Hoi een van mijn favoriete homo's!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mevrouw T !!!
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!quote:
Het was een dvdquote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op je nieuwe tuinstoelen komen zitten om pizza uit je nieuwe oven te eten en naar je nieuwe CD-tje te luisteren?!
ow, én memorie spelen natuurlijk!
ow, maar dan heb ik er toch ÉÉN goed!!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef Troel het volgende:
Het was een dvdEn het was een keukentje voor op de camping, waar je je gasstelletje opzet
De combi-magnetron mocht ik niet hebben als kadootje, die blijft van![]()
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar de Tongelrape G_E?
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse groepsverkrachtig al gehad..
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren.quote:
dat valt de laatste twee jaar geloof ik ook wel weer mee.....quote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Tongelreep is bekend als "de Tongelrape" vanwege de vele groepsaanrandingen die er jaarlijks gebeuren..
dat zijn er dan nog 8 teveelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach het valt allemaal wel mee. Vroeger waren er jaarlijks meer dan 20 aanrandingen in de Tongelreep, nu nog maar een stuk of 8 ofzo..
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo.......![]()
ff snel een berichtje hier zodat ik straks wat beter kan terug kijken,
groetjes....vrijdag was erg leuk club rouge!! was wederom mini-meet haha
and somebody is![]()
Groetjes
Ps: vandaag al 3 reanimaties geweest ......![]()
mag ik ff bijkomen..... dood was ie toch alquote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef creno het volgende:
[..]
je zit nu te typen en te reanimeren tegelijk ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |