Net Japan - Frankrijk onder de 20 gezien.quote:
Er zal vast wel iets achterstallig werk liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Pfff morgen geen Fok! wat moet ik toch doen op mijn werk....
werken zeker ?
Dat was eerst meimaand klusmaandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
Sinds wanneer hebben we dit forum
Tja ik werk dus bij planet.. dus ik moet wachten tot mensen mij gaan bellen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets achterstallig werk liggenof je gaat tweaken
Sinds 1 meiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
Al meer dan een maand. Eerst heette het Mei Klusmaandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Fok! klust het zelf
O oke... ik zit volgens mij alleen maar bij voetbal en Sport.. wat dat is me echt totaal ontgaan namelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds 1 meiHeette eerst KLU
En zou tijdelijk zijn. Maar het blijft,
probeer dan een bekende te bellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik werk dus bij planet.. dus ik moet wachten tot mensen mij gaan bellen...
Ik kan ook de mensen zelf bellen... maar daar heb ik niet zo'n zin in ....
Dat zijn helemaal eikels... die zijn echt niet vriendelijk door de telefoon...quote:
idd leuk, zie het ook net pas voor het eerst, eens zien of ik mijn ervaringen er ook in kwijt kanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds 1 meiHeette eerst KLU
En zou tijdelijk zijn. Maar het blijft,
Ik bedoel geen beroemdheid, maar iemand in je kenniskringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal eikels... die zijn echt niet vriendelijk door de telefoon...
een hele tijd geleden had ik iemand van ajax aan de lijn.. weet alleen ff niet meer wie...
"Ja meneer u moet echt format c: doen"
O o .....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd leuk, zie het ook net pas voor het eerst, eens zien of ik mijn ervaringen er ook in kwijt kan![]()
Het Keldertjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O o .....
Zijn er nog meer Topics waar ik het bestaan niet van af weet ?
Admin onlyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O o .....
Zijn er nog meer Topics waar ik het bestaan niet van af weet ?
Oquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen beroemdheid, maar iemand in je kenniskring![]()
O zo, Dat is dan wel minder ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O
hahaha
zoals JustMe toen
Maar goed mijn vrienden/innen hebben meestal geen problemenen ik kan helaas niet gezellig bellen want dat valt meteen op
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..quote:
Ach dan ga ik wel een beetje mailen...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..
Lekker muziek op 538
Ja, volgens de forumindex wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja daar moet je toch iemand voor mailen om daar toestemming voor de krijgen..
Lekker muziek op 538
Dat is ook gezellig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach dan ga ik wel een beetje mailen...
Misschien dat het morgen wel druk wordt... het wordt tenslotte slecht weer en dat merk je echt wel aan de aantal calls
Lang niet allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, volgens de forumindex wel.
Dus voor alle fora moet je even op index klikken, dan zie je ze allemaal tenzij je de instellingen hebt veranderd
Tja aan de ene kant is het wel lekker de dag vliegt voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig.
Als het morgen slecht weer is, zit de kans er wel in, denk ik
Of staat er iets te gebeuren, waar wij nog niks van mogen wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
deze kan ik wel allemaal zien
is een foutje denk ik
Welterustenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Mijn beste Hools vrienden/innen ik ga slapen.... misschien tot morgen![]()
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |