cocos.. jak die bountysmaak...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik smaak naar aardbeien met slagroom.
En soms naar cocos.
.
Trusten Peetquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
cocos.. jak die bountysmaak...
trusten
Kramp in je F5-vinger nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:41 schreef tech het volgende:
En goedenavond ook!
Wat duurde dat lang zeg!
Als je hebt zitten trillen: pas op voor de na-schokken!quote:
...Ipanema? Wa?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
DM goes Ipanema?
Kijk, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r is een male en female versie van dat nummer. Da's wel geinig..
Ken je klassiekers Beautje.quote:
Maar wie gaat ONZ dan volbaggeren?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vind 't wel mooi geweest. Morgen weer lekker verder, en de hele dag fok!ken, heerlijk een week voor de pw-week. Geen hw en zo.
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.quote:
*vol spanning afwacht*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
'k heb gister al gebierd, en vandaag smaakte de whiskey niet. Dus ik voel me gedwongen, ik zal morgen weer een poging doen, om mijn dagrecord te verbreken.
Iets minder American Idol kijken Beautje.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.![]()
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iets minder American Idol kijken Beautje..
M'n wattus?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.quote:
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was..
Neeeee, niet jij ook al?!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt toch niet bepaalde foto's gezien he Beau?!
Ah, mooi.quote:
* 'koop'*quote:Op zondag 5 juni 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
The Girl from Ipanema - The Antonio Carlos Jobim Songbook
Heerlijk, die cd met relaxte latin muziek..
ga jij foto's posten dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
Maar dan wel posten! En niet alleen maar lurken voor de foto's..
krijgen we hièr een foto van dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik smaak naar aardbeien met slagroom.
En soms naar cocos.
.
En wat voor een foto zal je krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij foto's posten dan?
kan ik mijn collectie van 1 foto weer aanvullen
Die foto's bedoelde Beau dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij foto's posten dan?
Dus iedereen en zijn oma heeft de foto's dus gezien behalve ikke!quote:
Dat hoop ik toch goftedomme van niet!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus iedereen en zijn oma heeft de foto's dus gezien behalve ikke!![]()
quote:
Zag er veelbelovend uitquote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!
ik heb alleen maat 2 kadetjes gezien hoor
zonder vleeswaren erbij...
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
lekker!
ik heb alleen maar 2 kadetjes gezien hoor
zonder vleeswaren erbij...
Ik ben nog haske nuchter.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je alweer dronken genoeg voor her vervolg?
Met de nadruk op "nog".quote:
Ja, lek..quote:
Ik zal m'n best doen!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:59 schreef petre86 het volgende:
LB, als jij me nou maandag de foto's geeft die beavje straks post krijg jij die ik al heb
quote:
hij begint al fout te spellen.. het uur U nadertquote:
Je hebt gewoon een moeilijke naam.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij begint al fout te spellen.. het uur U nadert
Slapen jij.quote:"nu met bonuskaart 2 kadetjes voor weinig"
nah.. ik ga plattrusten..
[/lurk mode on]
Dat proef ik echt wel heur!quote:
yvonneding is altijd nog petriequote:Op zondag 5 juni 2005 02:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een moeilijke naam..
En dat is de yvonniaanse spelling. Ofzo..
[..]
Slapen jij..
poteto potato. En nu naar bed jij. Vort. Ksst.quote:
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 02:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
poteto potato. En nu naar bed jij. Vort. Ksst..
Tuulk. Ben alleen iets later.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?12 uur tongelreep
ik reken op je
De tongel-rapequote:Op zondag 5 juni 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij komt straks ook zwemmen in eindhoven toch?12 uur tongelreep
ik reken op je
Oeh, de cocos-zeep van Lushquote:
Hoi een van mijn favoriete homo's!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mevrouw T !!!
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!quote:
Het was een dvdquote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!
ow, én memorie spelen natuurlijk!
ow, maar dan heb ik er toch ÉÉN goed!!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef Troel het volgende:
Het was een dvdEn het was een keukentje voor op de camping, waar je je gasstelletje opzet
De combi-magnetron mocht ik niet hebben als kadootje, die blijft van![]()
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar de Tongelrape G_E?
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad..
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren.quote:
dat valt de laatste twee jaar geloof ik ook wel weer mee.....quote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren..
dat zijn er dan nog 8 teveelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach het valt allemaal wel mee. Vroeger waren er jaarlijks meer dan 20 aanrandingen in de Tongelreep, nu nog maar een stuk of 8 ofzo..
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo.......![]()
ff snel een berichtje hier zodat ik straks wat beter kan terug kijken,
groetjes....vrijdag was erg leuk club rouge!! was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
Groetjes
Ps: vandaag al 3 reanimaties geweest ......![]()
mag ik ff bijkomen..... dood was ie toch alquote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef creno het volgende:
[..]
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?![]()
hmmm uitverkocht denk ik, of nog niet te koopquote:
volgens mij heb ik vrijdag dan iets gemist ! wat heb je gedaanquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
*denk denk*quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
alleen een wit vlak hierquote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef creno het volgende:
heee, doet mijn avatar nog wel iets bij jullie ? ik zie alleen een wit vlak, rood kruisje en "useri van creno" staan !
Meer dan twee jaar geleden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Pfff... Stiekem ben je het wel met me eens.
![]()
Welnee, zo laadt de site weer wat snellerquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef creno het volgende:
dat word dus een nieuwe zoeken !
Handig hè? Zo'n uitgebreid FOK-archief.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meer dan twee jaar geleden..
Misschien toch handig om ze op Fok zelf te zetten in plaats van te linken, dan raken ze niet meer zoek. (Zolang Breuls niet iets heel erg vern**kt.)quote:Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef creno het volgende:
tja sorry AnGabhar, ik wil wel een avatar hebben, dus heb toch een nieuwe gezocht
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef AnGabhar het volgende:
Was dit je oude, trouwens? Dan is ie nog te redden.
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2005 15:58 schreef creno het volgende:
[..]
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!
Je (niet werkende) plaatje stond nog in een oude H, als je die link vervolgens in de WaybackMachine gooit, krijg je een oude, opgeslagen versie. Werkt met het halve internet.quote:Hoe heb je die nu weer gevonden trouwens ? wel lief hoor
Daarom kan het ook handiger zijn ze op FOK te zetten (als het formaat het toelaat). Dat vertrouw ik toch wat meer dan die vage sites.quote:maar ik heb nu toch maar die nieuwe die ik van madonna-avatars.ch heb, dat is een wat stabielere site denk ik ! daar had ik mijn eerste ook vandaan en die heeft het altijd goed gedaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |