hmmm uitverkocht denk ik, of nog niet te koopquote:
volgens mij heb ik vrijdag dan iets gemist ! wat heb je gedaanquote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
*denk denk*quote:Op zondag 5 juni 2005 14:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wil je geen plaatjes van 1,4 MB posten? Denk aan de modembezitters!!![]()
alleen een wit vlak hierquote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef creno het volgende:
heee, doet mijn avatar nog wel iets bij jullie ? ik zie alleen een wit vlak, rood kruisje en "useri van creno" staan !
Meer dan twee jaar geleden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Pfff... Stiekem ben je het wel met me eens.
![]()
Welnee, zo laadt de site weer wat snellerquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef creno het volgende:
dat word dus een nieuwe zoeken !
Handig hè? Zo'n uitgebreid FOK-archief.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meer dan twee jaar geleden..
Misschien toch handig om ze op Fok zelf te zetten in plaats van te linken, dan raken ze niet meer zoek. (Zolang Breuls niet iets heel erg vern**kt.)quote:Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef creno het volgende:
tja sorry AnGabhar, ik wil wel een avatar hebben, dus heb toch een nieuwe gezocht
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef AnGabhar het volgende:
Was dit je oude, trouwens? Dan is ie nog te redden.
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2005 15:58 schreef creno het volgende:
[..]
dat was hem inderdaad, maar op de site van mad-eyes zag ik dat de avatars daar niets meer deden, dus ik denk dat het aan die site ligt en niet aan fok!
Je (niet werkende) plaatje stond nog in een oude H, als je die link vervolgens in de WaybackMachine gooit, krijg je een oude, opgeslagen versie. Werkt met het halve internet.quote:Hoe heb je die nu weer gevonden trouwens ? wel lief hoor
Daarom kan het ook handiger zijn ze op FOK te zetten (als het formaat het toelaat). Dat vertrouw ik toch wat meer dan die vage sites.quote:maar ik heb nu toch maar die nieuwe die ik van madonna-avatars.ch heb, dat is een wat stabielere site denk ik ! daar had ik mijn eerste ook vandaan en die heeft het altijd goed gedaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |