lekker met pinssausquote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef S-Two het volgende:
Voor tips kan dit topic beter in [Cul]
Ow, het is in de schuur, sorryquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef _The_General_ het volgende:
Wat doet die zak potaarde in je keuken
Pussy! Jij hebt zeker nog nooit een oorlog meegemaaktquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef swahalla het volgende:
Je maag draait echt om als je zo'n gore sliert ziet drijven hoor![]()
Dat heb jij wel goed!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Pussy! Jij hebt zeker nog nooit een oorlog meegemaakt![]()
Je moet het ook niet een jaar laten liggen tot je volgende verjaardagquote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef LadyDana het volgende:
Ik wilde vanmiddag toastjes maken.... haal ik een nieuw pakje brie uit de koelkast...zitten dr allemaal maden in![]()
Staat 10 juni op de houdbaarheidsdatum
![]()
Weet je zeker dat het er 2005 op stond? Niet 2004?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef LadyDana het volgende:
Ik wilde vanmiddag toastjes maken.... haal ik een nieuw pakje brie uit de koelkast...zitten dr allemaal maden in![]()
Staat 10 juni op de houdbaarheidsdatum
![]()
Nee, de frituurpan staat in de schuur... Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen. Een broertje heb ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die heb je er echt wel zelf ingemieterd. Of anders je stoere broertje.
quote:
Dat frituurvet zit er sinds vorige week in en er is nog maar 1 keer wat mee gebakken, dat zwarte zal wel komen door die kutcam op m'n telefoonquote:
Haha nee zo stom ben ik niet de koelkast wordt soiweso 1x in de maand ofzo helemaal schoongemaakt en opgeruimdquote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef swahalla het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het er 2005 op stond? Niet 2004?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |