quote:
dat zal wel niet,onlnags is deze voor meer dan 200 pondjes verkocht overigensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je er nog 40 voor die prijs kan verkopen
Engelsen wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:41 schreef Asskicker14 het volgende:
En daar ga je 56 pond voor betalen zeg
OMG!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lach me trouwens kapot met die Engelsen,ze betalen als gekken en ik heb er nog 40 liggen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5203896285&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
je hebt soms van de users op ebay waar je echt dubbel van het lachen ligtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lach me trouwens kapot met die Engelsen,ze betalen als gekken en ik heb er nog 40 liggen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5203896285&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
Doen we dadelijk ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou een Buy Now mogelijkheid erbij moeten zetten voor een vaste prijs van 40 pond.
Dan loop je ook wel binnen.
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt soms van de users op ebay waar je echt dubbel van het lachen ligt
een vriend van mij is in Istanbul geweest en die heeft er 300 laten drukken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe ben je aan die boekjes gekomen? En hoeveel heb je er voor betaald?
met bieden is veel meer te verdienenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou een Buy Now mogelijkheid erbij moeten zetten voor een vaste prijs van 40 pond.
Dan loop je ook wel binnen.
niet per se,"de rek" gaat er op een gegeven moment uit en ik ben niet de enige die dit boekje aanbiedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met bieden is veel meer te verdienen
daarom zou ik het ook in verschillende fase's aanbieden en niet de handel in 1 keerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet per se,"de rek" gaat er op een gegeven moment uit en ik ben niet de enige die dit boekje aanbied
over 2 maanden zijn ze niet eens meer 10 pond waard,nu is het geld verdienen en ik heb een seizoenskaart die betaald moet wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom zou ik het ook in verschillende fase's aanbieden en niet de handel in 1 keer
general info,niets bijzondersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:51 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat staat er in dan? Gewoon het offciele boekje nagemaakt ofzo? Of wat?
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ga slapen![]()
Morgen en drukpers aanschaffen![]()
![]()
en daar worden ze niet voor gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onofficiele GGD/programma boekjes van den Bosch zullen ook wel storm lopen
ga er maar vanuit als robbie die drukpers heeft heeft gekochtquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga er maar vanuit als robbie die drukpers heeft heeft gekocht![]()
bewaar ik voor later deze dag !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu effe de Bradford docu kijken
Dat is niet goedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:03 schreef tong80 het volgende:
Word ik midden in de nacht wakker door een nachtmerrie dromend dat Fok eruit ligt.
kinderen gingen handtekening vragen en later vroegen ze "juf wie waren dat nou"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |