quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
nederland onder 21 heeft trouwens met 2-0 gewonnen van Roemenië
hofs en huntelaar scoorden
NEDERLAND - Roemenië 2-0quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
nederland onder 21 heeft trouwens met 2-0 gewonnen van Roemenië
hofs en huntelaar scoorden
Tuurlijk nocaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Breng Isra terug lijkt mij al genoeg Robbiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet je in het bericht zetten dan? (ik ken het hele verhaal niet)
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn mail is ook verzonden. Dit doen we natuurlijk graag!
mailtje verstuurdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Maar ja er komt er wel weer 1 voor in de plaatsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
jammer van de Graafschap verliest het oosten toch ook nog 1 club uit de eredivisie
Ja dat welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja er komt er wel weer 1 voor in de plaats
Oranje onder 17 sloeg tijdens het EK ook meerdere malen toe net voor tijd. We zijn op de goede weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoezo laatste minuten syndroomJong oranje scoort gewoon ff in de 87e en 90e minuut
Helmond Sport erbij zal ik persoonlijk wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Als Sparta er maar niet bij komt
Helmond zou idd wel leuk zijn wie had dat verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helmond Sport erbij zal ik persoonlijk wel leuk vinden.
Dat wordt eindelijk een echte derby in de competitie.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Ontruim je de tribune meteen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
M'n asbak staat in de fik maar ik kan de vuurhaard niet vinden
maar ze horen er in kwa club en antouragequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat De Graafschap degradeert, ze verdienen het gewoon niet om erin te blijven.
Ik denk bijna niemand zeker niet kijkend naar de seizoensstart. Maar ze moeten nog 2 zware wedstrijden spelen, zal wel moeilijk voor ze worden, dus geef ik Sparta toch meer kans.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Helmond zou idd wel leuk zijn wie had dat verwacht
Qua spelers niet, dan houdt het wat mij betreft op. Laat ze er eens een goede organisatie neerzetten en dan weer terugkomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ze horen er in kwa club en antourage
en kwa beleidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ze horen er in kwa club en antourage
81 % discount!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
geen geld ook zeg, hup erbij dan maar
Dat is waar, laatste jaren zo'n zooitje daar met bestuur en spelersquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Qua spelers niet, dan houdt het wat mij betreft op. Laat ze er eens een goede organisatie neerzetten en dan weer terugkomen.
is dat die van de makers van Southparkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net Team America weer eens gekeken. Film blijft geweldig.
Net Japan - Frankrijk onder de 20 gezien.quote:
Er zal vast wel iets achterstallig werk liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Pfff morgen geen Fok! wat moet ik toch doen op mijn werk....
werken zeker ?
Dat was eerst meimaand klusmaandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
Sinds wanneer hebben we dit forum
Tja ik werk dus bij planet.. dus ik moet wachten tot mensen mij gaan bellen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets achterstallig werk liggenof je gaat tweaken
Sinds 1 meiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
Al meer dan een maand. Eerst heette het Mei Klusmaandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
O oke... ik zit volgens mij alleen maar bij voetbal en Sport.. wat dat is me echt totaal ontgaan namelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds 1 meiHeette eerst KLU
En zou tijdelijk zijn. Maar het blijft,
probeer dan een bekende te bellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik werk dus bij planet.. dus ik moet wachten tot mensen mij gaan bellen...
Ik kan ook de mensen zelf bellen... maar daar heb ik niet zo'n zin in ....
Dat zijn helemaal eikels... die zijn echt niet vriendelijk door de telefoon...quote:
idd leuk, zie het ook net pas voor het eerst, eens zien of ik mijn ervaringen er ook in kwijt kanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds 1 meiHeette eerst KLU
En zou tijdelijk zijn. Maar het blijft,
Ik bedoel geen beroemdheid, maar iemand in je kenniskringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal eikels... die zijn echt niet vriendelijk door de telefoon...
een hele tijd geleden had ik iemand van ajax aan de lijn.. weet alleen ff niet meer wie...
"Ja meneer u moet echt format c: doen"
O o .....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd leuk, zie het ook net pas voor het eerst, eens zien of ik mijn ervaringen er ook in kwijt kan![]()
Het Keldertjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O o .....
Zijn er nog meer Topics waar ik het bestaan niet van af weet ?
Admin onlyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O o .....
Zijn er nog meer Topics waar ik het bestaan niet van af weet ?
Oquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen beroemdheid, maar iemand in je kenniskring![]()
O zo, Dat is dan wel minder ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O
hahaha
zoals JustMe toen
Maar goed mijn vrienden/innen hebben meestal geen problemenen ik kan helaas niet gezellig bellen want dat valt meteen op
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..quote:
Ach dan ga ik wel een beetje mailen...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..
Lekker muziek op 538
Ja, volgens de forumindex wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..
Lekker muziek op 538
Dat is ook gezellig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach dan ga ik wel een beetje mailen...
Misschien dat het morgen wel druk wordt... het wordt tenslotte slecht weer en dat merk je echt wel aan de aantal calls
Lang niet allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, volgens de forumindex wel.
Dus voor alle fora moet je even op index klikken, dan zie je ze allemaal tenzij je de instellingen hebt veranderd
Tja aan de ene kant is het wel lekker de dag vliegt voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig.
Als het morgen slecht weer is, zit de kans er wel in, denk ik
Of staat er iets te gebeuren, waar wij nog niks van mogen wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
deze kan ik wel allemaal zien
is een foutje denk ik
Welterustenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Mijn beste Hools vrienden/innen ik ga slapen.... misschien tot morgen![]()
doei
op tv netquote:
oké, niet gezien dus. ook niet echt een coldplay liefhebber isquote:
Die met Sean Connery en Nicolas Cage, ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Noca het volgende:
Voor degenen die nog een leuk filmpie willen zien is op VRT1 The Rock te zien.
oow hoelaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Noca het volgende:
Voor degenen die nog een leuk filmpie willen zien is op VRT1 The Rock te zien.
Goed dat je het zegt! Ze foppen ons op teletekst!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu al nacompetitie op SBS!
Ja wij hadden um ook gespot.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:23 schreef Dos37 het volgende:
stomme SBS 6
die Bouharzondinges deed ook weer mee
Je hebt zeker al heel veel zin in hun live concert binnenkortquote:
Vigo Waas.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:23 schreef Dos37 het volgende:
stomme SBS 6
die Bouharzondinges deed ook weer mee
wat is erquote:
zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al heel veel zin in hun live concert binnenkort
Argh. Vergeten. Kutquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Joah, maar Coldplay is toch ook wel aan te horen op Ned 2
Fijn, twee televisiegedoetjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Joah, maar Coldplay is toch ook wel aan te horen op Ned 2
Dat was de enige manier om te voorkomen dat ze elkaar te lijf gingen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
De winnaar van de award 'hoe ben ik stoned live on tv?' Is gewonnen door Oasis.
17 juni zijn ze op de BBC bij Jools Hollandquote:
Nee dank je, ik wil nog slapen vannachtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god.
De fans van Theo Lucius zijn nog dommer dan Lucius zelf
Nu bij SBS6.
Ik zou de Theo Lucius fans maar niet tegen het harnas werken als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee dank je, ik wil nog slapen vannacht
quote:
die jongens zullen zich vast vermakenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Ow enne ik ga Jong Oranje nog ff op bed kijken
Hoolies!
quote:
*bier geeftquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
zo, zijn diekoreanen ook weer blij
biertje dan maar
alleen een erg lange zit, het is ook meer een kleine serie, maar erg mooi iddquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
La Meglio Gioventu blijft toch zo'n mooie film hé, heerlijk om te kijken zo vlak voor het slapen.
Een half uurtje TV zoals TV hoort te zijn op SBS elke doordeweekse avond tussen 12 en 1 meestalquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is 6 pack? Ik ken het alleen als in een sixpack bier?
mja een zender die ik altijd probeer te vermijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:57 schreef Asskicker14 het volgende:
6pack wordt uitgezonden op SBS6 hoor en niet MTV
veldkaartenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
voor waar in t stadion heb jij kaartje voor Coldplay PH?
nicequote:
Over voetbal of wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een half uurtje TV zoals TV hoort te zijn op SBS elke doordeweekse avond tussen 12 en 1 meestal
Ow volgens mij heb ik het wel eens gezien.. Met die kleine zwarte gozer?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeg maar een half uurtje grote onzin
quote:
die zat erbij ja, al lang wegquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow volgens mij heb ik het wel eens gezien.. Met die kleine zwarte gozer?
zo'n mooi regendek boven Bloemendaal is niet verkeerd morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait ook nog even.
Na een avondje Triviant en kaarten met zoon en zus van Bluezz die al bij ons logeren voordat morgen nog een zooitje mensen komt BBQ-en.
Schietgebedje doet voor niet al te veel regen morgen.
Ik dacht dat dat item allang geschrapt was uit het programma, schijnbaar toch niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ok dat was wel grappig inderaad, gingen ze op zoek naar de plaatselijke dorpsgek oid
Ik heb het over de enige keer dat ik dat programma gezien heb.. een half jaar geleden ofzoooquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat item allang geschrapt was uit het programma, schijnbaar toch niet.
Ik moet het eens vaker zien.![]()
idd vorig seizoen deden ze dat, nu niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het over de enige keer dat ik dat programma gezien heb.. een half jaar geleden ofzooo![]()
Toen zat die neger en dat item er nog in.
Vond het kaboutertje van vandaag wel aardig trouwensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd vorig seizoen deden ze dat, nu niet meer
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
Ah,de domme muts van SBS is er weer
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond het kaboutertje van vandaag wel aardig trouwens
daar merk je toch weinig van tijdens t neuken. K heb er namelijk een hekel aan als vrouwen tijdens t neuken over de stelling van Pythagoras beginnenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen,ze moet het niet van d'r herseninhoud hebben
Misschien kan ze de hoek van het ideale standje berekenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar merk je toch weinig van tijdens t neuken. K heb er namelijk een hekel aan als vrouwen tijdens t neuken over de stelling van Pythagoras beginnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien kan ze de hoek van het ideale standje berekenen.
Wie heeft het hier over relaties?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
In een relatie is er meer dan neuken nodig om het in stand te houden en een beetje intelligentie zou niet misstaan.
ik durf de gok met Wytske aan en zo dom is ze nou ook weer niet.... hoop kquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
In een relatie is er meer dan neuken nodig om het in stand te houden en een beetje intelligentie zou niet misstaan.
Wat is een pirate?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lach me trouwens kapot met die Engelsen,ze betalen als gekken en ik heb er nog 40 liggen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5203896285&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
quote:
dat zal wel niet,onlnags is deze voor meer dan 200 pondjes verkocht overigensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je er nog 40 voor die prijs kan verkopen
Engelsen wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:41 schreef Asskicker14 het volgende:
En daar ga je 56 pond voor betalen zeg
OMG!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lach me trouwens kapot met die Engelsen,ze betalen als gekken en ik heb er nog 40 liggen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5203896285&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
je hebt soms van de users op ebay waar je echt dubbel van het lachen ligtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Doen we dadelijk ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou een Buy Now mogelijkheid erbij moeten zetten voor een vaste prijs van 40 pond.
Dan loop je ook wel binnen.
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt soms van de users op ebay waar je echt dubbel van het lachen ligt
een vriend van mij is in Istanbul geweest en die heeft er 300 laten drukken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe ben je aan die boekjes gekomen? En hoeveel heb je er voor betaald?
met bieden is veel meer te verdienenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou een Buy Now mogelijkheid erbij moeten zetten voor een vaste prijs van 40 pond.
Dan loop je ook wel binnen.
niet per se,"de rek" gaat er op een gegeven moment uit en ik ben niet de enige die dit boekje aanbiedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met bieden is veel meer te verdienen
daarom zou ik het ook in verschillende fase's aanbieden en niet de handel in 1 keerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet per se,"de rek" gaat er op een gegeven moment uit en ik ben niet de enige die dit boekje aanbied
over 2 maanden zijn ze niet eens meer 10 pond waard,nu is het geld verdienen en ik heb een seizoenskaart die betaald moet wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom zou ik het ook in verschillende fase's aanbieden en niet de handel in 1 keer
general info,niets bijzondersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:51 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat staat er in dan? Gewoon het offciele boekje nagemaakt ofzo? Of wat?
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ga slapen![]()
Morgen en drukpers aanschaffen![]()
![]()
en daar worden ze niet voor gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopen
ga er maar vanuit als robbie die drukpers heeft heeft gekochtquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga er maar vanuit als robbie die drukpers heeft heeft gekocht![]()
bewaar ik voor later deze dag !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu effe de Bradford docu kijken
Dat is niet goedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:03 schreef tong80 het volgende:
Word ik midden in de nacht wakker door een nachtmerrie dromend dat Fok eruit ligt.
kinderen gingen handtekening vragen en later vroegen ze "juf wie waren dat nou"quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
kinderen gingen handtekening vragen en later vroegen ze "juf wie waren dat nou"
Das iddquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Vannacht om 5 uur naar bed en om 10 uur de wekker is![]()
Argon - ASWH om de algehele amateurtitel van Nederland.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijdrecht wat moet je daaaaaaaaar nou doen
Succes Mich.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Argon - ASWH om de algehele amateurtitel van Nederland.
17.00 als starttijd, dat is wel apart.
Heel duidelijk... Ik ga maar even de ANWB routeplanner raadplegen.quote:Hoe de supporters het sportpark van Argon kunnen bereiken staat hieronder aangegeven.
Naar Mijdrecht vanuit het noorden, oosten of zuiden van het land kunt u het beste gebruik maken van de snelweg A2 tussen Amsterdam en Utrecht dan wel tussen Utrecht en Amsterdam. U verlaat deze snelweg bij de afslag Vinkeveen, provinciale weg N201.
U volgt deze weg, passeert Vinkeveen, gaat bij de kruising met de N212 (richting Woerden) gewoon rechtdoor, laat de afslag naar het industrieterrein Mijdrecht links liggen en gaat bij de afslag Mijdrecht het dorp in.
Vanuit het zuidwesten of de kustprovincies kunt u gebruik maken van de snelweg A4/A44 Den Haag richting Amsterdam. U neemt de afslag Aalsmeer, provinciale weg N201 en volgt deze weg die u via Aalsmeer en Uithoorn naar Mijdrecht voert. De eerste afslag is Mijdrecht Dorp.
In Mijdrecht komt u na enkele honderden meters bij de eerste rotonde, waar u linksaf gaat. U volgt deze rondweg, gaat bij de stoplichten rechtdoor en komt bij de tweede rotonde, waar u ook gewoon rechtdoor gaat.
Let op !!! U komt nu in een 30 km.-zone, een snelle rechtervoet kan hier heel duur zijn! U volgt deze weg tot aan de derde rotonde, waar u linksaf gaat de Hoofdweg op. Als u deze weg volgt (nog steeds 30 km!) ziet u na een kleine kilometer aan uw linkerhand, Hoofdweg 85 A, het sportcomplex van de s.v. Argon liggen, waar u van harte welkom bent.
Spannend dus...quote:
Ja, dat is al vrij snel, Ik ben bang dat het wel tot een uur of 8 kan duren, maar dat merken we wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend dus...
zucht nog 20 min...
Zo ik heb iemand aan de lijn die amper NL spreekt...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is al vrij snel, Ik ben bang dat het wel tot een uur of 8 kan duren, maar dat merken we wel.
Gewoon even wat CM-en dadelijk., denk ik
Dat is ook het enige dat ik mij kon voorstellen dat er in Mijdrecht te doen isquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Argon - ASWH om de algehele amateurtitel van Nederland.
17.00 als starttijd, dat is wel apart.
Dat is vrij irritant ja. Kon je het niet in het Engels proberen, of sprak die persoon dat ook al niet ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo ik heb iemand aan de lijn die amper NL spreekt...
En dan ook nog een lastig probleem.....
veel plezierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik ga de boel afsluiten, moet nog boodschappen doen en dergelijke.
Zondag weer luisterenquote:Gisteren, 3 juni, heeft BNN het Popsecret optreden uitgezonden. Dit geheime concert van Coldplay dat op 6 april 2005 plaatsvond was te zien van 23.10 tot 23.55.
Op 5 juni zal het optreden vervolgens op de radio uitgezonden worden in het programma That's Live van BNN. Dit zal van 16 uur tot 18 uur zijn. Naast het optreden met onder andere Speed Of Sound zal Eric Corton Chris Martin interviewen.
Zeggen dat hij een cursus Nederlands moet volgen en dan weer mag bellenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo ik heb iemand aan de lijn die amper NL spreekt...
En dan ook nog een lastig probleem.....
Hij is niet al te snel nee, bij vlagen wil hij nog wel snel zijn, maar over het algemeen is hij langzaamquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:58 schreef Vom het volgende:
We zijn nog ff up, maar volgens mij beginnen we al behoorlijk traag te worden ofniet?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeggen dat hij een cursus Nederlands moet volgen en dan weer mag bellen
We sputteren idd nog wat tegenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is niet al te snel nee, bij vlagen wil hij nog wel snel zijn, maar over het algemeen is hij langzaam
we doen t nog hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
12:00
We gaan ook neer tussen 12 en 1quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
hey hij doet het nog steeds... zo de klant heeft ook eindelijk opgehangen na 20 min...
pfff
Volgens mij doet ie het nogquote:
We houden inderdaad zo lang mogelijk volquote:
Dan moeten we het er nog maar ff van nemenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:02 schreef Bos81 het volgende:
Ze zouden tussen 12 en 13 uur beginnen, de precieze tijd was niet bekend
Dacht ik
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben altijd de alternatieve Hools nog natuurlijk.
Och ja inderdaad,quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben altijd de alternatieve Hools nog natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |