Een dijenkletser, zo zou je baasje het verwoorden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen bezwaar tegen het ontbreken van feitenverdraaiingen, hoewel ik het iets eleganter zou proberen te verwoorden.
Wat een lulverhaal van dat water zeg, ik denk dat die kerel wat anders had.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ben het leven zat en heb daarom besloten een paar liter water te zuipen. Schijnt je met gemak een coma op te leveren.
(nee het is meer dat ik sneller naar het AZG kan kruipen dan dat die pokkehelicopter hier kan landen).
Ja, ga bij een knorrenvereniging!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ben het leven zat en heb daarom besloten een paar liter water te zuipen. Schijnt je met gemak een coma op te leveren.
We zijn inderdaad van jou niet anders gewend.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen bezwaar tegen feitenverdraaiingen,
Het beste is om helemaal niet bij een studentenclub te gaan, dat leidt teveel tot schapengedrag.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ga bij een knorrenvereniging!
Dus God rijdt wel beter auto dan Allah?quote:
Nou heeeeel veel water drinken in combinatie met een epileptische aanval kan best een naar effect hebben vrees ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal van dat water zeg, ik denk dat die kerel wat anders had.
Ik heb hem geloof ik al een aantal jaren niet gezien.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij ziet hem vaker dan ik, denk ik.
Ruik je ook aan je vingers?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
Ik heb Femke Halsema vandaag gezien.
Domme snol.
Ja het was nog niet eens bij het corps dat is het sneuequote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ga bij een knorrenvereniging!
Omg @ je fotoboek! Je lijkt net een Turk!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
Ik heb Femke Halsema vandaag gezien.
Domme snol.
Dat lijkt maar zo, alleen houdt Hij wat langer het gaspedaal ingedrukt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus God rijdt wel beter auto dan Allah?
Wat is er mis met Turken?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omg @ je fotoboek! Je lijkt net een Turk!![]()
Constitutieborrel van Het Corps op Hare Majesteit's Eerste;quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het beste is om helemaal niet bij een studentenclub te gaan, dat leidt teveel tot schapengedrag.
Ik ging ooit tijdens een open dag in een zetel zitten van zo'n ballentent. Nou nou nou, hoor, die was alleen voor de Nestor.![]()
Let een beetje op je bloedbeeld joh. Al die opwinding is helemaal niet goed voor je.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef lucida het volgende:
[..]
We zijn inderdaad van jou niet anders gewend.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, alleen houdt Hij wat langer het gaspedaal ingedrukt.![]()
Want? Dus?quote:
hihiquote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Constitutieborrel van Het Corps op Hare Majesteit's Eerste;
''Daar kun je niet zitten, dat is de commissietafel!''
''Dat is Sanskriet voor pisbak.''.
Dat ontgroeningsritueel heb ik ook nooit zo begrepen. Gelukkig ben ik van die studentikoze onzin verschoond gebleven. Trouwens ik zou de eerste de beste corpsbal die mij een ontgroeningsstreek meende te moeten leveren regelrecht met huid en haar villen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het beste is om helemaal niet bij een studentenclub te gaan, dat leidt teveel tot schapengedrag.
Ik ging ooit tijdens een open dag in een zetel zitten van zo'n ballentent. Nou nou nou, hoor, die was alleen voor de Nestor.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat ontgroeningsritueel heb ik ook nooit zo begrepen. Gelukkig ben ik van die studentikoze onzin verschoond gebleven. Trouwens ik zou de eerste de beste corpsbal die mij een ontgroeningsstreek meende te moeten leveren regelrecht met huid en haar villen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |