las het in de krant dat ie nieuw in het assortiment zit...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand ervaring met de McPita?
Nee, straks gaat die lucht in je kleding zitten en aan de mensen bij je op het werk over hun nek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
las het in de krant dat ie nieuw in het assortiment zit...
zou er geen zak van weten...
ben in geen maanden meer bij de mc geweest
of je hebt er gewoon geen zin in!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, straks gaat die lucht in je kleding zitten en aan de mensen bij je op het werk over hun nek.
hij's aangevallen door de wezens in zn koelkastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal Jerruh inmiddels al bewusteloos zijn aangetroffen naast zijn geopende koelkast?
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's aangevallen door de wezens in zn koelkast
ach, over minder dan 40 minuten is die ook weer voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Semisane het volgende:
ja ook hallo..ofzow... Giganties ochtendhuneur heb....![]()
Als ik wist wat het was zou ik er op reageren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Semisane het volgende:
ja ook hallo..ofzow... Giganties ochtendhuneur heb....![]()
tip van de dag... never meet at your home....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.
verkopen ze dat ding nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en geen zin in een MacTasty
Weet ik veel. Voor zover we weten ben ik geen MacDonalds expert.quote:
Nee, ik stem immer op de kroeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
tip van de dag... never meet at your home....
kan je hem ook afnokken waneer je wiltquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik stem immer op de kroeg.
dat komt helaas nog altijd door mezelfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bandaar dat zijn relaties tegenwoordig uitblijven. Ze zijn allemaal bezorgd over de walmen die uit te koelkast komen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoor je dat Jer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |