dat het beste kan implementeren.... Daarna ga je dit testen...daarna verbeteren (debuggen) en daarna daadwerkelijk toepassen....
vul zoiets in in je tijdraportage.
nope .. no hate.. only lovequote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hihi ik had t op de officiele datum al gezien maar k vind t zo geweldig, dat ene wijf dat kwam echt binnenwalsen en zegt dan: ja ik wordt altijd de mooiste van de school genoemd ze noemen me barbie!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb er gisteren een heel klein stukje van gezien![]()
Één of andere big-mamma zag ik. Heb toen gauw weer verder gezapt![]()
ik ook ja... vannacht maar 3.5 uur geslapenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik voel alleen vermoeidheid en een gigantische drang om m'n bed op te zoeken
Moet je die nu al maken? De week is net begonnenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank udat begreep ik dus niet
Sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi ik had t op de officiele datum al gezien maar k vind t zo geweldig, dat ene wijf dat kwam echt binnenwalsen en zegt dan: ja ik wordt altijd de mooiste van de school genoemd ze noemen me barbie!
Uiterlijk: ingevallen ogen, bijna zwart kort haar, kromme houding, stampend loopje..
Net barbie![]()
ik moet er nog 2 verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet je die nu al maken? De week is net begonnen
Zo heb ik in mijn vorige stage me raportage gemaakt...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het was dus iets voor m'n weekrapportage dank udat begreep ik dus niet
sommige dingen kan je nou eenmaal niet voorkomenquote:
had je nou maar niet het zeepje opgeraapt van het weekendquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik weet niet meer hoe ik moet zitten op mn stoel, alles zit verrot
Ik vroeg me al af wie er het eerste met die opmerking zou komen, had eigenlijk wel weer kunnen verwachten dat jij dat zou zijn jitzquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je nou maar niet het zeepje opgeraapt van het weekend![]()
hmm, dan maak ik er gewoon 4 en dan is't ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |