Post editen kan ook gewoon hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eehm sorry leolinedance bedoel ik![]()
LEUKKKK!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
omdat mijn zus vrijdag gaat trouwen
en donderdag moet ik naar de kapper en al die andere dingen meer![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Vigile het volgende:
Ik nog 2,5
nou oke, kan er net mee doorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou oke, kan er net mee door
feliciteer je zus van ons allemaal
[..]
[..]
Je bent een voorbeeld voor ons allemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
fijn dat ik zo geliefd ben dat iedereen m'n post quote en niets toevoegd
Ben wel benieuwd wat je de kapper er van laat makenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
We zijn het gewoon allemaal met je eens en te lui om het zelf te tikkenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
het licht in de duisternis.. ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent een voorbeeld voor ons allemaal![]()
bloempotkapselquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je de kapper er van laat maken
hoe heb je het nu?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
maar oh oh, wat doe ik met mijn haar
hoe kort, hoe lang
wat voor model, kleurtje?
Nou niet meteen jezelf teveel eer toe eigenenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
het licht in de duisternis.. ik weet het
gewoon milimeterenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kort, hoe lang
Als je echt een goed oordeel wilt hebben moet je eerst een actuele foto van jezelf postenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef tijgerwillie het volgende:
hoe kort, hoe lang
ik mag nieteens de waarheid uitspreken van jullie.. wat heb ik 't toch slechtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou niet meteen jezelf teveel eer toe eigenen![]()
weet ik maar vind dit wel duidelijk zoquote:
Heeft ze nietquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je echt een goed oordeel wilt hebben moet je eerst een actuele foto van jezelf posten
juist, kan je toch weer wat langer in je bed blijven liggenquote:
[Jitzzze mode on] Ik kom wel even een massage geven [/jitzzzze mode off]quote:
precies, en dat is toch wel belangrijkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, kan je toch weer wat langer in je bed blijven liggen
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
ok hij tis nie veel want ken bekand nie remote photoshoppen
[afbeelding]
waarom heb ik m'n haar eigenlijk laten groeien?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, en dat is toch wel belangrijk
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[Jitzzze mode on] Ik kom wel even een massage geven [/jitzzzze mode off]
tja, je leert elkaar kennen na 200 topics hèquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?
Dit wilde ik net zeggen tegen IJlien![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
Verzin zelf maar watquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zeg, wil je niet mijn volgende zin posten?
Dit wilde ik net zeggen tegen IJlien![]()
nerdquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom heb ik m'n haar eigenlijk laten groeien?
Prachtigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[afbeelding]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je leert elkaar kennen na 200 topics hè
vanaf 5 uur ben ik vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
om even terug te komen op het lijdend voorwerp: die massage kan ik wel gebruiken![]()
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
nu wil ik iets nieuws en leuks
Ik zit te googlen voor jequote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lang tot onder de schouderbladen en dan gewoon recht model (had eerst laagjes en schuine pony maar heb het weer laten groeien en recht knippen...)
ik ook ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eeuuhh, weet ik veel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
@ fotoboek jitzzzze
Hoe kan de klaagbaak nou je favo forum zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?quote:
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
Hij vind jou gewoon geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind m'n uitspraken echt geweldig hè?
ah op die manierquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.
Maar ik gaf ook advies waar niet op gereageerd werd
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
ooh sorry zal gelijk even teruglezen danquote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
en anders laat je m'n advies ook gewoon liggen zonder een reactie erop te geven
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah op die manier
ik vond het al verontrustend
tja, ik ben zoals ik ben hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tsja je leert elkaar kennen he na 199 delen
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
ik heb nog wel 2 luciferhoutjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
klinkt bekend...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit me ook te vervelen hier, dat terwijl ik nog genoeg werk heb om te doen maar ik er gewoon geen zin in heb........ veels te moe vandaag kan amper mn ogen open houden, en koffie werkt ook niet echt
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik neem wel vrij, zit me toch te vervelen
Soort lieke van lexmondquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Vigile het volgende:
[..]
IK ben van mening dat het iets korter moet, in laagjes geknipt, géén middenscheiding meer en wél iets over je voorhoofd heen (al dan niet schuin)
Google levert dit op: http://www.rtl.nl/compone(...)harlie10_378x282.jpgquote:
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snaptequote:
Ja, nog steedsquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, maar jij zit nog met je huppeldepub wat je ookal niet snapte
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mag ik daar zelf over oordelen?Misschien heb ik een heeeeeeeeeeeeeeel andere smaak
Ik ben nu al met pennen aan het spelen, steeds in en uit elkaar draaien ook leuke bezigheidquote:
een draaiend bed. Ik ben bang dat dat meer een draaimolen gaat wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien stupido z'n slaapkamersmaak zal dat wel 't geval zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto hierboven.. leuk kapsel! moet je doenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat is Charlie uit GTST tegenwoordig
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Vigile het volgende:
of zoiets : http://www.fuersie.de/images/upload/wohlfuel_feinlang_320.jpg
Stuur die foto door aan je tweaker, ik denk dat hij dan gaat schuimbekken omdat ie dr zo geil vindquote:
vind je haar knap?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je d'r kent mag je haar best weleens voorstellen aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |