quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
nederland onder 21 heeft trouwens met 2-0 gewonnen van Roemenië
hofs en huntelaar scoorden
NEDERLAND - Roemenië 2-0quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
nederland onder 21 heeft trouwens met 2-0 gewonnen van Roemenië
hofs en huntelaar scoorden
Tuurlijk nocaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Breng Isra terug lijkt mij al genoeg Robbiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet je in het bericht zetten dan? (ik ken het hele verhaal niet)
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn mail is ook verzonden. Dit doen we natuurlijk graag!
mailtje verstuurdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Maar ja er komt er wel weer 1 voor in de plaatsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
jammer van de Graafschap verliest het oosten toch ook nog 1 club uit de eredivisie
Ja dat welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja er komt er wel weer 1 voor in de plaats
Oranje onder 17 sloeg tijdens het EK ook meerdere malen toe net voor tijd. We zijn op de goede weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoezo laatste minuten syndroomJong oranje scoort gewoon ff in de 87e en 90e minuut
Helmond Sport erbij zal ik persoonlijk wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Als Sparta er maar niet bij komt
Helmond zou idd wel leuk zijn wie had dat verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helmond Sport erbij zal ik persoonlijk wel leuk vinden.
Dat wordt eindelijk een echte derby in de competitie.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Ontruim je de tribune meteen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
M'n asbak staat in de fik maar ik kan de vuurhaard niet vinden
maar ze horen er in kwa club en antouragequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat De Graafschap degradeert, ze verdienen het gewoon niet om erin te blijven.
Ik denk bijna niemand zeker niet kijkend naar de seizoensstart. Maar ze moeten nog 2 zware wedstrijden spelen, zal wel moeilijk voor ze worden, dus geef ik Sparta toch meer kans.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Helmond zou idd wel leuk zijn wie had dat verwacht
Qua spelers niet, dan houdt het wat mij betreft op. Laat ze er eens een goede organisatie neerzetten en dan weer terugkomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ze horen er in kwa club en antourage
en kwa beleidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ze horen er in kwa club en antourage
81 % discount!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
geen geld ook zeg, hup erbij dan maar
Dat is waar, laatste jaren zo'n zooitje daar met bestuur en spelersquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Qua spelers niet, dan houdt het wat mij betreft op. Laat ze er eens een goede organisatie neerzetten en dan weer terugkomen.
is dat die van de makers van Southparkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net Team America weer eens gekeken. Film blijft geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |