las het in de krant dat ie nieuw in het assortiment zit...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand ervaring met de McPita?
Nee, straks gaat die lucht in je kleding zitten en aan de mensen bij je op het werk over hun nek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
las het in de krant dat ie nieuw in het assortiment zit...
zou er geen zak van weten...
ben in geen maanden meer bij de mc geweest
of je hebt er gewoon geen zin in!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, straks gaat die lucht in je kleding zitten en aan de mensen bij je op het werk over hun nek.
hij's aangevallen door de wezens in zn koelkastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal Jerruh inmiddels al bewusteloos zijn aangetroffen naast zijn geopende koelkast?
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's aangevallen door de wezens in zn koelkast
ach, over minder dan 40 minuten is die ook weer voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Semisane het volgende:
ja ook hallo..ofzow... Giganties ochtendhuneur heb....![]()
Als ik wist wat het was zou ik er op reageren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Semisane het volgende:
ja ook hallo..ofzow... Giganties ochtendhuneur heb....![]()
tip van de dag... never meet at your home....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.
verkopen ze dat ding nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en geen zin in een MacTasty
Weet ik veel. Voor zover we weten ben ik geen MacDonalds expert.quote:
Nee, ik stem immer op de kroeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
tip van de dag... never meet at your home....
kan je hem ook afnokken waneer je wiltquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik stem immer op de kroeg.
dat komt helaas nog altijd door mezelfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoor je dat Jer?
Weet ik veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Semisane het volgende:
tja...de H&M...daar moet je ook dus naar toe gaan als ze net een neiuwe kolectie binnen hebben..want anders is het idd niet veel.
Eerder zwemmen zou ik wel willen, maar ik heb die middag wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef petre86 het volgende:
goeiemiddag
zaterdag geen zwemmeet dus?
of eerder zwemmen en dan eten en een kroeg in? (tip, hint??)
ja hallo, prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:27 schreef tech het volgende:
[..]
Eerder zwemmen zou ik wel willen, maar ik heb die middag wedstrijden.
Gaat lukken vent!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:25 schreef Prego het volgende:
veel plezier!!!
Night Wish is anders ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gaat lukken vent!!
@ Ryan_R: Herrie die je vast geen moer aan vindt
Oh nou... Epica ligt in de buurt van Nightwish! Alleen dan met grunts enzo he... wel cool. Is buiten, in de buurt en gratisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Night Wish is anders ook leuk hoor.
Veel plezier in ieder geval![]()
Tja, ga ook al gratuit naar het Arrow Festival volgende week zaterdagquote:
stoer!! altijd goeie namen daar!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, ga ook al gratuit naar het Arrow Festival volgende week zaterdag
Ha die Waxx!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
*hoezo verslaafd*
*op school zit*
*Kindergarten-gevoel krijg*
Hai
Dit lijkt overdag wel een in- en uitklok-honk
Je hebt dus weer een plusje gescoord bij PappaWaxx!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Reactie van mijn vader toen hij de zooi op mijn huidige kamer zag: "Vérschrikkelijk.... Vér-schrik-ke-lijk.... Ik ga naar buiten, ik word hier heeel, heeeelll droevig van...." en vervolgens denkt hij dat ik hoge schulden heb, aan de alcohol ben en drugs gebruik, hij geloofde niet dat ik die dag alles op één hoop had gegooid om te sorteren.
Naja, en toen naar mijn nieuwe woning: "Tja.... tja.... Tja..."
Kommansjnadda!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef Waxxer het volgende:
En op school is het steeds weer meer raar om rond te lopen met al die jonkies
Maar als ik eenmaal verhuisd ben dan.... Naja, stel ik ben een Sim, dan heb ik nu drie rode streepjes, en als ik verhuisd ben worden dat minimaal twee groene
Succes met het klussen en met de familiebanden!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Grote Schulden
Nee hoor
Ik ga verder, tot de vlg keer tussendoor wellicht eventueel!
Okee, prioriteit: ZONDAG 5 juni 2005, 12:00 - 17:30 zwemmen in de Tongelreep in Eindhoven.quote:
Als het wiel niet AL te krom is, kun je de spaken aanspannen. Dan trekt het wiel weer recht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, ik wist dat er een slag in mijn wiel zat, maar niet dat die slag zo groot was dat de hele boel aanloopt als ik mijn band op pomp.
Heeft iemand verstand van slagen in wielen? Kun je die er zelf uitslaan op een of andere manier?
O is dat zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, prioriteit: ZONDAG 5 juni 2005, 12:00 - 17:30 zwemmen in de Tongelreep in Eindhoven.
Jij gaat mee!
Nou, het ik wel gebeurd op een plek waar een spaak mist....dus wie weet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:41 schreef tech het volgende:
[..]
Als het wiel niet AL te krom is, kun je de spaken aanspannen. Dan trekt het wiel weer recht.
Spaken kun je ook los kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, het ik wel gebeurd op een plek waar een spaak mist....dus wie weet?
Hey cool, ik ga geloof ik ook, alleen niet gratisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, ga ook al gratuit naar het Arrow Festival volgende week zaterdag
Dat zal niet veel zijn, danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen de hele dag de solvabiliteit en rentabiliteit van een niet bestaand bedrijf uitrekenen
nuttigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen de hele dag de solvabiliteit en rentabiliteit van een niet bestaand bedrijf uitrekenen
jaja als ik het niet doe moet ik stoppen met mijn opleiding.. is nog voor mn Pquote:
Getverrrrrrrrrrrrrrrderriequote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
Tot zondag!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga richting de kust. Fijn weekend iedereen!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:19 schreef tech het volgende:
Voorlopig bezoekerslijstje voor de zondag-zwemmeet:
- Blond19
- Petre86
- Tech
enkele twijfelaars, weersafhankelijken e.d.
*terug waai*quote:
Tja, ach... Kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef Prego het volgende:
de tongelreep
lang geleden dat ik daar ben geweest
tot vanavond!!! kei leuk!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef Ryan_R het volgende:
Imogen heap - Hide And Seek
kei vetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dus... is toch kei gezellig kei leuk kei gaaf!![]()
meer vet, minder keiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
spareribs
ik zat er helemaal ondermaar wel heerlijk..
bedtijd...?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Too much info..
Bijna bedtijd trouwens....
creno style?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Ben weer thuis uit m'n werk. En net even heerlijk zitten relaxen op de plee
Sounds like fun..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k moet morgen om6:45 uur
op 't station staan.
Huisartsbeurs in de Ahoy.
[afbeelding]
sowieso.. wat moet jij met huisartsen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, ik zie het als een gezellig dagje uit met collega's,.
zeker iedereen ziektes aanpratenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Zijn (potentiële) klanten.
We gaan met z'n achten een flinke stand bemensen..
wat modernquote:
Vin je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Vlarp het volgende:
Cu2 heeft na jaren eindelijk een normale layout
Goed hoor. Jammer dat Brad moet werken natuurlijk maar ja. Geld is ook belangrijk. Alleen ik moet maandag alweer naar huisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef Weemz het volgende:
Wonderer! En? Hoe bevallen de wittebroodsweken?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
Nu dus flink zuipen
en links van me zometeen Coldplay op BNN
dank u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank u!
palmpje???
ik heb vandaag mijn klasgenoten ook maar eens wijsgemaakt in het fenomeen
Mukke Loaie
dat blijkt dus een typische uitspraak uit mn dorp te zijnHmm.. Palm.. lekker.. maar nu even niet meer. Ga zo slapen.. ben moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
die heb ik niet zo snelquote:
ik mòet 19:15 de trein hebben trouwens.. dan ben ik om 21:32 op mijn eigen stationnetje en kan ik gelijk door naar werk om van 21:45 tot 6 te werken 's nachtsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, prioriteit: ZONDAG 5 juni 2005, 12:00 - 17:30 zwemmen in de Tongelreep in Eindhoven.
Jij gaat mee!
nachtdienst hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Werken van 21:45 tot 6?![]()
...
Is dat in de slavernij? Want zo klinkt het wel!![]()
Ja zo kan je het ook noemen.quote:
truste zwijntjequote:
uhoh, ben ik nu aan de beurt?quote:
cocos.. jak die bountysmaak...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik smaak naar aardbeien met slagroom.
En soms naar cocos.
.
Trusten Peetquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
cocos.. jak die bountysmaak...
trusten
Kramp in je F5-vinger nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:41 schreef tech het volgende:
En goedenavond ook!
Wat duurde dat lang zeg!
Als je hebt zitten trillen: pas op voor de na-schokken!quote:
...Ipanema? Wa?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
DM goes Ipanema?
Kijk, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r is een male en female versie van dat nummer. Da's wel geinig..
Ken je klassiekers Beautje.quote:
Maar wie gaat ONZ dan volbaggeren?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vind 't wel mooi geweest. Morgen weer lekker verder, en de hele dag fok!ken, heerlijk een week voor de pw-week. Geen hw en zo.
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.quote:
*vol spanning afwacht*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
'k heb gister al gebierd, en vandaag smaakte de whiskey niet. Dus ik voel me gedwongen, ik zal morgen weer een poging doen, om mijn dagrecord te verbreken.
Iets minder American Idol kijken Beautje.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.![]()
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iets minder American Idol kijken Beautje..
M'n wattus?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.quote:
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was..
Neeeee, niet jij ook al?!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt toch niet bepaalde foto's gezien he Beau?!
Ah, mooi.quote:
* 'koop'*quote:Op zondag 5 juni 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
The Girl from Ipanema - The Antonio Carlos Jobim Songbook
Heerlijk, die cd met relaxte latin muziek..
ga jij foto's posten dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
Maar dan wel posten! En niet alleen maar lurken voor de foto's..
krijgen we hièr een foto van dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik smaak naar aardbeien met slagroom.
En soms naar cocos.
.
En wat voor een foto zal je krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij foto's posten dan?
kan ik mijn collectie van 1 foto weer aanvullen
Die foto's bedoelde Beau dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij foto's posten dan?
Dus iedereen en zijn oma heeft de foto's dus gezien behalve ikke!quote:
Dat hoop ik toch goftedomme van niet!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus iedereen en zijn oma heeft de foto's dus gezien behalve ikke!![]()
quote:
Zag er veelbelovend uitquote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!
ik heb alleen maat 2 kadetjes gezien hoor
zonder vleeswaren erbij...
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!
ik heb alleen maar 2 kadetjes gezien hoor
zonder vleeswaren erbij...
Ik ben nog haske nuchter.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je alweer dronken genoeg voor her vervolg?
Met de nadruk op "nog".quote:
Ja, lek..quote:
Ik zal m'n best doen!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:59 schreef petre86 het volgende:
LB, als jij me nou maandag de foto's geeft die beavje straks post krijg jij die ik al heb
quote:
hij begint al fout te spellen.. het uur U nadertquote:
Je hebt gewoon een moeilijke naam.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij begint al fout te spellen.. het uur U nadert
Slapen jij.quote:"nu met bonuskaart 2 kadetjes voor weinig"
nah.. ik ga plattrusten..
[/lurk mode on]
Dat proef ik echt wel heur!quote:
yvonneding is altijd nog petriequote:Op zondag 5 juni 2005 02:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een moeilijke naam..
En dat is de yvonniaanse spelling. Ofzo..
[..]
Slapen jij..
poteto potato. En nu naar bed jij. Vort. Ksst.quote:
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 02:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
poteto potato. En nu naar bed jij. Vort. Ksst..
Tuulk. Ben alleen iets later.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?12 uur tongelreep
ik reken op je
De tongel-rapequote:Op zondag 5 juni 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?12 uur tongelreep
ik reken op je
Oeh, de cocos-zeep van Lushquote:
Hoi een van mijn favoriete homo's!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mevrouw T !!!
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!quote:
Het was een dvdquote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!
ow, én memorie spelen natuurlijk!
ow, maar dan heb ik er toch ÉÉN goed!!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef Troel het volgende:
Het was een dvdEn het was een keukentje voor op de camping, waar je je gasstelletje opzet
De combi-magnetron mocht ik niet hebben als kadootje, die blijft van![]()
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar de Tongelrape G_E?
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad..
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren.quote:
dat valt de laatste twee jaar geloof ik ook wel weer mee.....quote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren..
dat zijn er dan nog 8 teveelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach het valt allemaal wel mee. Vroeger waren er jaarlijks meer dan 20 aanrandingen in de Tongelreep, nu nog maar een stuk of 8 ofzo..
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo.......![]()
ff snel een berichtje hier zodat ik straks wat beter kan terug kijken,
groetjes....vrijdag was erg leuk club rouge!! was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
Groetjes
Ps: vandaag al 3 reanimaties geweest ......![]()
mag ik ff bijkomen..... dood was ie toch alquote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef creno het volgende:
[..]
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?![]()
hmmm uitverkocht denk ik, of nog niet te koopquote:
volgens mij heb ik vrijdag dan iets gemist ! wat heb je gedaanquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
*denk denk*quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
alleen een wit vlak hierquote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef creno het volgende:
heee, doet mijn avatar nog wel iets bij jullie ? ik zie alleen een wit vlak, rood kruisje en "useri van creno" staan !
Meer dan twee jaar geleden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Pfff... Stiekem ben je het wel met me eens.
![]()
Welnee, zo laadt de site weer wat snellerquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef creno het volgende:
dat word dus een nieuwe zoeken !
Handig hè? Zo'n uitgebreid FOK-archief.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meer dan twee jaar geleden..
Misschien toch handig om ze op Fok zelf te zetten in plaats van te linken, dan raken ze niet meer zoek. (Zolang Breuls niet iets heel erg vern**kt.)quote:Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef creno het volgende:
tja sorry AnGabhar, ik wil wel een avatar hebben, dus heb toch een nieuwe gezocht
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef AnGabhar het volgende:
Was dit je oude, trouwens? Dan is ie nog te redden.
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2005 15:58 schreef creno het volgende:
[..]
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!
Je (niet werkende) plaatje stond nog in een oude H, als je die link vervolgens in de WaybackMachine gooit, krijg je een oude, opgeslagen versie. Werkt met het halve internet.quote:Hoe heb je die nu weer gevonden trouwens ? wel lief hoor
Daarom kan het ook handiger zijn ze op FOK te zetten (als het formaat het toelaat). Dat vertrouw ik toch wat meer dan die vage sites.quote:maar ik heb nu toch maar die nieuwe die ik van madonna-avatars.ch heb, dat is een wat stabielere site denk ik ! daar had ik mijn eerste ook vandaan en die heeft het altijd goed gedaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |