uitvoerend artiest is goed.. helpt het als ik zeg dat one headlight.. een van de bekendere nummers er op staat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wallflowers? Ben niet zo bekend met hun albumtitels..
quote:
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben nog stevig aan het jubelen en hou ondertussen een schuin oog gericht op Joolz Holland
Eh, nee, de pc staat elders (hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.![]()
Mwoa, niet echt. Ik denk aan The Byrds, maar die zijn het vast niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, nee, de pc staat elders (hier). Maar ik zat wel in de huiskamer te jubelen (alle vragen uitgeprint). Ben nu echter aan de mp3's toe, dus toch maar weer achter de pc gekropen (en zowaar, daar stond een vraag van jou klaar
) en de video aangezet.
Al enige sjoege omtrent de foto?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Bukgeit to the recsuequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Ah, ik twijfelde al of ik ze al niet eens eerder gedaan had. Als je ze de volgende keer maar niet wéér mist...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ai![]()
Die heeft GLO al eens eerder gevraagd en toen kwam ik er ook pas op na een rebus met 2 Buddy Holly's.
Niet meer dan 1 woord per titel bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
Lezen jullie de vraag nog eens.
Geen ander vrouwelijk equivalent dan die jij opsomt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
Lezen jullie de vraag nog eens.
Nee. Geen zij, haar, meisje, vrouw, dame of eigennamen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet meer dan 1 woord per titel bedoel je?
Aha. Dat was niet direct duidelijk. OK, nieuwe poging.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee. Geen zij, haar, meisje, vrouw, dame of eigennamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |