Tja, ik deed toen net een paar dagen mee, of nog niet eens, dus da's niet zo raarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs mister "20.000+ posts" GLO is er niet eens in te vinden
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Succes, ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Curchulain het volgende:
Etenstijd... ik kijk straks of iemand überhaupt al heeft gereageerd... en anders zet ik er wel een andere vraag voor in de plaats.
Ik heb ook al mijn hoop op je gevestigd hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.
Als jij dat wil...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het sludge metal?
Ik ken Metal Sludge, maar das een websitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Als jij dat wil...![]()
Kan iemand mij uitleggen wat sludge metal is?
Dat heet gewoon stoner (metal)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sludge_metal
* Sack_Blabbath is eigenwijs en noemt 't gewoon lekker toch stonerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Stoner Metal and Sludge Metal are often used interchangeably, but some fans make distinctions: Sludge metal has more similarities with grindcore and hardcore punk. There also are similarities to doom metal, but most aficionados consider the two genres distinct.
dit zie ik ook weer te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?quote:
Sinds dat Michael en Sandra Cretu zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
niet blijktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
Magoed, die was het niet. 't Is trouwens geen band... Metal is zijdelings van toepassing op de muzieksoort, en die 30 minuten is een absolute uitschieter, net als de afsluiter van CD1 met z'n bijna 14 minuten.quote:Ambient pop sculptors Enigma are the brainchild of Michael Cretu (b. 18 May 1957, Bucharest, Romania).
Ook in de popencyclopedie staat Enigma bij Duitsland... vreemde zaak!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:15 schreef Curchulain het volgende:
Michael Cretu is voor zover ik weet een Roemeen... en volgens AMG is Enigma inderdaad op Ibiza ontstaan.
Volgens discogs.com:
[..]
Met zo'n fijne meneer Ceaucescu aan de macht zou ik ook liever vanuit Duitsland opereren dan vanuit Roemenië.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook in de popencyclopedie staat Enigma bij Duitsland... vreemde zaak!
Misschien dat ze de band gevormd hebben op Ibiza, hij in Roemenië geboren is, maar dat de band (inclusief Duitse Sandra) vanuit Duitsland is gaan opereren...
Anyway Enigma is dus in elk geval niet het goede antwoord..
Ja, doe nog maar een U2 vraag, Nevaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:31 schreef Neva het volgende:
Ben ik heel brutaal als ik vraag of de vraag van Curchulain in de parkerstand kan.. de vraag loopt nu al zo'n 5 uur en niemand heb een idee .. kunnen we doortrivven ...
quote:
Die van Desmond Dekker bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of mijn vraag die niet geraden was
Hmm... Alexander lukt nog wel... Empire ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik zat al aan Atari Teenage Riot te denken na de laatste paar hints, maar dit zou ik toch niet geweten hebben.
En voor al die hardnekkige vragen die niemand kan oplossen, je kunt altijd nog de rebus als redmiddel gebruiken.
Voor intelligence had ik een plaatje van Brain van Pinky & the Brain gebruikt denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hmm... Alexander lukt nog wel... Empire ook
Intelligence niet... Sacrifice wel... misschien
Nieuwe vraag is een rebus:
[afbeelding]
Welk album van een driemansformatie uit de San Francisco bay area wordt hier uitgebeeld?
Bedenk me nu dat het CIA-logo ook geschikt had geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor intelligence had ik een plaatje van Brain van Pinky & the Brain gebruikt denk ik.![]()
Nope... komen uit Seattlequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef Neleos het volgende:
Gokje op Presidents Of The USA
Uit frustratie geborenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef Grobbel het volgende:
American Idiot van Green Day zeker?
Die is goed, Grobbel, je mag een nieuwe vraag stellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je vraag bij deze ook niet meer open staat? Anders gok ik op Ken Boothe.![]()
De hint "het zou zo maar eens een vervolgvraag kunnen wezen" heb ik nog niet eens hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
America
vooruit, die keur ik goed. Billy Corgan heet iequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef Neva het volgende:
die van smashing pumpkins.. ?
je verhaaltje deed het hem.. maar vind de tekening vrij weinig gelijkenis tonen.. zoals ik mij de goede man op het netvlies zie..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
vooruit, die keur ik goed. Billy Corgan heet ie
Neva +1
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
Is het een plaat van Prince waar Candy Dulfer op meespeelt?
kan even geen andere muzikale vaders verzinnen
bandjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef Berkery het volgende:
Speelt zoonlief in een bandje of solo?
uitvoerend artiest is goed.. helpt het als ik zeg dat one headlight.. een van de bekendere nummers er op staat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wallflowers? Ben niet zo bekend met hun albumtitels..
quote:
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben nog stevig aan het jubelen en hou ondertussen een schuin oog gericht op Joolz Holland
Eh, nee, de pc staat elders (hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aha. TV en PC op 1 kamer is wel een uitkomst ja. Ik zou de hele tijd op de trap heen en weer moeten rennen om dat te doen.![]()
Mwoa, niet echt. Ik denk aan The Byrds, maar die zijn het vast niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, nee, de pc staat elders (hier). Maar ik zat wel in de huiskamer te jubelen (alle vragen uitgeprint). Ben nu echter aan de mp3's toe, dus toch maar weer achter de pc gekropen (en zowaar, daar stond een vraag van jou klaar
) en de video aangezet.
Al enige sjoege omtrent de foto?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Bukgeit to the recsuequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
The Hollies
Ah, ik twijfelde al of ik ze al niet eens eerder gedaan had. Als je ze de volgende keer maar niet wéér mist...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ai![]()
Die heeft GLO al eens eerder gevraagd en toen kwam ik er ook pas op na een rebus met 2 Buddy Holly's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |