zo'n mooi regendek boven Bloemendaal is niet verkeerd morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait ook nog even.
Na een avondje Triviant en kaarten met zoon en zus van Bluezz die al bij ons logeren voordat morgen nog een zooitje mensen komt BBQ-en.
Schietgebedje doet voor niet al te veel regen morgen.
Ik dacht dat dat item allang geschrapt was uit het programma, schijnbaar toch niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ok dat was wel grappig inderaad, gingen ze op zoek naar de plaatselijke dorpsgek oid
Ik heb het over de enige keer dat ik dat programma gezien heb.. een half jaar geleden ofzoooquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat item allang geschrapt was uit het programma, schijnbaar toch niet.
Ik moet het eens vaker zien.![]()
idd vorig seizoen deden ze dat, nu niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het over de enige keer dat ik dat programma gezien heb.. een half jaar geleden ofzooo![]()
Toen zat die neger en dat item er nog in.
Vond het kaboutertje van vandaag wel aardig trouwensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd vorig seizoen deden ze dat, nu niet meer
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
Ah,de domme muts van SBS is er weer
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond het kaboutertje van vandaag wel aardig trouwens
daar merk je toch weinig van tijdens t neuken. K heb er namelijk een hekel aan als vrouwen tijdens t neuken over de stelling van Pythagoras beginnenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen,ze moet het niet van d'r herseninhoud hebben
Misschien kan ze de hoek van het ideale standje berekenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar merk je toch weinig van tijdens t neuken. K heb er namelijk een hekel aan als vrouwen tijdens t neuken over de stelling van Pythagoras beginnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien kan ze de hoek van het ideale standje berekenen.
Wie heeft het hier over relaties?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
In een relatie is er meer dan neuken nodig om het in stand te houden en een beetje intelligentie zou niet misstaan.
ik durf de gok met Wytske aan en zo dom is ze nou ook weer niet.... hoop kquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
In een relatie is er meer dan neuken nodig om het in stand te houden en een beetje intelligentie zou niet misstaan.
Wat is een pirate?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lach me trouwens kapot met die Engelsen,ze betalen als gekken en ik heb er nog 40 liggen
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5203896285&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |