eeuuhh, weet ik veel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ fotoboek jitzzzze
Hoe kan de klaagbaak nou je favo forum zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?quote:
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
nu wil ik iets nieuws en leuks
Neuh, niet echt.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
Hij vind jou gewoon geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
ah op die manierquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.
Maar ik gaf ook advies waar niet op gereageerd werd
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
ooh sorry zal gelijk even teruglezen danquote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
tja, ik ben zoals ik ben hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delen
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
ik heb nog wel 2 luciferhoutjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
klinkt bekend...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
Soort lieke van lexmondquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)
Google levert dit op: http://www.rtl.nl/compone(...)harlie10_378x282.jpgquote:
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snaptequote:
Ja, nog steedsquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snapte
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mag ik daar zelf over oordelen?Misschien heb ik een heeeeeeeeeeeeeeel andere smaak
Ik ben nu al met pennen aan het spelen, steeds in en uit elkaar draaien ook leuke bezigheidquote:
een draaiend bed. Ik ben bang dat dat meer een draaimolen gaat wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
nu wil ik iets nieuws en leuks
Ja ik zag de foto hierboven.. leuk kapsel! moet je doenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat is Charlie uit GTST tegenwoordig
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Vigile het volgende:
of zoiets : http://www.fuersie.de/images/upload/wohlfuel_feinlang_320.jpg
Stuur die foto door aan je tweaker, ik denk dat hij dan gaat schuimbekken omdat ie dr zo geil vindquote:
vind je haar knap?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |