Megter is aant werkquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter is klaar met stage en verlaat ons meteen
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?quote:
hij heeft in de supermarkt denk ik geen pcquote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we het aan iemand anders vragen.
IJlien, heb ik vieze gedachtes?
nee, wij doen een poging tot werken.. das een heel verschilquote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? wij zijn toch ook aan het "werk" ?
Is die hype nog steeds niet voorbij? Dan heeft dat topic van Calvobbes toch wel iets losgemaaktquote:
Ik eis een second opinion !quote:
ik ben vrijdag vrijquote:
Oooooooooooh is dat hetquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, wij doen een poging tot werken.. das een heel verschil
ook een goedemiddag...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik ben vrijdag vrijen donderdag
![]()
Goedemiddag trouwens
ps complex ik moet er ook nog 9.5
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
Nee dat is omdat degene die belde meteen ophing toen je begeleider de telefoon opnamquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oooooooooooh is dat het![]()
Ik snapte al niet waarom mijn stagebegeleider altijd zo boos naar me zat te kijken![]()
ik ben ook vrijdag vrij en donderdagmidadgquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
Ooooh oke gelukkig maar, ik was al bang dat het door mij kwamquote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee dat is omdat degene die belde meteen ophing toen je begeleider de telefoon opnam
eehm sorry leolinedance bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
Goedemiddag trouwens
omdat mijn zus vrijdag gaat trouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ook een goedemiddag...
waarom is iedereen zoveel vrij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |