sorry,had effe moeten melden dat ik naar huis was gegaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, de vraag staat er net een minuut!
Ontopic: Sam Cooke?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bluetones
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bluetones
met dank aan "Slight Return"
quote:When you hearmusic you wouldn't in a million years imagine that it had been produced in Glasgow, Scotland. "
" in particular is honey-dipped in the voodoo-house vocals of America's Deep South, and sun-drenched in the tribal funk of Central and South America. Not what you expect from a country famous for blood sausage and the Loch Ness monster, but then again,
is no ordinary Scot.
Yepquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dit misschien een lichtelijke vervolgvraag en dat het Blueboy - Remember Me is?
Gut ja, dat herinner ik me nog wel, maar wie het ook weer waren? Foto helpt niet echt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze band bracht in 1992 elke eerste maandag van de maand in Engeland een nieuwe single uit in zo'n oplage, dat het telkens de hitlijst haalde, en meestal er weer snel uitging ook.
Ah, het was al geradenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef Grobbel het volgende:
The Wedding Present.
Een van mijn favoriete bands van het moment, trouwens.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
DJ Shadow - Endtroducing
Tikje gedateerd? hahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Z het volgende:
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #15: mét compleet overzicht!
Een lijstje met wie er het meest in trivia gepost hebben. Wel een tikkie gedateerd ...
Nummer 80 met 80 posts.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
ik sta er nog niet in... na dit jaar is dat wel anders![]()
Zelfs mister "20.000+ posts" GLO is er niet eens in te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 postsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tikje gedateerd? hahaha
http://forum.fok.nl/user/history/93593quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Z het volgende:
Waar doet GLO dat eigenlijk naast de Trivia?
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je staat er trouwens wel in, op 189 met 7 posts
Zo'n periode heb ik ook gehad, met het verschil dat ik niet beschaamd afdroop... daarom 28e met 504 posts destijds (punten per post is dus wel uitzonderlijk laagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow verrek ja.. dat was in de tijd dat ik heel af en toe wel eens keek en wat riep, om vervolgens beschaamd af te druipen; wat kunnen tijden veranderen he... Nu druip ik niet meer af...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |