Dat zeg ik. Jimmy Cliff Richardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was Cliff Richard vroeger geen zwarte Jamaicaan?
Doe eens rustig man, de vraag staat er net een minuut!quote:
Uzumaki speelt volgens z'n eigen regels dat weet je tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef belsen het volgende:
Doe eens rustig man, de vraag staat er net een minuut!
Eh, ik kom net binnenvallen. Maar ik zie dat die vraag al uit het vorige topic stamt en al sinds 11.51 openstaat (met dezelfde foto)...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef GLO het volgende:
on topic: ik denk ook Desmond Dekker + ook goeiemiddag
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef peaceman het volgende:
Teenage fanclub - Man Made (vanochtend net besteld)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wake up in the morning
sleeping for bread sir
sold out to every monk and beefhead
ooooooh oooooooh mi ears are alight
Ik was ff vergeten hoe snel het hier ging. Dat krijg je als je een paar dagen een leven hebtquote:
Reef?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
filled the gap that the Stone Roses left behind, providing graceful but muscular guitar pop with slightly psychedelic overtones. The band appeared during the waning days of Brit-pop, which guaranteed them a considerable amount of press coverage that helped their debut album rocket to the top of the charts upon its release in early 1996.
Wie?
Dat is toch die TDK reclame?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wake up in the morning
sleeping for bread sir
Verstond je toch meer dan ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wake up in the morning
sleeping for bread sir
'I think that's what he says...but I need to hear it on a Maxell-tape'quote:
nee, nog een stukje:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef cafca het volgende:
Travis?
Denk het niet, dan had er in die bio wel iets over Sub Sub gestaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Z het volgende:
Doves?
dan heb je wel de juiste band in je hoofd...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, Slight return heette het nummer dat ik bedoel.
sorry,had effe moeten melden dat ik naar huis was gegaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Ontopic: Sam Cooke?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bluetones
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bluetones
met dank aan "Slight Return"
quote:When you hearmusic you wouldn't in a million years imagine that it had been produced in Glasgow, Scotland. "
" in particular is honey-dipped in the voodoo-house vocals of America's Deep South, and sun-drenched in the tribal funk of Central and South America. Not what you expect from a country famous for blood sausage and the Loch Ness monster, but then again,
is no ordinary Scot.
Yepquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dit misschien een lichtelijke vervolgvraag en dat het Blueboy - Remember Me is?
Gut ja, dat herinner ik me nog wel, maar wie het ook weer waren? Foto helpt niet echt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze band bracht in 1992 elke eerste maandag van de maand in Engeland een nieuwe single uit in zo'n oplage, dat het telkens de hitlijst haalde, en meestal er weer snel uitging ook.
Ah, het was al geradenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef Grobbel het volgende:
The Wedding Present.
Een van mijn favoriete bands van het moment, trouwens.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
DJ Shadow - Endtroducing
Tikje gedateerd? hahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Z het volgende:
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #15: mét compleet overzicht!
Een lijstje met wie er het meest in trivia gepost hebben. Wel een tikkie gedateerd ...
Nummer 80 met 80 posts.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
ik sta er nog niet in... na dit jaar is dat wel anders![]()
Zelfs mister "20.000+ posts" GLO is er niet eens in te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 postsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
http://forum.fok.nl/user/history/93593quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 posts
Zo'n periode heb ik ook gehad, met het verschil dat ik niet beschaamd afdroop... daarom 28e met 504 posts destijds (punten per post is dus wel uitzonderlijk laagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipen; wat kunnen tijden veranderen he... Nu druip ik niet meer af...
![]()
Tja, ik deed toen net een paar dagen mee, of nog niet eens, dus da's niet zo raarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs mister "20.000+ posts" GLO is er niet eens in te vinden
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Succes, ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Curchulain het volgende:
Etenstijd... ik kijk straks of iemand überhaupt al heeft gereageerd... en anders zet ik er wel een andere vraag voor in de plaats.
Ik heb ook al mijn hoop op je gevestigd hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.
Als jij dat wil...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het sludge metal?
Ik ken Metal Sludge, maar das een websitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Als jij dat wil...![]()
Kan iemand mij uitleggen wat sludge metal is?
Dat heet gewoon stoner (metal)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sludge_metal
* Sack_Blabbath is eigenwijs en noemt 't gewoon lekker toch stonerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Stoner Metal and Sludge Metal are often used interchangeably, but some fans make distinctions: Sludge metal has more similarities with grindcore and hardcore punk. There also are similarities to doom metal, but most aficionados consider the two genres distinct.
dit zie ik ook weer te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?quote:
Sinds dat Michael en Sandra Cretu zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
niet blijktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
Magoed, die was het niet. 't Is trouwens geen band... Metal is zijdelings van toepassing op de muzieksoort, en die 30 minuten is een absolute uitschieter, net als de afsluiter van CD1 met z'n bijna 14 minuten.quote:Ambient pop sculptors Enigma are the brainchild of Michael Cretu (b. 18 May 1957, Bucharest, Romania).
Ook in de popencyclopedie staat Enigma bij Duitsland... vreemde zaak!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:15 schreef Curchulain het volgende:
Michael Cretu is voor zover ik weet een Roemeen... en volgens AMG is Enigma inderdaad op Ibiza ontstaan.
Volgens discogs.com:
[..]
Met zo'n fijne meneer Ceaucescu aan de macht zou ik ook liever vanuit Duitsland opereren dan vanuit Roemenië.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook in de popencyclopedie staat Enigma bij Duitsland... vreemde zaak!
Misschien dat ze de band gevormd hebben op Ibiza, hij in Roemenië geboren is, maar dat de band (inclusief Duitse Sandra) vanuit Duitsland is gaan opereren...
Anyway Enigma is dus in elk geval niet het goede antwoord..
Ja, doe nog maar een U2 vraag, Nevaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:31 schreef Neva het volgende:
Ben ik heel brutaal als ik vraag of de vraag van Curchulain in de parkerstand kan.. de vraag loopt nu al zo'n 5 uur en niemand heb een idee .. kunnen we doortrivven ...
quote:
Die van Desmond Dekker bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of mijn vraag die niet geraden was
Hmm... Alexander lukt nog wel... Empire ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik zat al aan Atari Teenage Riot te denken na de laatste paar hints, maar dit zou ik toch niet geweten hebben.
En voor al die hardnekkige vragen die niemand kan oplossen, je kunt altijd nog de rebus als redmiddel gebruiken.
Voor intelligence had ik een plaatje van Brain van Pinky & the Brain gebruikt denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hmm... Alexander lukt nog wel... Empire ook
Intelligence niet... Sacrifice wel... misschien
Nieuwe vraag is een rebus:
[afbeelding]
Welk album van een driemansformatie uit de San Francisco bay area wordt hier uitgebeeld?
Bedenk me nu dat het CIA-logo ook geschikt had geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor intelligence had ik een plaatje van Brain van Pinky & the Brain gebruikt denk ik.![]()
Nope... komen uit Seattlequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef Neleos het volgende:
Gokje op Presidents Of The USA
Uit frustratie geborenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef Grobbel het volgende:
American Idiot van Green Day zeker?
Die is goed, Grobbel, je mag een nieuwe vraag stellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je vraag bij deze ook niet meer open staat? Anders gok ik op Ken Boothe.![]()
De hint "het zou zo maar eens een vervolgvraag kunnen wezen" heb ik nog niet eens hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
America
vooruit, die keur ik goed. Billy Corgan heet iequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef Neva het volgende:
die van smashing pumpkins.. ?
je verhaaltje deed het hem.. maar vind de tekening vrij weinig gelijkenis tonen.. zoals ik mij de goede man op het netvlies zie..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
vooruit, die keur ik goed. Billy Corgan heet ie
Neva +1
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
Is het een plaat van Prince waar Candy Dulfer op meespeelt?
kan even geen andere muzikale vaders verzinnen
bandjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef Berkery het volgende:
Speelt zoonlief in een bandje of solo?
uitvoerend artiest is goed.. helpt het als ik zeg dat one headlight.. een van de bekendere nummers er op staat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wallflowers? Ben niet zo bekend met hun albumtitels..
quote:
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben nog stevig aan het jubelen en hou ondertussen een schuin oog gericht op Joolz Holland
Eh, nee, de pc staat elders (hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.![]()
Mwoa, niet echt. Ik denk aan The Byrds, maar die zijn het vast niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, nee, de pc staat elders (hier). Maar ik zat wel in de huiskamer te jubelen (alle vragen uitgeprint). Ben nu echter aan de mp3's toe, dus toch maar weer achter de pc gekropen (en zowaar, daar stond een vraag van jou klaar
) en de video aangezet.
Al enige sjoege omtrent de foto?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Bukgeit to the recsuequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Ah, ik twijfelde al of ik ze al niet eens eerder gedaan had. Als je ze de volgende keer maar niet wéér mist...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ai![]()
Die heeft GLO al eens eerder gevraagd en toen kwam ik er ook pas op na een rebus met 2 Buddy Holly's.
Niet meer dan 1 woord per titel bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
Lezen jullie de vraag nog eens.
Geen ander vrouwelijk equivalent dan die jij opsomt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
Lezen jullie de vraag nog eens.
Nee. Geen zij, haar, meisje, vrouw, dame of eigennamen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet meer dan 1 woord per titel bedoel je?
Aha. Dat was niet direct duidelijk. OK, nieuwe poging.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee. Geen zij, haar, meisje, vrouw, dame of eigennamen.
Primaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Willeke Alberti – Morgen Ben Ik De Bruid
Madonna – Like A Virgin
Anouk – Nobody’s Wife
Elvis Presley – Little Sister
Boudewijn de Groot – Tante Julia
Leonard Cohen – Sisters Of Mercy
Doe Maar – Nachtzuster
Gregory Isaacs – Night Nurse
Heintje – Oma’tje Lief
Heintje – Mama
Ah, leuke lijst. Alleen Moi... Lolita mag volgens je eigen regels natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:56 schreef bukgeit het volgende:
Dit had ik nog:
Peter de Koning - 't Is Altijd Lente In De Ogen Van De Tandartsassistente
Tindersticks - My Sister
Red House Painters - Mistress
Sex Pistols - God Save The Queen
Genesis - Duchess
Maywood - Mother How Are You Today
Anouk - Nobody's Wife
Alizée - Moi... Lolita
Pearl Jam - Daughter
Lange Frans & Baas B - Moppie
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef bukgeit het volgende:
Admiral Freebee helemaal vergeten.
Goed en snelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:07 schreef bukgeit het volgende:
Sgt. Petter
Colonel Abrahams
General Saint
The Baptist Generals
Captain Sensible
Marshall Jefferson
Amanda Marshall
Captain Gumbo
Wolf Colonel
Lieutenant Stitchie
Kan het sneller?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:26 schreef bukgeit het volgende:
Beck
Tsja.quote:
Laat ik je dan nog ff verder aansporen door te zeggen dat hij een héééééle bekende kop heeft. Alleen ziet-ie er momenteel wat ouder uit. Je kunt tenslotte niet altijd jong blijven. Alhoewel...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja.
Hij heeft wel een bekende kop.
maar dat kan ook komen doordat ik er al 10 minuten tegen aan loop te staren.
Hele bekende kop dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Laat ik je dan nog ff verder aansporen door te zeggen dat hij een heeeeeeele bekende kop heeft. Alleen ziet-ie er momenteel wat ouder uit. Je kunt tenslotte niet altijd jong blijven. Alhoewel...
Joecheiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hele bekende kop dus.
Neil Young?
Ah. Met die tip d'r bij. Dat moet haast wel goed zijn en met zijn grote ogen.
Ik heb net nog een hoop onzin opgestuurd, maar ga morgen nog eens kijken of ik nog wat vragen kan beantwoorden waar ik nog helemaal niks voor heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Joechei
Een soort vervolgvraag op The Hollies zeg maar, maar die hint hoefde niet meer
Neleos +1
Heb je mijn antwoord in het JubiAntwoordTopic nog gezien - dat je nog tot vanavond 20 uur kunt jubelen?
quote:Dit is uw orgel Heer, dit is uw kerk
'k Loop zomaar binnen Heer, net van m'n werk
Niet voor de priester Heer, of 't antiek
Ik kom alleen maar Heer, voor de muziek
Is het bezwaarlijk Heer, dat ik hier zit
Maakt 't wat uit oh Heer, dat ik niet bid
'k Ben niet hervormd of zo, niet katholiek
Ik kom alleen maar hier voor de muziek
Ik kom hier vaker Heer, haast elke week
Nooit bij een zondagsdienst, nooit voor de preek
Als je alleen bent Heer, zonder publiek
Nou dan geniet je meer van de muziek
Ik had 'n rotdag Heer, 't lukte niet best
'k Werd door collega's Heer, ook nog gepest
't Komt door 't orgel Heer, door uw trompet
Ik kwam haast ongemerkt tot een gebed
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:03 schreef Neleos het volgende:
Die van jou heb ik trouwens ook net opgestuurd.![]()
DC Lewis - Mijn Gebedquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:05 schreef Neleos het volgende:
Weet je welk nummer dit is en van wie?
[..]
Hehehe. Doen we. Want je hebt het andermaal mis. Trusten!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:24 schreef Neleos het volgende:
Zwart-Wit en anders ga ik pitten.
Lijkt me wel een mooie vraag om mee wakker te worden voor de ochtendploeg.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Hehehe. Doen we. Want je hebt het andermaal mis. Trusten!
Yeah, mooi nummer. Hello there Ascarothquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:25 schreef Ascaroth het volgende:
How I Long to Feel That Summer in My Heart.![]()
quote:One last question... Where does the name Gorky's Zygotic Mynci come from?
(Starts to giggle) I imagine that's about the millionth time I've been asked that! Well basically, when we were thinking of a name, and trying to think of a really cool name, but we just ended up with crap names, so we thought "ah fuck it", we might as well stick with the most ridiculous crap name we could think of, because we never thought we'd go for this long or whatever. So then John came up with a name, I think he found Gorky, but it was meant to be the Gawky spelling, as in someone who's a bit awkward and Zygotic from the dictionary or from a biology lesson and then Mynci is just a funny way of spelling! So we thought yeah, we'll go with that, and so we've stuck with it ever since.
Sleep wellquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:07 schreef Ascaroth het volgende:
Het zal vast een dikke vette 'Ach, verrek!' zijn, maar ik maak er hier al stotterend niks van.
Tijd voor wat nachtrust..
zit ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 06:07 schreef bukgeit het volgende:
'Aap' misschien, als de 'c' als 'k' wordt uitgesproken?
Nee nooit. Jij laat je niet misleiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:14 schreef Grobbel het volgende:
Hebben die ooit top 10 hits gehad dan? Zelfs Stil in mij heeft de top 10 nooit gehaald...
Exclusief, maar de vraag is al beantwoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:49 schreef timbob het volgende:
is dit incl de poema's?
Lotte. +1quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:08 schreef Lotte. het volgende:
die ander was carrilio
ik was toen nog zo'n hitmeisje![]()
Ik zie het alleen als ik het album heb over het algemeen, maar nu geen idee....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:23 schreef timbob het volgende:
lastig..
ik zie zulke vragen nooit
MOM doet mij denken aan members of mayday,maar dat is het niet.
Wat mij betreft het laatste hahaha,quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:37 schreef Lotte. het volgende:
![]()
Ik moet nu naar mijn broertjes verjaardag, dus hij kan of geparkeerd worden, of de punt gaat naar peaceman.
Volgens mijn informatie speelt die er niet eensquote:
Ken je het festival wel Belsen?quote:
Eh, nee, is dat nodig dan.quote:
Was wel handig geweest ivm het goede antwoordquote:
Zit meer in de goede richting:quote:Apocalyptica, dan.
nope... de band is engels en stond vorig jaar op Lowlands in de Grolschtent....quote:
Qua naam dichterbij, qua stijl (zie eerder hint) niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef bartrid het volgende:
oh da's oceansize toch? Staat op het nog steeds een keer uitchecken lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |