lekker met pinssausquote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef S-Two het volgende:
Voor tips kan dit topic beter in [Cul]
Ow, het is in de schuur, sorryquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef _The_General_ het volgende:
Wat doet die zak potaarde in je keuken
Pussy! Jij hebt zeker nog nooit een oorlog meegemaaktquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef swahalla het volgende:
Je maag draait echt om als je zo'n gore sliert ziet drijven hoor![]()
Dat heb jij wel goed!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Pussy! Jij hebt zeker nog nooit een oorlog meegemaakt![]()
Je moet het ook niet een jaar laten liggen tot je volgende verjaardagquote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef LadyDana het volgende:
Ik wilde vanmiddag toastjes maken.... haal ik een nieuw pakje brie uit de koelkast...zitten dr allemaal maden in![]()
Staat 10 juni op de houdbaarheidsdatum
![]()
Weet je zeker dat het er 2005 op stond? Niet 2004?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef LadyDana het volgende:
Ik wilde vanmiddag toastjes maken.... haal ik een nieuw pakje brie uit de koelkast...zitten dr allemaal maden in![]()
Staat 10 juni op de houdbaarheidsdatum
![]()
Nee, de frituurpan staat in de schuur... Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen. Een broertje heb ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die heb je er echt wel zelf ingemieterd. Of anders je stoere broertje.
quote:
Dat frituurvet zit er sinds vorige week in en er is nog maar 1 keer wat mee gebakken, dat zwarte zal wel komen door die kutcam op m'n telefoonquote:
Haha nee zo stom ben ik niet de koelkast wordt soiweso 1x in de maand ofzo helemaal schoongemaakt en opgeruimdquote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef swahalla het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het er 2005 op stond? Niet 2004?![]()
Enig idee hoe lang het duurt voor een naaktslak van buiten jouw zicht, in een frituurpan kan klimmen?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef swahalla het volgende:
[..]
Nee, de frituurpan staat in de schuur... Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen. Een broertje heb ik niet.
Dat zal toch niet meer dan een week zijn hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang het duurt voor een naaktslak van buiten jouw zicht, in een frituurpan kan klimmen?
k, het leek zwart.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef swahalla het volgende:
[..]
Dat frituurvet zit er sinds vorige week in en er is nog maar 1 keer wat mee gebakken, dat zwarte zal wel komen door die kutcam op m'n telefoon![]()
Tja, dan maakt zo'n naaktslak natuurlijk ook nog weinig uit...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef BertV het volgende:
[..]
k, het leek zwart.
Veel mensen frituren gewoon in zwart geworden vet.
kunnen slakken dan ook deksels openkrijgen?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef swahalla het volgende:
[..]
Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen.
Nee, hij was helemaal zacht en slijmerig.. Er kwam uit dat donkergroene ding ook nog eens iets lichter groen slijm zetten.quote:
Ehm.. De deksel zat er niet helemaal goed opquote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Talietje het volgende:
[..]
kunnen slakken dan ook deksels openkrijgen?
Daarom moet je hem ook niet in de schuur zetten. Gewoon in de keuken. Scheelt je ook nog eens de hele tijd naar de schuur lopen om voedsel te halen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef swahalla het volgende:
[..]
Nee, de frituurpan staat in de schuur... Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen. Een broertje heb ik niet.
Jaa, wij laten de frituurpan ook altijd openstaan... Dat is pas echt 2005quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef swahalla het volgende:
[..]
Het is trouwens ook over het algemeen bekend dat naaktslakken kunnen klimmen.
Was dat geen sinaasappelneerslag?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Zette ooit een fles Sinas aan m'n mond. Na de fles neergezet te hebben zag ik ook van dat soort beestjes op de bodem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |