cocos.. jak die bountysmaak...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik smaak naar aardbeien met slagroom.
En soms naar cocos.
.
Trusten Peetquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
cocos.. jak die bountysmaak...
trusten
Kramp in je F5-vinger nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:41 schreef tech het volgende:
En goedenavond ook!
Wat duurde dat lang zeg!
Als je hebt zitten trillen: pas op voor de na-schokken!quote:
...Ipanema? Wa?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
DM goes Ipanema?
Kijk, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r is een male en female versie van dat nummer. Da's wel geinig..
Ken je klassiekers Beautje.quote:
Maar wie gaat ONZ dan volbaggeren?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vind 't wel mooi geweest. Morgen weer lekker verder, en de hele dag fok!ken, heerlijk een week voor de pw-week. Geen hw en zo.
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.quote:
*vol spanning afwacht*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
'k heb gister al gebierd, en vandaag smaakte de whiskey niet. Dus ik voel me gedwongen, ik zal morgen weer een poging doen, om mijn dagrecord te verbreken.
Iets minder American Idol kijken Beautje.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik mijn klassiekers niet zo goed ken.![]()
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iets minder American Idol kijken Beautje..
M'n wattus?!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, nu kan ik me weer storten op de rest van de wereld. Waaronder die Ikeapeda van jou. Of wat het ook was.
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.quote:
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ikeapeda, Ipanema... 'Tis praktisch hetzelfde.
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik schrok al. Ik dacht dat jij bepaalde informatie had die ik allang vergeten was..
Neeeee, niet jij ook al?!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook wel, you never know.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt toch niet bepaalde foto's gezien he Beau?!
Ah, mooi.quote:
* 'koop'*quote:Op zondag 5 juni 2005 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
The Girl from Ipanema - The Antonio Carlos Jobim Songbook
Heerlijk, die cd met relaxte latin muziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |