Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 postsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
ik sta er nog niet in... na dit jaar is dat wel anders![]()
http://forum.fok.nl/user/history/93593quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 posts
Zo'n periode heb ik ook gehad, met het verschil dat ik niet beschaamd afdroop... daarom 28e met 504 posts destijds (punten per post is dus wel uitzonderlijk laagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipen; wat kunnen tijden veranderen he... Nu druip ik niet meer af...
![]()
Tja, ik deed toen net een paar dagen mee, of nog niet eens, dus da's niet zo raarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs mister "20.000+ posts" GLO is er niet eens in te vinden
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Succes, ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Curchulain het volgende:
Etenstijd... ik kijk straks of iemand überhaupt al heeft gereageerd... en anders zet ik er wel een andere vraag voor in de plaats.
Ik heb ook al mijn hoop op je gevestigd hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dubbel-CD, half uur durende tracks... Ik heb toch het gevoel dat ik het zou moeten weten, maar ik kom er maar niet achter.
Als jij dat wil...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het sludge metal?
Ik ken Metal Sludge, maar das een websitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Als jij dat wil...![]()
Kan iemand mij uitleggen wat sludge metal is?
Dat heet gewoon stoner (metal)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sludge_metal
* Sack_Blabbath is eigenwijs en noemt 't gewoon lekker toch stonerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Stoner Metal and Sludge Metal are often used interchangeably, but some fans make distinctions: Sludge metal has more similarities with grindcore and hardcore punk. There also are similarities to doom metal, but most aficionados consider the two genres distinct.
dit zie ik ook weer te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral in de assospelen - hoewel ik daar de laatste tijd veel van wat laat versloffen. Als je veel van die topics tegelijk doet ben je nl. overal te laat (weet dolle_hond alles van)
Ik ben weg... het onweer in
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?quote:
Sinds dat Michael en Sandra Cretu zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
niet blijktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt die uit Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |