no way, straks komt hij ook hierquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat het even lezen aan je tweaker![]()
Het was vast een imaginairy cd-romquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo Collega's van de helpdesk,
Vandaag deed ik een cd-rom in de computer en de computer gaf geen reactie.
Nu ik 'm eruit wil halen, zi eik de cd-rom niet meer!
Het vakje is leeg... ik zie de cd-rom ook niet meer.
Kunnen jullie helpen?
Probleem is nog steeds niet opgelost
Neem anders eens een kijkje in TRUquote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is een heel ingewikkeld probleem hoor, CD-roms die ineens verdwijnen.... ik denk dat er een hogere kracht in het spel is![]()
Verklaard een hoop denk ik hequote:
Overheid.... boze boodschap aan nee stemmers?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is een heel ingewikkeld probleem hoor, CD-roms die ineens verdwijnen.... ik denk dat er een hogere kracht in het spel is![]()
het ligt niet aan mijn kennis van het bouwen snuggere.. maar meer aan jou manier van typen, je slaat echt wartaal uit en het is onsamenhangendquote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
waar heb jij websites bouwe geleerd...? dan zou je dat namelijk moeten weten
Ik dezelfde kleffe bolletjes met kaas en ham + melk als iedere dag.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
jazeker lekker twee bolletjes met worst en kaas met sandwichspread en jij?
Lijkt me gezellig, hebben we tenminste weer iemand om af te zeikenquote:
nog steeds me vraag niet beantwoord.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
het ligt niet aan mijn kennis van het bouwen snuggere.. maar meer aan jou manier van typen, je slaat echt wartaal uit en het is onsamenhangend
Ik heb geen zin om te zeiken vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, hebben we tenminste weer iemand om af te zeiken
Jij boefjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb nog steeds niet gelunchdheb net stiekem een bolletje zitten eten
Nee ik zou dr best uit dr lijden willen verlossen, maar hier is afgesproken dat de stagiair bijna niets meer met de helpdesk te maken heeft omdat mijn stagebegeleider bang is dat hij dan zn werk kwijt raaktquote:
waar ik geleerd heb websites te bouwen, dat heb ik niet geleerd.. ik pruts alleen maar watquote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nog steeds me vraag niet beantwoord.
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik zou dr best uit dr lijden willen verlossen, maar hier is afgesproken dat de stagiair bijna niets meer met de helpdesk te maken heeft omdat mijn stagebegeleider bang is dat hij dan zn werk kwijt raakt
Je blaas zal wel vol zitten danquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar ik geleerd heb websites te bouwen, dat heb ik niet geleerd.. ik pruts alleen maar wat
dat ook niet.. heb vandaag nieteens naar m'n eigen gezeik geluisterd.. niet normaalquote:
Oh oke kleffe bolletjes kunnen ook lekker zijn? Heb ook melk gedronkenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dezelfde kleffe bolletjes met kaas en ham + melk als iedere dag.
je begrijpt me echt niet hè.. doe nou eens duidelijk typen wat je nou net typte, dan begrijp ik je waarschijnijk welquote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja als je dat geleerd had misschien ... dan had je die wartaal begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |